Pagi itu jinsun yang terlebih awal bangun. Dia mengiring ke kanan. Serta merta wajah jinyoung menjamah pandangan. Dia terkejut. Dia mahu bangun tapi bahagian bawah terasa sakit,Perlahan-lahan dia bangun. Air matanya jatuh bila melihat baju miliknya tersadai atas lantai dalam rupa yang koyak rabak.
"aku gagal jaga diri. Aku dah malukan keluarga aku sendiri maaf omma Reon!"
Tuala dicapai dan balut dirinya. Dia menuju ke bilik mandi. Lagi sakit hatinya bila melihat kesan merah pada lehernya. Jinsun menangis tapi tidak kuat. Segera dia bersihkan diri.
Hoodie hitam dicapai dan sarungkan pada badan. Beg galas juga dicapai, beberapa baju disumbat masuk dalam beg tersebut.
Button telefon dipicit. Jam menunjukkan angka 6 pagi. Seharian suntuk dia tidak melawat puan Reon. Tergerak hati mahu melawat dulu sebelum dia mahu pergi ke sesuatu tempat.
Jinsun padang jinyoung yang masih terlena.
"kau memang dapat tawan aku jinyoung! Tapi tak hati aku!"
Segera jinsun keluar dari bilik. Meninggalkan jinyoung yang masih dalam dunia. Hanya satu yang dipinta harap-harap dia tidak lagi berjumpa dengan insan bernama Bae Jinyoung.
....
Jinsun seka airmatanya. Ditempek sedikit dengan bedak asas supaya menutup riak wajahnya yang murung. Sedikit pelembap digoles pada bibir. Setelah selesai dia keluar dari tandas.
Tangannya lincah meletakkan barangnya dalam beg sehinggakan dia tidak sedar dia terlanggar belakang seseorang. Jinsun jatuh terduduk.
"auch! "
Pinggang ditekan akibat terhentak. Dahinya digosok laju. Perit! Itulah yang dia rasa sekarang. Namja itu pantas menoleh tahkala belakang kena rempuh.
"gwaenchana, maafkan saya sebab berhenti tengah jalan"
Jinsun tidak memandangnya. Dia terlalu khusuk menahan sakit. Dahinya berkerut.
"sa-sakit!"
"awak ada cedera dekat mana-mana tak?"
Jinsun diam juga. Namja itu serba salah jadinya. Pantas dua mengangkat jinsun. Bilik doktor yang baru saja dia masuki dituju."doktor!"
"ouh encik taehyung.. Eh encik bawa isteri pula kew?"
Pertanyaan doktor diabaikan yang penting jinsun. Sudah bermandi peluh menahan sakit. Tubuh badan jinsun diletakkan lada katil.
"Rawat dia dulu doc "
Doktor itu hanya mengangguk. Beberapa minit merawat jinsun doktor tersebut keluar. Dibiarkan jinsun yang terlena kerana ubat supaya berehat.
"doc macam mana?"
"encik taehyung ada dera dia kee?"
Taehyung pelik. Dera? Jikalau dera pasti fizikal jinsun berubah dan ada kesan lebam-lebam tapi nih.. Taehyung semakin tertarik dengan kes jinsun.
"ani. Setahu saya dia tak pernah kena dera"
"encik pasti encik tak dera isteri encik? Saya tanya nih sebab saya dapati banyak kesan merah pada tubuh badan isteri encik"
"kesan merah? "
Makin pelik dengan taehyung. Doktor itu ketawa kecil saat melihat kenaifan taehyung.
"you know about intercourse?"
Membulat mata taehyung. Baru dia faham maksud doktor tadi. Kesan merah... Lovebite.... Taehyung usap tengkuk sendiri. Malu mungkin. Doktor itu ketawa lagi.
"saya tahu pasti encik taehyung baru kahwin kan? Then'teruja' sangat agaknya. Lain kali jaga keselamatan isteri encik taehyung jangan gelojoh sangat"
Taehyung tersipu malu. Kena smash habis-habisan dengan doktor.
"tapi doktor itu bu-"
"errr "
Percakapan taehyung terganggu saat jinsun sudah menunjukkan mahu sedar. Dia pantas bangun dan tolong jinsun. Baru nak tolong jinsun sudah tepis tangan taehyung daripada sentuhnya.
"awak okay?"
Taehyung sentuh bahu jinsun. Terhinjut bahu jinsun. Pantaa dia menepis dengan kasar. Bukan biadap tapi dia trauma.
"JANGAN SENTUH SAYA!!"
Taehyung dan doktor tersebut terkedu.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfiction" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...