"apa nih hana! "
Badan hana ditolak kasar sehingga jatuh ke tanah. Bibirnya dikesat laju. Jijik dengan perempuan macama hana.
" Bae jinyoung you dah janji takkan tinggalkan i tapi apa semua nih? "
"tanya diri kau sendiri tak guna ! Apa guna aku setia dengan kau tapi perangai kau macam setan! Kau melayan namja lain you having sex with them!!! "
Hana terdiam. Jinyoung tersenyum sinis. Yeer dari awal memang dia dah agak hana berlaku curang tapi dia diam. Bertapa bodohnya menunggu perempuan ini.
"you i sayangkan you.. Lelaki itu letak someting dalam minuman i and then i tak sedar please believe me! "
"namja tu takkan melarat sampai macam tu kalau kau tak sebulu dengan dia. Kau ada layan dia selama aku tak dew right? "
Hana diam lagi.. Jinyoung pergi dari situ. Hana tidak lagi menghalang jinyoung..
Jinyoung sudah agak hana tidak akan mengejar dirinya lagi. Sungguh dia menyesal kerana meninggalkan seseorang yang setia.dengan dirinya dulu tapi apa dia buat. Sungguh mengecewakan gadis itu.
Jinyoung masuk ke dalam kelas kosong yang selalunya menjadi tempat lepak mereka. Jinyoung masuk dengan muka yang kecewa, marah semua ada. Minhyun yang perasan terus sapa jinyoung" hei bae kau asal..? "
Tanya minhyun setelah punggungnya duduk disebelah nya. Jinyoung meraup rambutnya ke belakang. Dan dia melepaskan rambutnya dengan kasar. Dia menunduk.
"hana..... "
Ujar jinyoung meleret. Minhyun mengangguk perlahan. Seakan tahu masalah yang dihadapi jinyoung. Hana...perempuan itu selalu disebut-sebut. Kekadang minhyun kesian dengan jinyoung. Mengadu sambil menangis.
"aku dah cakap dia bukan perempuan kau yang idamkan dia teruk she like a bitch! Semua namja dia nak sapu "
"aku tak sangka hyung... Lepas apa yang dia buat untuk bae. Selepas bae bahagia dengan dia tapi apa dia buat.. Dia curang belakang bae! "
Minhyun menepuk bahu jinyoung. Serba salah kerana tidak ceritakan hal yang sebenar saat jinyoung tiada di university selama 2 bulan. Assignment dan experiment melambak sikit-sikit pergi university lain sebagai wakil. Jinyoung mengambil jurusan sains berbeza dengan minhyun. Accounting.
"tak pe hal dah berlalu bae dengan dia pun dah tak de hubungan dah now bae freedom "
Minghyun tersenyum. Sikap Jinyoung dalam diam hanya dia jer yang tahu. Perangai acah-acah innocent hanya ditunjukkan pada yeoja yang murah perangai lagi satu lagi dahsyat.
"bae.. Hyung minta sangat jaga kelakuan kau boleh kan? "
Jinyoungg melihat ke arah minhyun , kening diangkat. Bunyinya macam nasihat tapi kedengaran macam sindir. Jinyoungg menyandar matanya tutup."bae tak janji hyung "
Perangai jinyoung satu lagu ialah terlalu obses bila menyayangi sesorang yang dia cintai. Mujur pada hana tidak bergitu. Awal-awal minhyun yang bagitahu.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfic" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...