Jin sun siap. Dia malas mahu breakfast di rumah. Dia bercadang mahu breakfast di cafe university nanti. Masa masih berbaki setengah jam.Buku rujukan dan buku belajar dibawa. Hari ini dia hanya memakai kemeja putih mengikut bentuk badan dan seluar hitam. Rambut nya yang lembap dilepaskan biar cepat kering.
Pelembap bibir digoles sedikit pada bibir. Bedak asas ditempek sedikit. Biarpun hanya sekadar ala kadar tapi dia berpuas hati. Datang university untuk mengajar bukannya nak bercintA.
Setelah sampai di university, jin sun sempat ke cafe memandangkan kelasnya dianjakkan pukul 10 pagi. Tersenyum dia dibuatnya.
Pelajar perempuan yang lain ada yang tersenyum ada yang menjeling tapi dia buat biasa. Sesekali ada juga siulan bunyi tikus dari anak muda.
"haih, budak.... Memang tak berakal "
"siapa yang tak berakal? "
Jin sun kaku. Matanya bulat memandang namja di depannya. Tak sangka kat sini pun ada juga. Haih, terpaksa lahh 24 jam hadap budak nih..
"awak saya tanya nih.. Siapa yang tak berakal "
"tak dew siapa pun "
Jawap jin sun acuh tak acuh. Namja itu ketawa kecil. Suka betul menyakat jin sun. Jin sun diam tapi tidak namja pada depannya ini. Jin sun mula rasa tak selesa.
"daniel awak tak de kelas hmm? "
"soalan itu saya yang patut tanya dekat a-"
"okay bye.. Semoga tak berjumpa lagi "
Jin sun dengan cepat meninggalkan daniel. Cuping telinganya jelas mendengar ketawa kecil milik daniel. Jin sun ketap bibirnya. Geram.
Tepat pukul 10. Jin sun betul-betul di pintu kelas dimana hampir mencecah 200 orang pelajar. Peluh dingin mula terasa.
Tarik nafas dan hembus nafas. Baru tangannya menyentuh tombol pintu tiba-tiba badannya tercampak ketepi kerana dirempuh. buku-buku semua jatuh.
"heii kenapa biadap sangat! "
Marah jin sun. Dia pandang ke arah namja itu. Terkejut dia.
' ini lelaki semalam! Tch kurang ajar betul!"
Yeer betul. Jinyoung yang melanggar jin sun. Ini kali kedua dia langgar. Tapi lebih kurang macam keadaan sebelum nih.
"tch dasar pabo! "
JInyoung berdecit dan menjeling jin sun. Geram bila jin sun panggil dirinya pabo. Jinyoung terus masuk dalam kelas. Jin sun mengeluh nih baru first time bukan lagi sebulan..
Jin sun bangun dan masuk ke dalam kelas. Semua orang diam dan beri tumpuan kepada jin sun. Dapat dia melihat daniel dari jauh. Semua terbeliak mata termasuk jinyoung yang merempuhi dirinya tadi..
"annyeong... Saya Ryu Jin Sun boleh panggil saya miss jin sun or jin sun. Mulai dari hari nih saya tutor awak dalam subjek sains dan accounting boleh faham kan? "
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」
Hayran Kurgu" Cinta tak mengenal usia. Sedangkan dulu appa saya dengan omma saya boleh kawin walaupun appa saya muda 3 tahun dari omma saya kenapa tak saya " _ Bae JinYoung " Hormat saya sebagai tutor awak dekat sini, saya bukan macam perempuan lain yang awak u...