,,Liv?" z ničeho nic řekla Rose cestou do nebelvírské věže. Podívala jsem se na ní a ona pronesla ,, nevím jestli budeš souhlasit... aleee... nemohla by si mi ukázat ten tvůj kufřík trochu více?" nahodila k tomu ještě psí očka a já věděla, že jí nemůžu říct ne. Kývla jsem na souhlas a obě jsme se prudce otočily. Cestou k Hagridově hájence jsme míjely mnoho studentů. Všichni se toulali v té zimě a užívali si sněhu. Někteří stavěli nádherné sněhuláky a jiní se koulovali. Všichni si užívali krásného dne.
Po příchodu do hájenky jsme zjistily, že tady Hagrid není. Mám ale svolení, že mohu kdykoliv vejít dovnitř takže nás to nezastavilo. Vytáhla jsem kufr a pomalu ho otevřela. Vlezla jsem první a hned zamnou vlezla Rose. ,, tak Rose připrav se na prohlídku kouzelného kufříku Olivie Scamanderové." zasmála jsem se a gestem ji přivítala uvnitř. Vyšly jsme z takového malého domečku a před námi se objevil celý nový svět. Kam si se podívala tam bylo něco jiného. ,, vezmeme to hezky od začátku." řekla jsem a šla směrem do lesní části kufru. ,, musím tě upozornit, že ne všichni tvorové jsou roztomilí a přívětiví."
Nejdříve jsem Rose ukázala blátoplazy. ,, co tady mám vidět?" zeptala se zmateně Rose a koukala na rozlehlou bažinu. ,, vidíš ty hýbající se kusy dřeva?" Rose se zadívala a kývla. ,, tak to jsou blátoplazové. Jsou v celku nebezpešní. Ty zachránil ještě můj praděda." pokročily jsme dále a pokračovaly v cestě. Nad námi začalo něco skákat mezi stromy a Rose se zmateně točila aby viděla co to je. Já ji chytla za ramena a nasměrovala její pohled ke stromu. Kde konečně mohla vidět to co ji skákalo nad hlavou. ,, tohle jsou Blikači. Neublíží ti, ale nejsou zrovna dvakrát rádi s lidmi. Tak pojďmě dále." Prošly jsme kolem černovřesů a bublinatek. Náš pohled, především teda od Rose, zaujali draci. ,, dohromady mám tady 3 draky. Jednoho dospělého a dvě mláďata." řekla jsem a šla pomalu blíže k nim. ,, kde si je sehnala? můj strýc s nimi pracuje a říkal, že je složité je legálně sehnat."
,, mláďata jsem zachránila. A ten starší obyčejný velšský zelený tady už byl." ukázala jsem na velkého zeleného draka. ,, ty jo mládě švédského krátkonosého a norského ostrohřbetého. Nikdy jsem neviděla jejich mláďata." zaujatě koukala na dva malé dráčky, kteří chodili kolem a zapalovali co se dalo. Chvilku jsme u nich seděli a Rose se je snažila nakrmit. Určitě to nebylo poprvé šlo to vidět na jejím přístupu. ,, strejda Charlie nás jednou pozval k sobě kde měl jednoho draka. Měl se o něho starat a tak jsme mu pomáhali s bráchou." a dále krmila malé draky.
Po nakrmení draků jsme se zvedly a šly dále. Proletěl nad námi fénix a přidal se k nám. My jsme však měli namířeno k hypogryfovi. Je to jeden z nebezpečnějších tvorů a tak jsme nahlížely jen z dálky. Po cestě jsem vrátila větvíka k jeho příbuzným, jelikož nesnáší zimu.
Prošly jsme ještě zbytek a pomalu se vydaly zpět. Rose se snažila mít oči všude a vidět vše co se dalo. ,, neboj se určitě tady nejsi naposled." řekla jsem když nechtěla skoro ani odejít. ,, no dobře." řekla trochu poklesle a běžela za mnou s úsměvem na tváři. Vylezly jsme z kufru a já ho bezpečně zavřela.
Společně jsme se s Rose vydali do hradu. Venku už byla poměrně tma a tak jsme si museli svítit pomocí hůlek. ,, Lumos." Řekla jsem a pokračovala k hradu. ,, to bylo fakt skvělé Liv. Nečekala jsem, že kouzelní tvorové jsou tak zajímaví a nádherní." usmívala se od ucha k uchu a poskakovala směrem k hradu. Smála jsem se a snažila se ji dohnat. U vchodu do hradu jsem si však všimla něčeho divného. Chytla jsem rychle Rose a nasměrovala její pohled na pozemky školy. Procházel tam James a šel s Melanii a její matkou. Zase vypadal jako kdyby neměl duši. Vyměnili jsme si zděšeně a zmatené pohledy. ,, Rose tohle se mi vůbec nelíbí." Rose slyšela strach v mém hlase a podívala se na mě a řekla: ,, copak máš strach o Jamesánka?" podívala jsem se na ní překvapeně a zasmála se. ,, to zase ne, ale podívej se s kým jde." skoro jsem to zařvala. ,, ale máš pravdu Liv je to nějké divné."
Chtěla jsem se za nima rozběhnnout, ale Rose mě chytla za ruku a nechtěla mě pustit. ,, Co to děláš?"
,, Musíme zjistit co to je." řekla jsem a zatáhla ji sebou.
ČTEŠ
Nehynoucí láska (HP)
FanfictionPravnučka muže, který sepsal knihu Fantastická zvířata a kde je najít se chystá na studium do Bradavic. co jí tam čeká? To sama neví.