MLG 35 💙

69 3 0
                                    


Tanganya erat mencengkam tangan jinsun. Jinsun sudah tiada tenaga mahu melawan, jadi dia hanya ikut pergerakan jinyoung.

Jinyoung menyeluk poket belakang mencari kunci. Tak sempat ingin memasukan dalam tombol keretannya , telefonnya berdering.

Jinyoung pandang poket yang berisikan telefon, kemudian dia pandang jinsun kebetulan juga jinsun pandang dirinya.  Kunci dimasukan. Telefon juga dicapai dan seret ke tepi.

"Hmm wae call? "

"Tuan bae kita ada masalah besar sekarang, sekejap lagi tuan besar datang rumah tuan "

"What!!"

Tampa sedar tangan jinsun dilepaskan. Dan tangan tadi mencekak pinggang. Jantungnya mula berdegup kencang, bukan ke appanya lambat lagi nak balik, masih berbaki sebulan rasanya.

"Kemas apa yang patut, jangan tinggal sehabuk pun araso!!"

"Nae tuan bae!"

Panggilan ditamatkan, dia menoleh ketepi.  Kelibat jinsun sudah tiada lagi.

"Fuck!!! Ryu JinSun!!!"

Dia mula lari mencari jinsun. Manakala jinsun. Tidak sedikit pun menoleh ke belakang. Dengan masih berpakaian hanbok yang koyak agak sukar dia mahu berlari.

"RYU JINSUN!!!!!!! "

" andwae andwae ha ha ha ha"

Segera dia melintas ke seberang sana. Jeritan jinyoung makn jelas ini bermakna jinyoung semakin dekat dengannya.

"Jinsun berhenti!!! "

Tidak juga jinsun berhenti malah dipercepatkan larinya. Jinyoung mula geram dan mula mengejar jinsun tanpa sedar lampu isyarat sudah bertukar warna.

"Ryu Jin Sun!!!! "

Pinnpinpinnpinn!!!!!

Bang!!!!!!

Bunyi dentuman yang kuat didengari jinsun. Perlahan-lahan kakinya berhenti berlari , hatinya mula mengepam darah dengan laju. Takut pun mula ada.  Suara jinyoung tidak lagi kedengaran.

Perlahan -lahan jinsun menoleh ke belakang. Sebuah kenderaan berat berhenti tepat pada simpangan lampu isyarat dan didepan kenderaan itu ada figura manusia yang terlalai di atas jalan tar.

"Jin...jinyoung.."

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now