20.

376 31 11
                                    

*O týden později - Marvel High - Vánoční ples*

Přípravy na celou akci byly poslední dva dny opravdu hektické. Stále se dolaďovaly nějakého detaily, rozvěšovaly se vánoční světýlka, ozdoby a další. Nakonec se vše zvládlo připravit včas a v sedm večer konečně odstartoval každoroční vánoční ples.

Přišli všichni studenti i profesoři ze školy, aby si tento večer náramně užili. Šlo o jednu z mála akcí, při které se sešla celá škola na oslavu těchto svátečních dnů.

Před budovou školy zastavovala auta rodičů všech studentů, aby je sem odvezli i s partnery nebo partnerkami. Steve jel v autě s jeho mámou a raději se ani nedíval z okénka auta. Věděl, co ho za chvíli čeká. Jelikož ho Amber odmítla, musel si na poslední chvíli sehnat náhradu. Nejraději by se na místě zabil, že pozval zrovna Sharon Carterovou. Naštěstí o tom nikdo z jeho kamarádů nevěděl a ani jeho máma. Té tvrdil stále stejný scénář. Že pozval právě Amber a s ní stráví i zbytek večera.

Sarah Rogersová zastavila před areálem školy a podívala se na zadní sedadla na jejího syna, co za celou cestu nepromluvil ani slovo. Trápilo jí to, ale pak si to celé převedla na nervozitu před dívkou, kterou pozval. Byla na něj pyšná.

„Tak, mladý muži. Jsme na místě,” usmála se Sarah na Steva a pokusila se upoutat jeho pozornost. Blonďák si povzdechl a zavřel oči. Nechtěl tam jít. O Sharon nestál, i když se ho snažila sbalit sebevíc. To její pištění zkrátka trhalo uši. Oči zase otevřel a podíval se na jeho mámu.

„Musím tam?” zeptal se trochu ztrápeně. Šel by tam, ale jen v případě, když by na něj nečekala otravná blondýna. Od doby, co mu Amber řekla o tom, že s ním nepůjde, už se neviděli.

„Je to poslední ples před maturitou. Měl by sis to naposledy užít, než mi odjedeš na vojnu,” matka se na něj smutně usmála. Stále se těžko srovnávala s tím, že se její syn chce stát vojákem. Bála se o něj.

Naposledy si užít, než zemřu ve válce. Pomyslel si pro sebe Rogers a vystoupil si z auta. Ovanul ho ledový vítr a mráz ho štípal na kůži. Čerstvý přísun vzduchu mu udělal trochu lépe a taky si přitom Steve snažil srovnat myšlenky v hlavě. Ani si nevšimnul, že jeho máma otevřela okýnko od auta.

„Steve, počkej,” povzdechla si a po té se setkala s jeho modrým pohledem. Už odjakživa byla hrdá na to, že po ní zdědil barvu očí. I barvu vlasů.

„Neudělám žádnou blbost. Neboj se,” ujistil ji Steve s falešným úsměvem. Maximálně se zase opiju, jako na té oslavě. Blesklo mu hlavou. Nechápal, kde na takové myšlenky chodil. Potom, co se dozvěděl, že líbal Sharon, chtělo se mu ze sebe zvracet.

„Tak dobře... Uvidíme se ráno,” vydechla Sarah a vzdala se všech možností jak se synem normálně promluvit. Poznala, že o podobný rozhovor teď momentálně nestál a raději ho nechala v klidu. Už předem byla domluvená s Buckyho rodiči, že přespí Steve u nich.

Aniž by Steve něco řekl, vydal se směrem ke škole, kde už čekali jeho kamarádi. Sam s Brucem ho chtěli pozdravit, ale zarazilo je jeho podivné chování, když kolem nich bez povšimnutí prošel dovnitř. Parta kluků se po sobě zmateně podívala a vydali se za jejich kamarádem dovnitř. Chtěli za každou cenu zjistit, co se děje. Partnerky již čekaly uvnitř. Jakmile kluky spatřily, obdařily je zářivým úsměvem.

„Konečně jste tady,” zaradovala se Natasha s úsměvem a dala pusu na tvář Buckymu, který k ní došel. Většina kluků se také pousmála. Až na Steva, který kolem všech prošel, jakoby by byli ostatní vzduch.

„Co mu je?” zaráželo to Carol. Nikdy předtím ho takhle neviděla a to ho znala celkem dlouho. Byl zamlklý, nikomu nevěnoval pozornost. Z jeho výrazu se nedalo vyčíst, zda je smutný nebo naštvaný. Téměř všechny zajímalo, co se jejich kamarádovi stalo, ale neodvážili se na to ho zeptat.

„Nevíme. Asi to je stále kvůli tomu, jak ho odmítla Amber,” pokrčil Thor rameny a zadíval se na místo, kde ještě před chvílí Rogers byl. Teď zmizel někde v davu tančících studentů.

„Ta holka je fakt pitomá,” postěžovala si Peggy naštvaně. „Proč dala přednost tomu tyranovi, když se Steve o ní dokáže tisíckrát líp postarat.”

„Chtěla od něj odejít. Mám pocit, že v tom bude něco jiného,” vydechla Wanda. Neměla z toho všeho dobrý pocit. A už vůbec ne z Warda. Za celou dobu, co ho znala, slyšela o něm to nejhorší. Byl na Amber zlí. Mlátil ji. Měl ji jen pro své uspokojení. Tohle nebyl kluk, kterého si Amber tolik přála. Akorát ji postupně ničil. Zevnitř. A pomalu i z venku.

„Co máš přesně na mysli?” zajímal se Tony. Už od začátku vztah těch dvou bedlivě sledoval, jako ostatní.

„Já nevím... Třeba jí vyhrožuje. Proč by s ním jinak pořád byla?” nadhodila Maximoffová svou teorii. Vůbec si nebyla vědoma, jak moc je se svou myšlenkou blízko.

„Tak či tak ty dva budeme celý večer hlídat. Nepotřebujeme, aby Ward udělal nějaký trapas, jako minule,” rozhodla Natasha za všechny a nenechala si do toho nijak kecat. Všem nezbývalo nic jiného, než souhlasit.

𐌉 ѡ⍺ᥒ✝ ყ𝘰𝑢 〔ദ𝘰ᥒ𝑢⳽〕Kde žijí příběhy. Začni objevovat