16

765 55 25
                                    

- És a továbbiakban?

- Beszélni fogok vele.

- Nem! – magam is megriadtam attól, ahogy rákiáltottam. Úgy éreztem, kezembe kell vennem a dolgok irányítását. – Felejtsd őt el! Ezt te sem gondolod komolyan, hogy őt szereted, közben másokkal fekszel össze.

- Hyung, az csak ...

- Mi az, hogy az csak? Nálad mindig lesz 'az csak' .... Nem tudsz a farkadnak parancsolni, és egynél maradni. YuSeo nem olyan, hogy ezt elnézze. Ettől jobbat érdemel.

- És szerinted én nem vagyok elég jó?

- De, kiváló vagy, mint táncos, mint énekes – sóhajtottam. – Azonban egy hosszútávú kapcsolat nem neked való. Egyelőre. Ehhez másképp kell viselkedned, sokkal komolyabban és felelősségteljesebben. És először én akarok beszélni YuSeo-val.

Elvonultam a fürdőbe, hogy senki ne zavarjon, és felhívtam a lányt. Megbeszéltem vele, hogy elmegyek hozzá, még a hétvégén, mert ezt a zavaros háromszöget szerettem volna minél előbb tisztába tenni.

Másnap sikerült ebéd után eljutnom, és próbáltam összeszedni a gondolataimat, mit is kérdezzek tőle.

- Szia – vigyorogtam rá mikor ajtót nyitott, ezzel is leplezni idegességemet.

- Szia, mi az a fontos, amiről beszélni akartál? Csak nincs valami baj?

- Nem, csak szeretnék kérdezni néhány dolgot – válaszoltam, miközben lehuppantam a fotelba.

- Csak nem követtem el valami rosszat?

- YuSeo .... lehet kellemetlen lesz amit kérdezek. Te még .... még mindig szerelmes vagy Jimin-be? – tudtam, hogy felszakítom a sebeket, amik ki tudja mennyire gyógyultak be. Láttam az arcán, hogy megrándult, és már a mosolya sem volt az igazi.

- HoSeok .... én nem tudom .... elég jól össze vagyok zavarodva – mondta, miközben idegesen gyűrte a pólója alját. Ha össze van zavarodva, akkor az jó.

- Ezt hogy érted?

- Te vagy az egyetlen, aki tud erről. Én szerelmes voltam Jimin-be, de amit tett .... erőteljesen megingatott. A bizalom .... elveszett, és a láng .... már csak nagyon halványan pislákol – nézett rám könnytől csillogó szemekkel.

- YuSeo .... nem akartam ....

- Nincs baj – törölte meg szemét – próbálom elfelejteni.

- Azt mondtad .... össze vagy zavarodva. Ezt .... hogy érted?

- Én .... van valaki, aki többet jelent nekem egy barátnál – hajtotta le fejét és úgy folytatta. – Nem tudom, hogy mi az, amit érzek, és nem tudom, hogy helyes-e.

- Ismerem? – kérdeztem izgulva, mert csak reménykedni mertem, hogy igen. – De ha nem akarod ....

- Ismered. Nagyon is. – felnézett rám, és elmosolyodott. – Úgy érzem magam, mint egy .... mint egy tini. Ha látom, a szívem ki akar ugrani a helyéről, és ezen nem segít, amikor hozzám szól. És ha mosolyog .... annyira .... Mind a ketten a szívemben vannak, de Jimin .... ahogy gyengül az érzés iránta, úgy erősödik a másik iránt. Tegnap .... tegnap azonban történt valami ....

- Azért rohantál úgy el?

- Igen. Jimin tegnap ....

- Megcsókolt. Tudom – meglepetten kapta rám tekintetét.

- El .... elmondta?

- Mindketten. Aki adta, és aki ezt látta az is.

- Akkor tudod, hogy hibáztam. Nem lett volna szabad engednem, de még nem tudtam .... – és sírni kezdett.

- YuSeo .... – ültem mellé és magamhoz húztam. – Tudom, mit érzel. De döntened kell, melyiket szereted jobban, melyiket akarod. Egyiket el kell engedned.

- Tudom .... Jimin-t nem tudnám már úgy szeretni, de a másik .... fogalmam sincs, hogy ők mit akarnak tőlem. Mert ha rosszul választok, és csak játszanak velem .... és kinek kellenék én azok után .... amikor bemocskoltak. HoSeok, mondd, lehetek én boldog valaha?

Eltoltam magamtól egy pillanatra, és könnyáztatta szemeibe nézve olyan mérhetetlen szomorúságot láttam arcán, hogy a szívem is belesajgott. Bár nem árulta el a nevét, biztos vagyok benne, hogy JungKook a másik, akit kezd megszeretni. Jimin elkövetett egy baromságot, miközben YuSeo titkon szerelmes volt belé. Ezzel azonban olyan törést okozott a lányban, hogy szép lassan múlik az iránta érzett szerelem. Eközben a maknae beleszeretett, és YuSeo összetört szíve új életre kelt. Ezek után Jimin közli, hogy ő is beleszeretett. Na ezen igazodjon el aki tud, és oldja meg a helyzetet.

- YuSeo .... a boldogság mindenkire rátalál. Rád is. Neked kell választanod, kivel akarod ezt.

- De mi van, ha az érzelmeim nem találnak viszonzásra? Honnét tudom ezt?

- Csak hallgass a szívedre, hidd el, meg fogja súgni, ki lesz az igazi – simítottam újra végig hátán.

A dormba visszaérve vacsorához készültek a srácok. Lopva néztem a két társamra, mindketten eléggé le voltak törve. Amikor YoonGi rákérdezett az okára, az előző napi italra fogták lelombozódott kedvüket. Vacsora után még heverésztünk egy keveset a tévé előtt, de jobbnak láttuk eltenni magunkat holnapra. JungKook utoljára maradt, ezért bevártam.

- Jobban vagy már? – kérdeztem átkarolva vállát.

- Igen, hyung.

- JungKook-ah, a helyedben vallomást tennék – mire felkapta fejét.

- Hogy?

- Kölyök, csak annyit mondok, hogy Jimin is beleszeretett. De .... beszélj YuSeo-val, minél hamarabb. Tudom, miért mondom ezt neked. Ne add fel!

A drága barát   tehát kezébe vette az irányítást. Vajon jól tette? És mi lesz ezek után? Mert a srácok beszélni akarnak YuSeo-val .... ki találja meg hamarabb .... ?

 ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Nem szökhetsz el előlemWhere stories live. Discover now