MLG 30 💙

62 3 0
                                    


Anak mata jinsun meliar melihat kiri dan kanan. Rasa tak selamat bila berada di luar. Ingat nak duduk dengan ommanya saja pagi tadi tapi perutnya berkerocong minta diisi.

Dia terpaksa turun juga ke bawah beli makanan. Plastik dijinjing. Langkah kakinya yang laju tadi menjadi perlahan dan sangat perlahan. Dia berhenti apabila figura manusia dia sangat kenal berbual dengan daniel.

Jinsun datang lebih dekat dan dia bersembunyi ditempat tersorok sedikit. Niat mahu mendengar perbualan dua jejaka tersebut.

"kau buat apa dekat sini hmm bae jinyoung?"

Daniel berpeluk tubuh sambil memandang jinyoung dengan tajam. Jinyoung selamba. Dengan anak rambut menutupi dahi sebelah dan mata sebelah.

"aku nak jinsun! Mana dia?"

Daniel ketawa mengejek. Jinyoung mula bengang.

"come on bae! Dekat sini kau ada nampak jinsun kew?"

Kolar baju daniel direntap kasar. Satu tangan naik mahu menumbuk daniel. Jinsun yang sedar perkara itu terus keluar dari tempat persembunyian dan munculkan diri.

"BERHENTI BAE JINYOUNG!!!"

kedua jejaka itu memandang ke arah jinsun serentak. Jinyoung tersenyum manis. Kolar baju daniel dilepaskan dengan kasar, dia segera berlari anak ke arah jinsun terus saja tubuh badan jinsun  dipeluk erat. 

"sayang okay.. Sihat?"

"lepaskan saya jinyoung!!"

"ani! Lepas apa yang berlaku ingat senang kew bae nak lepaskan ryu!"

Jinyoung makin berani. Sisi pipi jinsun dicium dan digigit manja. Jinsun alih pandang dan pejam mata. Daniel yang dibelakang mereka membulat matanya melihat aksi jinyoung.

Baju belakang jinyoung ditarik dan terus ditumbuk. Badan jinsun selamat dalam pelukannya.

"jaga perangai kau bae! Jaga batas kau juga! Jinsun tutor kau tolong hormat dia!"

"dari tutor jadi wife, dari wife jadi mother to be so sweet!"

Jinyoung tersenyum sinis. Jinsun tahu apa yang dimaksudkan jinyoung. Dia hanya memilih diamkan diri.

"jangan nak melampau bae jinnyoung!!! "

Daniel mahu ke arah jinyoung tapi jinsun pantas menghalang. Tubuh badan daniel dipeluk erat. Jinyoung yang melihat aksi jinsun mula rasa tak puas hati. 

"jangan daniel.. Biar saya saja yang uruskan hal nih, awak masuk dalam jagakan omma sekejap"

"tapi jin..."

"daniel.... Please "

Daniel mengeluh. Dia pandang jinyoung dengan tajam. Klau lahh jinsun tak ada di sini, mungkin anak bae dah lama mati!. Daniel kembali pandang jinsun dengan redup

"jaga diri baik-baik kalau anak bae nih buat sesuatu terus call saya okay "

Jinsun mengangguk. Pelukan dileraikan bagi memudahkan daniel masuk dalam ward puan reon. Setelah itu jinsun menghadap jinyoung. Dia menjeling dan terus tinggalkan jinyoung. Pantas jinyoung mengejar jinsun.

"jinsun.. Tolonglah dengar cakap saya dulu"

Jinsun masih lagi berjalan tanpa menoleh ke belakang. Seusai tiba di tempat yang sunyi jinsun berhenti.

"jinsun saya minta ma-"

Pang!









Saja  buat pendek. Idea selalu tersekat. One more thing saja nak buat banyak chapter 😂😂😂. Otak author taeha dah mereng nihh.... 😂😂😂

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now