MLG 26 💙

156 4 0
                                    


"jinsun..jinsun.. Jinsun. Ryu jinsun my angel!"

Menegak bulu roma jinsun. Jinyoung asyik menyebut namanya dari tadi. Berusaha dia menahan pintu agar tidak terbuka luas.

Mahu lari itu tak mungkin kerana dia terpaksa merempuhi badan jinyoung yang lebih tinggi daripadanya.  

"awak nak apa lagi jinyoung! balik lahh saya tak nak tengok awak lagi!"

serentak itu dia menolak pintu agar tertutup rapat tapi malang, pintu tersebut langsung tidak bergerak. Kudrat perempuan memang lemah nak dibandingkan lelaki. Tambahan lagi bila bercampur dengan alkohol 2 kali ganda kuat.

"kenapa? apa salah saya jinsun apa salah saya?"

jinyoung menunduk. Jinsun tidak mahu ambil peduli. Dia terus menerus tolak pintu agar tertutup. Jinyoung bengang bila jinsun tidak mendengar kata. Terus dia tolak pintu dengan kuat. Jinsun jatuh terduduk. 

Pintu ditutup menggunakan sebelah kaki dan kunci. Matanya tak lepas melihat jinsun yang kecundang. Butang baju yang separuh terbuka disambung buka sehingga habis.

Jinsun cuak. Dia mahu bangun tapi tergelincir kakinya terpijak kain sendiri, tangannya pula terkehel. Jinsun jatuh menirap.

"arhh "

Jinyoung tersenyum mengejek. Dia merangkak dan meninih tubuh badan jinsun yang masih dalam posisi menirap. Jinsun terasa hangat dibelakang telinganya sebelah kiri.

Nafas kasar dan tidak teratur. Dia tahu jinyoung susah nak di'jinak'kan semula. Jinyoung kini 100% dikuasai oleh nafsunya. 

"miss wangi bae suka "

TElinga jinsun dicium lembut. Mata jinsun terpejam erat. Tangannya digenggam erat. Sudah pasti badannya mengigil dengan teruk. Ini kali pertama dia sedekat ini dengan seorang namja.

"be..berhenti jinyoung! Ingat siapa saya!"

"hmm dah tentu ingat kau jinsun.. Ryu jinsun tutor baru dekat U. Tutor paling cantik, comel, and delicious person"

membulat mata jinsun. Jinyoung singgah ditengkuk dan kucup disitu. Bukan setakat itu saja jinyoung siap tinggalkan tanda.

"mine.. Be mine Ryu Jin sun... Be mine "

Jinyoung angkat tubuh jinsun dan menuju ke bilik. Badan jinsun dicampak kasar. Segera jinsun mengesot laju ke arah kepala katil.  Jinyoung buka bajunya dan campak ke tepi

"come here "

"awak tak sedar jinyoung! Tolonglah jangan buat macam nih!!! Sa-saya merayu pada awak"

Kaki jinsun ditarik. Jinyoung diatas jinsun. Mata jinsun berkaca. Dia tidak mahu ini..

"mian "

Terus jinyoung menciumi jinsun dengan kasar. Mata jinsun terpejam airmatanya mengalir dengan laju.  Pada malam itu bersaksikan langit Bae jinyoung berjaya menawan Ryu Jinsun.











Ada action lain sebelum action kedewasaan 😂. Itu lhh author taeha

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now