1. Bölüm

2.2K 86 62
                                    

Michelle

Herkes çok heyecanlıydı, buna ben de dahildim. Heyecanımı yaşarken, Eldon yanıma geldi ve sonra beni etrafımızda döndürmeye başladı. Yine heyecanlanmıştım ama Emily'nin bize attığı o ölümcül bakışlar pek iç açıcı değildi. Eldon ve ben Emily'nin bakışlarını görünce birbirimizden ayrıldık, ben kızların yanına, Eldon ise erkeklerin yanına gitmişti.


West ile ikisi aynı anda havaya zıplayıp birbirlerine çarptılar. Sonra bütün A grubu bir araya geldi, yuvarlak oluşturduk ve ellerimizi ortada birleştirdikten sonra yukarı aşağı sallayıp, 'Sonraki Adım!' diye bağırdık. Biz böyle bağırırken seyirciler de tezahürat yapıyorlardı, aralarında ıslık çalanlar dahi vardı.

Emily

Eldon ve Michelle'in birlikte olduğunu öğrenince tek kelimeyle yıkılmıştım. Ve birde onları öyle görünce... Aklımdakileri cümlelere dökemiyordum, oysa ki çok açık bir şekilde kendimi ifade edebilen biriydim. Niye böyle olmuştu? Bu kadar kısa bir zamanda da değişebileceğimi sanmıyordum.

Bazen bunun için tek bir kelime ya da davranış yetiyordu ama yine de bunun bende kesin bir etki yapması şaşırtıcıydı. Kendimi tanıyordum, en azından öyle avutuyordum. Hoş, avutulacak bir şey de yoktu. Evet evet, yoktu. Olmamalıydı da.

Bayan Kate

İlk kez katıldığımız bir yarışmayı kazanmak müthiş bir duyguydu. Bölge Yarışması! İşte biz bunu kazanmıştık. Bu yarışmaya daha önceden katılmamamızın nedeni; Chris ve benim öğrencilerimizin hazır olmadığına inanmamızdı. Bunun için yeterli değillerdi, aralarında harika dansçı olanlar vardı ama birkaç kişiyle de bu olamazdı.

En önemlisi ise; tam bir koordinasyon ve senkronize hareketler. Ve bizim çocuklar bunu çok iyi yaptılar. Chris'in koluma dokunmasıyla irkildim. Oturduğum sandalyeden kalkmadan başımı kaldırdım ve soran gözlerle baktım. "İstersen artık otobüse gidelim?" Bunu sorar gözlerle söylemişti. Oturduğum sandalyeden ayağa kalktım ve Chris'e dönerek, "Tamam, ben çocuklara haber vereyim hazırlanıp aşağıda toplanırız."

Chris başıyla onayladı ve yanımdan ayrıldı. Ben de arka tarafa geçtim ve bizim gruba seslendim. "Çocuklar, hadi herkes üzerini değiştirsin ve sonra aşağı insin!"

İki grup hâlinde kabinlere girdiler. Aşağı indiklerinde üzerlerinde farklı kıyafetler vardı. Otobüse bindik ve yola çıktık.

Îlahi Bakış
(Oturma Yerleri)

Bayan Kate ve Chris

Eldon ve Michelle

Emily ve Stephanie

James ve Riley

Giselle ve Chloe

Tiffany ve West

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin