MLG 10 💙

95 5 0
                                    

Jin sun kini bersama jinyoung didalam kereta. Sudah banyak kali berkeras tidak mahu mengikut jinyoung tapi jinyoung degil.

Pasal baju jin sun sendiri boleh settlekan. Lagipun hari nih dia bawa baju spare. Mereka berdua tiba di sebuah kedai..

"miss.. Kita beli baju area sikit sini jer lagipun kedai nih jer yang dekat dengan U"

"awak tak perlu bersusah payah nak buat semua nih, saya ada jer bawa baju spare untuk kecemasan macam nih"

Tanpa banyak bicara, jinyoung tarik tangan jin sun masuk ke dalam kedai. Selepas beli dan selepas jin sun pakai mereka kembali ke U.

"baju nih tanda maaf saya bagi pihak hana. Bolehkan?"

"yeer lahh kali nih jer "

Mereka keluar dari kereta. Tanpa sedar daniel yang berada ditempat parking yang sama melihat gelagat mereka berdua.

Selepas habis kelas, jin sun pergi ke pasar. Mahu beli barang. Ini kerana puan Reon mahu balik..

Jin sun masih berpakaian kerjanya. Kini dia berada dipasar mahu membeli bahan mentah. Tambahan lagi dia baru berpindah. Banyak yang perlu dikemas.

"apa lagi yeer hmmm hah.. Daging, omma pasti suka nanti "

Jin sun bergerak ke,arah rak yang menjual daging. Daging diambil tanpa ragu-ragu..
Selepas membeli jin sun hanya perlu bayar. Barang yang sudah siap dibawa ke kereta.

Jin sun parking di tempat yang selalu dia parking. Barang-barng dibonet di ambil dan mula menaiki lif. Kondo nih tajaan dari university.  Dekat dengan university. 30 minit sudah sampai.

Kod rumah ditekan dan masuk . Kunci kereta digigit dan barang-barang dibawa. Belum sempat pintu ditutup satu figura manusia masuk tanpa bertanya.

"heii apa awak buat dekat sini! "

"saya ada hal nak cakap dengan awak "

" Kang Daniel!! Jaga adap awak keluar sekarang! "

Daniel buat tak tahu.pantas dia duduk di ruang tamu. Jin sun mengeluh..dugaan apa lagi nih....

Jin sun masuk ke dalam dapur. Barang disusun. KEmudian dia kembali melihat daniel.

"kalau nak tidur balik daniel. Jangan stay sini tak manis orang tengok nanti saya dapat cemuhan orang ramai. "

" awal lagi miss jin sun. Apa kata saya tolong awak kemas apa yang patut dekat kondo nih, macam sarang tikus saya tengok! "

"heii!! " 

Jin sun mengcekak pinggangnya. Serta merta daniel ketawa. Gelagat mereka berdua tak saling tumpah seperti orang yang baru bercinta..

"adat lahh rumah bersepah sebab baru pindah! Semua tak tersusun lagi tu pun perlu kena ajar kew? "

"yes miss jin sun!"

Jin sun kembali masuk dapur. Dia kemas dapur dulu. Selesai didapur dia ke ruang tamu. Daniel siap susun sofa dan meja. Kemas. Reka bentuk susunan pun nampak unik.

Jin sun sapu sampah serba sikit yang ada dilantai.  Setelah semua tersusun elok cantik kemas mereka berhenti.  Jin sun sempat buat air untuk daniel. Tanda terima kasih.

"nah air, terima kasih sebab tolong saya "

"air jer kiss tak dew? "

Sakat daniel. Membulat mata jin sun.

"jangan nak mengada kang daniel lepas minum pergi balik dah lewat nih "

Daniel hanya mengangguk kecil. Sambil minum sambil menikmati permandangan didepannya. Ryu Jin Sun terlalu cantik baginya. Wajah nampak polos, kemudian dia turun ke bawah melihat bibir mungil milik jin sun..

Merah seperti kelopak bunga tambahan lagi dengan sedikit basah kerana lebihan air minuman.

'Shit!!! She look beautiful '

"awak.. "

"hmmm "

"sejak bila awak kenal bae jinyoung? "

"oh budak tu, entah mula-mula kenal tu masa dekat kelab malam kalau tak silap.. Waeyo? "

"ani tak de apa... Hmm saya balik dulu jumpa esok "

Daniel cepat-cepat keluar dari kondo jin sun. Takut dia tak dapat kawal diri. Jin sun terkebil-kebil. Dia terlepas cakap kew?

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now