Jinsun melihat Jinyoung di bahagian dapur. Sibuk sangat nak masak . padahal sudah dilarang awal-awal.
"Jinyoung awak tak payah lahh masak , biar saya saja yang buat "
"No! Awak duduk jer dekat situ jangan bergerak"
Jinsun mengeluh panjang. Dia duduk dimeja makan dan menongkat dagunya sambil melihat tubuh badan Jinyoung dari belakang. Dia kembali berfikir tentang keputusannya sebentar tadi.
"Perlu kew? Tapi aku dah cakap kata putus haih, "
Tingdong!~
Loceng rumah jinsun mula berbunyi. Jinsun pandang jinyoung. Masih sibuk mengaul sesuatu dalam periuk . Dia bangun dan buka pintu
"Selamat petang cik jinsun , "
"Nae , ada apa ahjjushi?"
" ahjjushi dapat aduan dari jiran-jiran sini. Ada sebuah kereta berwarna hitam , katanya pemilik kereta itu masuk dalam apartment cik jinsun betul kew?"
" sekejap ahjjushi. Jinyoung kereta awak kew ?"
Jinyoung berjalan ke arah jinsun dan guard di situ. Dia mengusap lehernya dan tersenyum. Lupa betul dengan kereta yang yang diletak sebarangan.
"Hmm mungkin kot , "
"Encik tolong parkir dengan betul dan tolong matikan enjin"
"Nae "
Guard mula pergi dari situ. Jinyoung pandang jinsun yang berpeluk tubuh. Jinsun juga pandang Jinyoung. Sebelah keningnya diangkat. Pelik.
"Wae?"
"Jangan kunci pintu , saya keluar parkir kereta sekejap nanti saya datang balik araso"
Jinsun mencebik. Ingat apa tadi rupanya pesanan tak masuk akal. Tetapi dia tetap mengangguk. Jinyoung tersenyum lebar ditarik kepala jinsun dan chupp! Dahi jinsun dicium sekilas. Jinsun pana di situ.
"Tunggu saya tau. Hmm jangan masuk dapur dulu , nak makan tunggu saya juga"
"Arasoo pergi lahhh"
Jinyoung mula pergi. Jinsun menggeleng kepalanya sambil tutup pintu. Tapi pintu tidak boleh tertutup sepertinya ada orang yang menahan dari luar. Jinsun buka semula. Membulat matanya.
"Tae..taehyung? "
"Kenapa terkejut? Tak sangka dapat jumpa saya dekat sini? "
"Apa lagi awak nak taehyung, tak lama lagi awak nak kawin tapi kenapa selalu kacau saya!"
"Berkawin atas paksaan jinsun awak ingat saya bahagia ke dengan semua tu? Saya cinta kan awak jinsun "
Taehyung mahu menarik tangan jinsun tapi pantas jinsun sorok ke belakang. Taehyung terasa hati.
"Saya tak nak jumpa awak taehyung, saya tak nak dilabel sebagai perampas kebahagiaan orang lain cukup-cukup lahh dulu saya kena serang dengan young hee sebab awak jebal saya merayu sangat tolonglah jangan ganggu saya lagi"
Pintu mahu ditutup Tapi pantas ditahan taehyung lagi.
"Taehyung tolonglahh!!!"
Jinsun menjerit kecil. Sedaya upaya jinsun tutup pintu tapi tidak bergerak. Taehyung gelak menyindir. Dia pandang jinsun dengan tajam.
"Kenapa saya tak nak Tapi budak tu awak nak? Dulu bukan beria lagi awak cakap awak benci dia apa bagai Tapi sekrang what Jinsun? Dah jatuh cinta?"
Pintu ditolak kuat oleh taehyung. Jinsun jatuh terduduk. Pintu dihempas kuat dan kunci. Zip hood dibuka ke bawah. Dada taehyung terlanjang depannya . Jinsun mula cuak.
"Taehyung cuba sedar! Kita memang tak de jodoh! "
Jinsun perlahan-lahan mengesot ke belakang apabila taehyung datang dekat. Tubuh belakang jinsun mencium dinding, peluh dingin mula terasa. Taehyung mencangkung dan usap pipi hingga ke rahang jinsun.
"Tae..taehyung jebal hajima"
"Awak cantik jinsun sangat cantik.. Rugi betul kalau saya lepaskan awak malam nih"
Ujar taehyung dengan nada menggoda. Nafas taehyung mula memberat. Perlahan-lahan dia menyembamkan mukanya ke leher jinsun.
"Jan..jangan taehyung!! Hiks tolonglah!!"
"You're mine jinsun!!"
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Fanfiction" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...