MLG 17 💙

117 3 0
                                    


"Sampai sini saja kelas kita , saya harap awak semua boleh ikut tip yang saya ajarkan tadi boleh kan? "

"Nae misss "

Sebulat suara menjawab. Jinsun senang hati. Kekadang adalahh juga budak buat perangai, tak faham tapi tak tanya. Yang tu memang jinsun bengang.

"Kamu semua boleh bersurai dan kita jumpa minggu depan, subjek saya khamis minggu depankan ? "

" Nae... "

Jinsun mengangguk. Semua pelajar keluar dari dewan. Jinsun padam papan putih dan kemas bukunya yang ada diatas meja. Jam di pergelangan tangan dilihat.

Sudah pukul 6 petang. Dia lewat beberapa minit nak lawat puan Reon. Tangannya lincah susun buku.

"Jinsun ". Dia menoleh dan tersenyum

" daniel ada apa ? "

" saya ada kelas lain lepas nih awak balik lahh dulu rehat , saya boleh naik grab "

"Okayy "

Kepala jinsun diusap lembut. Jinsun kaku. Dia pandang daniel dan daniel balas dengan senyuman.

"Saya keluar dulu , drive elok-elok "

Daniel keluar. Jinsun menggeleng kepala . dia kembali fokus pada buku . baru nak angkat buku , bahunya terhinjut apabila pintu dihempas dengan kuat dan dikunci.

BaeJinyoung.

Dia menuju ke arah jinsun. Laju . jinsun cuak dia terpaksa ke belakang sehingga belakang badannya bercium dinding. 

Pak!

"Arhhh "

Mata jinsun terpejam. Hanya angin saja yang lalu ditelinga sebelah kiri. Memandangkan jinsun menoleh ke kanan. Dagu jinsun diangkat kasar jinsun masih juga pejam mata.

" Degil! Memang miss nak tengok saya jadi macam nih ke hmm ? "

Rahang jinsun dicengkam separa kuat tapi bagi jinsun ia dah terlalu kuat. Dahinya berkerut menahan sakit.

"Le-lepas jinyoung! "

Rahang jinsun dilepaskan dengan kasar sehingga jinsun terteleng ke kanan. Bukan sengaja nak sakitkan jinsun tapi jinyoung mahu jadikan ia pengajaran. 

"Permintaan saya mudah pun miss tak dapat nak ikut ke hmm ? Kew memang miss tak tercabar dengan permintaan saya sebab saya student miss hmm ?"

"Jauhkan diri awak dari saya jinyoung saya tutor awak"

Dada jinyoung ditolak-tolak. Jinyoung geram. Kedua belah tangan jinsun ditangkap dan tahan pada dinding paras kepala jinsun mata mereka berpautan.

"Alih-alih tutor! Balik-balik tutor! Miss tutor kew, pengemis ke apa kew  saya peduli apa miss milik saya tetap milik saya ".

Terus bibir jinsun dijamah dengan kasar. Terpejam mata jinsun bila jinyoung bertindak liar. Bibir bawah disedut dan digigit.

" umphhhh umphhh "

Ke kiri ke kanan jinsun meronta. Jinyoung turun bawah. Leher jinsun jadi sasaran. Jinyoung tidak akan melebihi batasannya cukup-cukup buat jinsun ingat . siapa milik siapa

"Berhenti jinyoung!!! "

Tangan jinsun terlepas dari cengkaman pantas pipi jinyoung ditampar. Membuatkan jinyoung berhenti daripada perbuatannya.

Tangannya mengigil. Ini kali pertama dia naik tangan, bukan sengaja tapi untuk pertahanan diri. Pipi jinyoung mula memerah yang amat jelas.

Jinsun mula mahu beredar dari situ. Tapi terhenti bila jinyoung cakap sesuatu. 

"Ini baru permulaan miss , saya tak akan senang-senang nak menyerah kalah selagi miss belum sah  milik BaeJinYoung, janji tu tetap saya tuntut biar pun miss hilangkan diri daripada pandangan saya ingat perkara tu baik-baik "

Air mata jinsun mengalir. Nak menyesal tak guna nasi dah jadi bubur . tak sangka ada juga pelajarnya bersikap macam nih. Jinsun terus keluar tinggalkan jinyoung. Jinyoung hanya menghantar pemergian jinsun dengan anak mata.

"Lari selagi boleh , nanti² pun tersungkur juga "

Jinyoung berpeluk tubuh dan tersenyum sinis.

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now