,, Liv vstávej musíme ti vybrat nějaké šaty." Rose mě budila moc brzo ráno jen kvůli tomuhle. Nechápu o co ji jde. Prostě vezmu první co uvidím a půjdu. ,, kde tady chceš sehnat nějaké šaty?" Řekla jsem rozespale a pomalu se zvedla. ,, kamarádka z Mrzimoru dokáže udělat dokonalé šaty. Stačí jí jenom dát nějaké oblečení a ona ti z nich doslova vykouzlí něco úžasného." Přitom jak to říkala jsem viděla jak se nad tím úplně rozplývá. ,, no tak já si jdu něco vybrat."
Otevřela jsem skříň a začala hledat něco co by se dalo použít. Vůbec nic se mi ale nehodilo. Všechno bylo tak moc barevné. Nechci tam být moc středem pozornosti.
Nakonec jsem vzala červenou kostkovanou košili, černé triko a legíny. Hodila jsem je do tašky a šla do společenky kde už čekala Rose.S holčinou z Mrzimoru jsme se sešly ve velké síni a nebyly jsme jediné. Pár holek tam taky čekalo a tak jsem se posadila na stůl a jen tak koukala. ,, Ahooj Rose. Pojďte tady." Zařvala ta holka a my jsme šly s Rose za ní. ,, Ahoj Emilly" řekla Rose a obejmula ji. Taky mě objala a řekla:,, ráda tě poznávám Liv. Mnoho jsem o tobě slyšela. A teď ukaž z čeho chceš ty šaty." Usmála jsem se a podala ji tašku. Vytáhla z ní ty věci a rozložila si je na stůl. ,, no to vypadá dobře. Takove decentní ale hezké. Zkusím s tím něco udělat." Jenom to dořekla a začala pracovat. Chvilku kouzlila a pak i ručně šila. Vůbec jsem nechápala jak to dělá.
Po chvilce měla vše hotové a na stole ležely nádherné šaty. Spodní část šatů vypadala jako moje košile a byla lemovaná černým pruhem. Vrchní část byla celá černá. ,, ty jsou úžasné." Řekla jsem a znovu ji objala. Složila jsem je a schovala do tašky. Ještě jsem počkala až se Rose vykecá a šly jsme pryč.
Dala jsem Rose svoji tašku aby mi ji odnesla a šla ještě za Hagridem. Potřebovala jsem něco vytáhnout z kufříku.
Hagrid ale v hájence nebyl a tak jsem jenom vlezla pohladila Tesáka a šla rovnou ke kufříku. Otevřela jsem ho ale ani jsem nelezla dovnitř. Akorát jsem tam dala ruku a vytáhla krabičku. Otevřela jsem ji a bylo v ní přesně to co jsem potřebovala. V krabičce byl černý motýlek s bílou tlapkou. Je od Marca. Když jsme byli na plese tak ho vzal jeden malý Hrabák. Než jsem ho našla tak jsme se s Marcem už neviděli. Musel ho určitě hledat. Je to totiž jeho rodinný motýlek.,, kde si vůbec byla Liv? Už se musíš začít připravovat na ples." Křikla Rose a pokračovala v upravách svých vlasů. ,, aa-ale jenom jsem šla odnést něco zvířátkům. " vykoktla jsem ze sebe a posadila se k zrcadlu.
Dala jsem vlasy do drdolu a začla s úpravou. Nanesla jsem na sebe make up. Ale jenom lehkou vrstvu. Nemaluji se totiž jenom v těhle případech.
Pak jsem si dala řasenku a červené oční stíny. Nejsou vůbec výrazné ale i přesto jsou krásné. Poslední úprava očí byly linky. Pak jsem to jenom zapudrovala a pod pravé roko nakreslila vlčí tlapku. Je to rodinná tradice. Vlčích rodů. Dělají to jen holky z mamčiny strany. Některé decentně a některé si kreslí tlapku přes půl obličeje třeba jako moje sestřenice. Nevypadá to špatně ale já si nechám jenom takovou malou.
Rozpustila jsem si vlasy a vyžehlila si je. Pak jsem je z pravého i levého boku zapletla a dala je do vysokého copu. Miluju tyhle účesy. Cokoliv co se musí zaplést. Vypadá to pak moc dobře. Poslední detail byly náušnice. Jenom dvě bíle perly, které mi dala babička než zemřela. Nosím je jen při vyjímečných příležitostech.
,, ty vypadáš nádherně." Řekla Rose a koukala na mě jako na obrázek. ,, ale nepřeháněj vypadáš lépe." Usmála jsem se na ní a připla si náušnice. ,, to ani omylem. Já takhle chodím i normálně ale u tebe je to nezvyk a proto je to úžasné." Zvedla jsem se od stolu a šla si na sebe dát šaty.
Oblékla jsem je a dala si boty. Připadala jsem si úplně jinak. Jako holka, která si potrpí na módu a styl. ,, teď mi netvrď že vypadám lépe." Řekla Rose a dívala a ukazovala na mě. ,, veř mi že jo." Začervenala jsem se a schovala hůlku a motýlka do vnitřní kapsy na sukni. Emilly myslela prostě na vše.
ČTEŠ
Nehynoucí láska (HP)
FanficPravnučka muže, který sepsal knihu Fantastická zvířata a kde je najít se chystá na studium do Bradavic. co jí tam čeká? To sama neví.