MLG 33 💙

65 3 0
                                    

Jinsun.. Masih lagi berpakaian hanbok berwarna hitam. Sekarang dia berada ditaman yang berhampiran rumah puan Reon.  

Setelah jasad puan Reon dibakar tadi dia terus menghilangkan diri.  Jam sekitar angka 2 petang, matahari mula naik menyinari ditempat dimana dia duduk namun dia tidak berganjak pun.

Senyuman riang tidak lagi menghiasi di wajahnya. Air matanya juga sudah kering.

"hi "

JInsun memandang ke arah tersebut. Ia namja.... Tempoh hari. Kim taehyung.

Taehyung duduk disebelah jinsun tanpa apa-apa kata. Jinsun hanya melihat perbuatan taehyung.

"hmm saya...saya bukan nak ikut awak ke apa cuma saya lalu jer kawasan sini tapi tak sangka boleh jumpa dengan awak. Awak okay? Saya harap awak tabah dengan semua nih"

Jinsun pandang taehyung. Tidak berkelip malah dia seperti mengamati wajah taehyung. Entah kenapa dia tetiba jadi macam nih. Tiba-tiba wajah puan reon menghiasi matanya. Terus badan taehyung dipeluk.

"omma... Ryu tahu omma tak kan tinggalkan ryu kan!! Ryu sayang omma jebal jangan pergi tinggalkan ryu lagi!"

Taehyung tak tahu nak buat apa. Tangannya mula bergerak perlahan dan balas pelukan jinsun. Selesa. Suhu tubuh badan jinsun mula menyerap dalam tubuh badannya.

Jinsun masih lagi menyembamkan wajahnya pada dada taehyung. 

"saya tak kan tinggalkan awak... Tidur lahh"

Jinsun mengangguk ceria. Dia masih lagi anggap taehyung ialah puan reon. Rambut jinsun diusap lembut. Sehingga lahh jinsun terlena dalam pelukannya.

Dua orang yang memerhatikan mereka dari jauh hanya berpandang satu sama lain. Mereka berdua di sini atas arahan seorang lelaki yang menyuruh mereka menculik jinsun tapi tidak terlaksana lagi kerana taehyung datang tiba-tiba.

"sekarang macam mana?"

"call boss dulu!"

Namja 1 mengangguk. Telefon di keluar dari poket dan nama contact 'tuan bae' ditekan.Nampaknyq jinyoung masih tak putus asa malah dia lebih nekad Terus mahukan jinsun.  telefon tadi hinggap di telinga. Tak lama dari itu...

"yeoboseyo boss "

"dah buat apa yang aku suruh?"

"maaf boss, tapi ada seorang namja sekarang bersama cik jinsun "

"bo? Hantar gambar dekat aku! Aku tak kira aku nak yeoja tu malam nih juga!"

"baik boss"

Panggilan ditamatkan. Gambar taehyung dan jinsun diambil dan di hantar pada jinyoung. Kemudian mereka hanya perlu tunggu jinsun bersendirian baru mereka boleh bertindak.

.....

Bae  Jinyoung..

Setelah mengetahui tentang jinsun dengan seorang namja yang tidal dikenali , dia mula rasa tidak  kena. Makin banyak orang asing  yang mahu buah  hatinya.

Dia mundar-mundir. Tak lama Dari ITU telefonnya berdering. Mesej bergambar. Jinyoung cepat- cepat buka. Satu- persatu gambar dia lihat.

Taehyung membalas pelukan jinsun..
Taehyung mengusap rambut jinsun...
Yang terkini
Taehyung angkat jinsun kerana jinsun mula terlena. 

"Shit!!!!! "

Telefon pintarnya serta merta dilempar. Akhirnya pecah berderai. Jinyoung meramas rambutnya kasar.

"takguna!!!! Kau dah melampau jinsun.. Kau memang dah melampau! Terpaksa aku turun padang sendiri!"

Jinyoung bersihkan dirinya. Dia memakai hoodie Hitam Dan senjata api diselitkan pada bahagian belakang. Sekarang nih dia tak kisah tentang segala disekelilingnya. Yang penting jin sun di sisinya.

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now