Jin sun dan daniel naik kereta yang sama. Mereka berdua pergi ke U selepas puan Reon lena. Tali pinggang keledar dipakai dan mula pandu.
"Nak petang baru awak pergi U wae ada masalah kew ? "
Jin sun diam. Fokus memandu, bukan saja nak abaikan tapi cukup lahh . otak makin serabut bila fikir balik. Daniel pandang jin sun .
"Nak singgah kedai or nak pergi U terus hmm ?"
Soal jin sun tanpa menoleh ke qrah daniel. Daniel menggeleng dan pandang ke luar. Jin sun mengangguk. Dia hairan jin sun makin mahu menggelakan diri daripadanya.
Kereta diparking di tempat biasa. Daniel keluar , begnya digendong masih jin sun dalam kereta.
Jin sun mengeluh, telefonnya dipandang. Masih sama tidak hantar ke kedai gara-gara jinyoung . pecah habis . tak sempat nak hantar. Terlalu busy dengan kerja
"Jin sun awak tak turun ke ? "
" pergi dulu saya nak ke cafe sekejap , nanti saya menyusul "
"Araso "
Jin sun angguk. Beg tangan dan buku-buku dicapai dan dia keluar dari kereta. Alat kawalan jauh dipicit dan kereta automatik lock. Jin sun terus ke cafe .
Air dipesan dan beberapa makanan diambil. Selepas bayar dia berlalu ke pejabat tempatnya. Buku diletakkan pada meja dan dia mengeluh.
"Miss "
"Omma!! "
Jantung berdegup kencang bila disergah secara tiba-tiba. Dia menoleh.
BaeJinYoung.
Sejak bila jinyoung ada di pejabatnya dia pun tak tahu.
"Nak apa jinyoung, bukan sekarang waktu rehat kew "
Soal jin sun sambil mengusap dadanya lembut. Jinyoung diam dan pandang jin sun . Rasa tak puas hati bila nampak gadis ini keluar dari kereta bersama daniel.
"Miss naik kereta dengan siapa tadi ? "
Kening jin sun terangkat sebelah. Pelik tiba-tiba disoal begitu. Jin sun berpaling dan duduk dikerusi begitu juga jinyoung ikut jin sun dari belakang tapi tidak duduk.
" Dengan daniel , kereta dia rosak sebab tu sa--"
" saya tak suka miss dekat dengan namja lain , miss milik saya sorang "
Pantas jinyoung mengcelah, Jin sun tercengang. Dengan selambanya dia bercakap begitu. Jinyoung masih sama tiada riak tapi aura ketegasan ada disitu.
"Apa awak merepek nih jinyoung . saya milik awak ? Jangan nak mengarut dan jangan nak merepek dah pergi masuk kelas semula "
Jin sun bangun. Buku-buku dicapai dan uar-uar mahu keluar dari situ tapi jinyoung halang. Jinyoung mendongak
"Ketepi saya dah lambat nak masuk kelas!"
Jinyoung masih sama. Tidak berganjak. Jinsun geram dia ke kiri jinyoung ke kiri dia ke kanan jinyoung ke kanan. Jin sun mendengus kasar.
"Apa awak nak baeJinyoung! "
"Saya nak miss jauhkan diri daripada mana-mana namja saya tak suka , permintaan saya mudah untuk miss , kalau miss langgar permintaan saya ..... Miss akan tahu akibatnya"
Jinyoung tinggalkan jinsun yang terkebil-kebil. Pintu pejabat dibuka dan dihempas dengan kuat sampaikan kedua bahu jinsun terhinjut. Terkejut.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfic" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...