MLG 18 💙

85 3 0
                                    


Minhyun didepannya masih diabaikan. Yang penting cara. Cara nak ambil hati jinsun.

"Heii Bae cerita lah asal dengan muka kau tu , merah semacam jee "

"Tak de apa pun hyung, bae okay "

" aku tahu kau okay aku just nak tahu keadaan pipi kau jer "

Ujar minhyun dengan ketawa kecil. Jinyoung menjeling lalu dia berdecit perlahan.

Bam!

Pintu ditendang sekali. Mereka berdua terkejut. Mereka menoleh.

"Heii Danny tak de ad--"

Bukk!

Pipi jinyoung terus ditumbuk tanpa sebarang kata. Minhyun bangun dan peluk daniel dari belakang.

"Apa kau buat hah!! Kalau dia tak nak jangan paksa kau tak fqham bahasa kew !!"

"Daniel apa benda kau merepek nihh! "

Jinyoung menjilat tepi bibirnya yang mengeluarkan darah. Dia tersenyum dan menyandar pada kerusi.

"Kalau dia tak nak dengan aku , dengan kau dia nak ke hmm ? "

"Sekurang-kurangnya aku tak paksa dia untuk terima aku , dia dah cukup tertekan dan kau jangan nak menambahkan masalah dia lagi "

Jinyoung ketap giginya. Geram dengan kang daniel, dia tahu semua masalah jinsun seolah-olah mereka ada hubungan lebih daripada tutor dan pelajar.

"Kau ingat dengan perangai kau yang melampau nih dia nak kan kau kew ? Kau memang berilmu , anak orang berada tapi sayang kau kurang kasih sayang sampai kau jadi macam nih "

Daniel tepis tangan minhyun masih setia di badannya. Dan dia mula keluar dari situ. Jinyoung pandang tepi , tangannya digenggam dengan kuat.

Minhyun masih berdiri sebelah cekak pinggang sebelah lagi meraup muka. Emosi jinyoung mula berubah , dia bangun dan kerusi sebelahnya disepak berkali-kali.

"Tak guna!!! Tak guna!!! "

Minhyun peluk jinyoung dari belakang. Ingat dapat hentikan jinyoung tapi tidak. Makin kuat jinyoung meronta. Kaki jinyoung mula mengeluarkan cecair.

"Bae stop!! "

Jinyoung masih sama . terus badan jinyoung dihumban ke tepi , jinyoung berhenti tapi air matanya mengalir.

"Berhenti kan aku cakap! Kau cuma sakitkan diri kau saja bae! "

"Jinsun milik Bae tapi di..dia tak suka bae!!"

Minhyun terkejut dengan kata-kata jinyoung.

"Tapi perlu kew sampai kau nak cederakan diri kau hah! Dah hilang akal ? "

"Sakit nih tak bermakna kalau bae tak dapat dia , mati pun bae sanggup lahh "

Minhyun tercengang. Jinyoung makin berani sebut maut hanya kerana jinsun . Sikap obses jinyoung dah mula ketara  sejak kenal jinsun perkara yang dia takut dah pun terjadi.

"Jadi kau nak apa ? "

"Aku nak dia hyung.. Bae nak Jinsun"

'Bodohnya soalan kau minhyun ... '

...

Jin sun masuk ke dalam rumah. Buku diletakan pada meja belajar dan dia beralih pada katil. Dia duduk di situ.

Pergelangan tangannya dilihat. Kesan merah masih ada , sakit pun sakit.   Dia mengimbas kembali kejadian dalam dewan tadi. Gerun tengok jinyoung tetiba berubah.

Memang betul cakap jinyoung , dia tak tercabar dengan jinyoung kerana jinyoung hanya student tahun akhir.  Tapi kata-kata jinyoung tadi....... Buat dia rasa sangsi.

"Aku tak patut fikir benda tu , aku tahu zaman budak sekarang nih banyak frank! Tapi jinyoung...budak tu... Macam lain , arhh abaikan  "

Tuala dicapai dan dia terus masuk ke dalam tandas. Jinsun masih tak faham dengan atur cara permainan jinyoung walaupun umurnya tua berbanding jinyoung

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now