MLG 21 💙

103 3 0
                                    

" Berhenti dekat sana Bae Jinyoung!! Arhhhh"

Kaki jinsun ditarik sehingga terbaring. Sekarang jinyoung berada diatas jinsun.

"Kenapa saya perlu berhenti? Bagi saya sebab ? "

" se-sebab sa-sa-saya tu-tutor awak! "

"Alasan tak munasabah! "

Jinyoung sembamkan mukanya pada leher belah kiri. Jinsun pandang belah kanan. Jinyoung sudah tersenyum suka bila leher jinjang jinsun menjamah mata. Putih , licin.

Bibirnya mula kucup di situ. Jinsun pejam matanya. Erat. Dia rasa jinyoung meninggalkan kesan di situ. Jinyoung makin galak apabila ' tanda ' di leher jinsun menghiasi matanya.

"Be-berhenti tolonglah! "

Jinyoung tiada tanda mahu berhenti. Hidungnya menghidu aroma badan jinsun. Bergetar teruk badan jinsun apabila sebelah tangan jinyoung meraba belakang badannya.

"Hiks be-behenti hiks! Sa... Saya hiks tak nak! "

Jinyoung angkat mukanya . muka jinsun dipandang .  mata jinsun dipejam erat begitu juga dengan tangan dikepal dengan kuat. Jinyoung bangun.

Bukan jinyoung mahu melakukan benda itu. Tapi dia hanya mahu ajar jinsun saja.  Jinsun menangis teresak-esak . jinyoung makin rasa serba salah.

"Miss sa.. Saya minta maaf .. Sa..saya "

Jinsun bangun dan tolak  jinyoung ke tepi. Beg dicapai dan dia beruar-uar mahu keluar dari bilik jinyoung. Jinyoung kejar jinsun dari belakang.

"Miss tunggu ! Saya minta maaf "

" jangan sentuh saya bae jinyoung!! "

Jinyoung melutut kedua tangannya melingkari pinggang jinsun. Mukanya disembam pada perut jinsun.

"Jauhkan diri awak daripada saya ! Saya tak suka!"

Jinyoung menggeleng kepalanya. Laju. Makin kuat pelukan dipinggang jinsun.
Jinsun tarik tangan jinyoung. Tapi malang jinyoung kuat.

"mian, mian,mian saya tak sengaja miss saya sayang miss saya cintakan miss hiks mianhae"  

"lepaskan saya jinyoung "

Jinyoung mendongak melihat jinsun. PerlahaN-lahan dia longgarkan pelukan. Kesempatan itu jinsun tolak badan jinyoung. Jinyoung jatuh terduduk. Jinsun cepat-cepat pergi dari situ.

Makin terasa seram bila jinyoung buat perangai seperti tadi. Jinsun terus tinggalkan kawasan perumahan jinyoung. Manakala jinyoung masih dalam keadaan tadi, dia menangis tapi masih tersenyum sinis.

"sikit lagi jin sun. Sikit lagi!".

...

"heyy apa awak buat nih lepaskan saya lahh! "

Namja itu tetap tidak mahu berhenti. Makin cepat langkah kakinya keluar dari hospital semua orang di situ melihat mereka berdua. 

"kang daniel! Awak nak bawa saya kemana hah!!"

Daniel diam. Selepas sampai di tempat parkir badan jinsun ditolak kasar ke arah keretanya. Jinsun mengadu sakit tapi daniel tidak memberi reaksi kesian malah dipandang bagai nak tembus. 

"awak kenapa hah!! "

"sepatutnya saya tanya awak macam tu Ryu Jin sun!! Saya dah bagi warning dekat awak, kenapa awak masih degil hah! Jinyoung tu bahaya! Semua sikap dia tunjukkan semua tu fake!" 

Jinsun tunduk. Badannya mula bergetar teruk seperti petang tadi. Tadi jinyoung sekarang daniel. Entah kenapa dia mula rasa takut nak dekati mana-mana namja selepas kejadian ptg tadi berlaku.

"kenapa diam! Biasanya berani sangat nak lawan cakap saya. Jawap jinsun jawab!!"

Daniel berganjak ke depaN mahu mendekati jinsun lebih rapat. Jinsun yang sedar perkara itu terus melulut dan tangannya ditekup pada telinga.

"jangan dekat dengan saya hiks!! Jebal... Omma!! Hiks "

Daniel terkedu. Esakan jinsun mula kuat. Ramai yang pandang mereka berdua dengan pandangan pelik.  Daniel turut melutut dekati jnsun.

"Jangan dekat!! Tolonglahh!!!"

" saya minta maaf. Saya  tak bermaksud nak buat awak macam nih  "

Daniel angkat tangannya mahu menyentuh kepala jinsun tapi jinsun tepis dengan kuat. Bila Keadaan jinsun makin terus Daniel bertindak memeluk jinsun.

"Tak nak!! Saya tak nak tolonglahh lepaskan saya jinyoung!! Hiks jebal!"

" Nih saya kang Daniel . shuhh sudahlahh! Jinsun!!"

Jinsun pengsan dalan pelukan daniel. Daniel check suhu badan jinsun. Dia terkejut. Terlampau panas . patutlahh dari tadi dia tengok jinsun lemah semacam, rupanya deman.

"Bodoh! Kau bodoh Daniel! Kau tak sepatutnya terbawa-bawa dengan emosi kau!"

Daniel take habis-habis menyalahkan dirinya. Jinsun diangkat dan masuk kembali ke Dalam hospital. Dia menyesal kerana lepaskan geram pada jinsun. Dia berharap jinsun sembuh dengan cepat.

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now