Jinsun berkali-kali melihat kertas ditangannya, lalu rumah di depannya juga tidak lepas dilihat. Dahinya berkerut.
"Minhyun nih betul-betul kew tulis alamat jinyoung dalam kertas nih ? "
Pagar didekati dan kakinya menjingkit. Nasib hari ini dia pakai seluar. Sempat juga dia balik tukar baju. Kelakuan jinsun menarik perhatian pengawal di situ.
Dia terus menuju ke jinsun. Pintu pagar dibuka kecil.
"Cik cari siapa ? "
" hmm ajjushi nak tanya betul kew nih rumah Bae Jinyoung ? "
"Yeer betul ini rumahnya, klau cik nak melawat maaf ajjushi tak izinkan sebab tuan muda tak sihat"
" tuan muda ? "
Jinsun mula hairan. Dia pandang rumah besar didepannya. Cantik, persekitaran penuh dengan bunga-bungaan, kereta mewah tersusun cantik.
"Maaf tapi cik nih siapa yeer ? "
" saya Ryun Jin sun saya tutor bae Jinyoung , kalau dia tak sihat tu tak pe lah saya balik dulu "
Jin sun bow dan berpaling dan mahu mengcorak langkah. Pengawal tadi pun masuk ke dalam kawasan rumah semula. Telefon di pondok mewah khas untuk pengawal berbunyi segera pengawal itu berlari dan angkat panggilan tersebut.
" nae ? "
"Tuan muda suruh cik Ryu masuk ke dalam rumah "
"Nae baiklah "
Panggilan ditamat. Segera pengawal itu berlari ke kawasan luar. Figura jinsun yang masih lagi berlegar-legar di kawasan rumah jinyoung dipanggil.
"Cik Ryu.. "
Jinsun berhenti dan berpaling. Kening sebelah terangkat saat dia melihat pengawal tadi gopoh gapah mengejar dirinya.
"Yeer Ajjushi "
" cik boleh masuk tuan muda nak jumpa cik "
" dae? "
Pengawal itu tak banyak cakap. Terus dia berpaling ke belakang. Jinsun juga ekori pengawal itu. Jinsun kembali mendekati pagar. Pagar itu dibuka luas untuk jinsun masuk. Terkebil-kebil jinsun dibuatnya. Dia masih berada dipintu utama. Baru saja mahu menekan loceng pintu di buka dari dalam. Suasana mula kekok.
" hmm saya Ryu-- "
" saya dah tahu nih cik Ryu. Mari masuk tuan muda dah tunggu cik "
Jinsun masuk. Ternganga dibuatnya. Reka bentuk yang sangat-sangat cantik. Tangga yang luas dan cantik , tepi-tepi tqngga dihiasi dengan pelbagai bunga. apabila jinsun naik ke atas lagi tangga itu terbelah menjadi dua. Jinsun ekori wanita mengambil laluan di sebelah kiri.
Tiba di sebuah bilik mereka berdua berhenti. Pintu diketuk tiga kali dan tombol pintu dipulas. Jinsun ditolak lembut masuk ke dalam. Makin pelik jinsun dibuatnya. Pelik dengan layanan di rumah jinyoung.
"Miss..?"
Bahu jinsun terhinjut sedikir. Terkejut apabila jinyoung sergahnya tiba-tiba. Jinyoung berpeluk tubuh sambil menyandar di pintu balkoni.
"Err... Maaf kalau saya ganggu masa rehat awak "
Jinyoung diam. Rambut yang masih lembap menutupi dahi dan hampir mencecah mata. Dia ke arah jinsun dengan berjalan terhinjut-hinjut. Jinsun juga sama berjalan ke arah jinyoung dengan was-was.
"Eh tak payah ke sini awak masih sakit. biar saya ke sana saja "
Jinyoung tetap teruskan berjalan ke arah jinsun. Dia dalam diam gembira bila jinsun datang melawat dirinya. Dia berterima kasih pada minhyun yang memberitahu yang jinsun mahu ke rumahnya.
"Bae jinyoung jangan degil boleh tak !"
" miss risaukan saya ?"
Jinsun tediam . pertuturan jinyoung mula lain, buat dia rasa tisak selesa. Namun dia berusaha kawal riak wajahnya.
"Apa salahnya saya risaukan awak- "
Senyuman jinyoung makin melebar..
"-lagipun awak pun salah satu daripada pelajar saya sebab tu saya risau dan sebab tu saya datang jenguk awak "
Senyuman jinyoung mengendur. Jinsun tersenyum kekok apabila melihat perubahan jinyoung. Jinyoung pandang jinsun dengan tajam.
"Berhenti cakap saya adalah pelajar awak , saya tak suka! "
"Awak memang pela- umphhh "
Bibir jinsun diterus dikucupi dengan kasar. Geram. Terlalu geram dengan jinsun yang keras kepala. Ciuman mereka berlanjutan sehingga jinsun ditolak ke arah katil.
"Berhenti jinyoung! Ingat saya tutor awak!!!"
"Ada saya kisah ! "
Jinsun menelan air liur kasar apabila jinyoung mula menghampirinya.
" Here I Come !"
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfiction" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...