" baiklah sampai sini saja kelas kita kalau ada apa-apa yang tak faham boleh tanya saya ""nae "
Sebulat suara mereka menjawap. Jin sun senang hati apabila melihat mereka tekun berlajar. Kebanyakannya semua perempuan dan segelintir lelaki yang menumpukan perhatinan. Yang lain... Hmmm dah masuk alam sendiri.
Semua pelajar sudah keluar cuma tinggal dirinya saja yang belum keluar. Tangannya sibuk menanda subjek yang akan diajar esok. Jin sun tersenyum apabila hari pertamanya berjalan lancar.
"miss... "
Jin sun pandang ke depan. Oh namja yang langgar tadi. Jin sun kembali membuat kerjanya. Barang dan buku-buku disusun kemas dan letakkan pada dada . Setelah itu dia beruar-uar mahu keluar.
"miss wait! " jin sun mengeluh.
"okay what? "
"saya minta maaf pasal tadi saya betul-betul nak cepat sampai saya terlanggar miss mian "
Jin sun hanya melihat jinyoung didepannya. Kemudian dia berpaling untuk keluar. Selangkah dua tiba-tiba tangannya direntap dari belakang.. Jin sun menoleh dan menarik laju tangannya.
"miss belum jawap maaf saya "
"okay saya maafkan "
Jin sun beredar. Cukup rimas dia hadap manusia bertalam dua muka.. Tambahan lagi badannya mula terasa sengal. Nak rehat.
"miss.. "
" apa lagi.. Saya banyak tugas nih! "
UJar jin sun tanpa menoleh ke arah namja tersebut.
"saya.. bae jinyoung gembira dapat kenal dengan miss "
Jin sun mengeluh. Dia berpaling kembali ke depan. Dia terpaksa mendongak memandang jinyoung yang lebih tinggi daripadanya.
" saya gembira berkenalan dengan awak jinyoung, tak de apa-apa lagi ke? "
Jinyoung menggeleng kepala perlahan. Senyuman tidak putus. Ketika jin sun keluar dari kelas pun diikuti dengan ekoran matanya.
"cantik.. Lain daripada yang lain aku suka"
Jinyoung beredar dan terus ke tempat lepak.."lambat kau bae keluar dari kelas, apa yang tertinggal? "
Jinyoung hanya tersenyum. Tengkuknya diusap. Minhyun yang didepannya diabaikan dia terus menuju ke kerusi. Jinyoung tersenyum lagi Masih teringat wajah jin sun.
"yahhh! Dengar tak hyung cakap apa! "
"bae dengar...."
"dah tu..... "
Jinyoung tak membalas malah dia cepat meninggalkan minhyun setelah dia mengesan kedudukan jin sun melalui tingkap. Cepat- cepat jinyoung ke arah jin sun.
"hei nak kemana tu. Kata tadi nak lepak! "
"hyung bae tak join malam nih ada..... Tugasan yang bae perlu siapkan "
Terus bayangan jinyoung makin menjauh.
Minhyun terkebil-kebil. Hanya pandang dari jauh. Jelas sekali jinyoung menuju ke arah tutor baru mereka."tch! Jangan cakap dia nak try miss jin sun. Anak tuan bae nih memang gila.!. "
Nak kata awal-awal..
Cerita nih memang pendek nK mampus!
Mohon tabah lah.
Miannn 😂
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfiction" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...