MLG 11 💙

96 5 0
                                    


" kita perlu tahu fakta kalau nak jawap soalan macam nih tak pew nanti saya buat kuiz untuk kamu semua boleh kan? "

"nae... "

Jin sun mengangguk.  Nota serba sedikit ditulis pada papan putih. Pen marker diletakkan pada meja, Kemudian dia menoleh kebelakang. Semua pelajarnya tekun belajar.

Jin sun berjalan ke arah mereka dan memerhati kerja mereka.tiba-tiba pandangannya tertancap pada Satu pelajar yang tidur dalam kelasnya.  Nak biarkan nanti melarat baik tegur.

Jin sun turun bawah semula. Mic dicapai dan suis di on kan.

"Bae JinYoung tunggu dekat sini lepas habis kelas! "

Yeer pelajar tersebut ialah Anak tuan Bae. Dalam diam jinyoung tersenyum. Dia tidak tidur hanya pejam mata saja.  Rancangannya berjaya menarik perhatian jin sun.  Semenjak kejadian itu jin sun langsung tidak bercakap dengan dirinya melainkan dia yang tegur dulu..

Sudah 2 minggu jin sun mengajar di sini. Entah kenapa gadis seperti jin sun boleh membuat jantung berdegup laju serba gini. Jin sun memang lain daripada yang lain, dia banyak cari maklumat tentang jin sun.

Jin sun gadis kecil molek mampu mengegarkan jiwa raganya. Mungkinkah dirinya sudah jatuh cinta dengan tutornya sendiri.

Kring~~~~

kelas tamat. Semua pelajar bergegas keluar dari kelas. Ada juga pelajar yang mengucapkan terima kasih pada jin sun.

"yeer miss ada apa? "

Jin sub pandang jinyoung dengan pandangan kosong. Kemudian dia mengeluh  panjang.

"awak tahu tak awak pelajar akhir tahun kenapa tak tumpukan perhatian dalam kelas? Awak ada masalah kew bae jinyoung  "

Jinyoung memeluk tubuh.matanya ralit melihat segenap wajah jin sun. Cantik. Terlalu cantik. Dia yakin dengan perasaannya sekarang.

Dia sudah jatuh cinta dengan jin sun.

"buat apa ada result cemerlang kalau tak dew orang hargai baik jadi pelajar ulangan dapat jumpa miss hari-hari kan "

Mengeluh jin sun dibuatnya. Jauh sangat anak tuan bae berfikir. Satu idea muncul di benak jin sun mungkin kedengaran agak gila tapi  mungkin ini salah satu cara. Nak buat anak tuan bae sedar.

"saya cabar awak baejinyoung kalau awak lulus semua perlajaran saya janji saya akan bagi apa yang awak nak! "

Sebelah kening terangkat. Dipandang jin sun dengan tak percaya. Kemudian dia letakkan kedua tangannya pada meja dan pandang jin sun bagai nak tembus..

"miss janji? "

"yess! "

"tak tipu? Tak menyesal? Kalau saya tuntut suatu hari nanti...saya cuma takut miss takdapat nak tunaikan jer... "

"no saya tak tipu dan saya tak menyesal!  "

"okay saya sahut cabaran miss "

Ujar jinyoung dengan senyuman tidak lepas. Kemudian dia meninggalkan jin sun yang masih didalam kelas. Dia mahu lepak dengan wannaone.

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now