27

604 47 13
                                    

- A te nevedet sóhajtotta.

- Hogy?

- Amikor .... elérte őt is .... tudod .... a te nevedet mondta.

Majdnem kiejtettem a kávéscsészét a kezemből. Így megalázni egy lányt, aki neki adja legféltettebb kincsét és közben egy másik nevét mondja. Ebből viszont rájöttem, hogy Jimin még mindig utánam sóvárog.

- Yu, még mindig szeret téged. Közöltem vele, hogy míg nem lépett túl rajtad, ne keressen.

- Hidd el, ez csak egy hülye ragaszkodás részéről, képtelenség, hogy még mindig szeressen.

- Olyan csodálatos volt minden .... addig ....

- Byul – öleltem magamhoz a síró lányt – tudja, hogy nálam már nincs esélye, és azt is tudom, hogy nem állna JungKook és közém. Ők ezt megbeszélték még az elején. És tényleg otthagytad?

- Igen. Mondtam, ha elengedett téged, tudja hol talál.

- Irigyellek azért, hogy előtte nem omlottál össze. Erős lány vagy. Én biztos vagyok abban, hogy keresni fog. Adj neki egy kis időt! Láttam amikor beszélgettetek, senkivel nem állt le, soha egyetlen lánnyal sem, mióta én ....

- Gondolod, hogy van esélyem nála? – nézett rám könnyes szemekkel.

- Byul, te gyönyörű lány vagy, kedves, okos, hidd el, felkeltetted a figyelmét. Várj türelmesen, jelentkezni fog.

Nem tudtam, hogy JungKook-nak elmondjam-e, de hosszas vívódás után úgy döntöttem, nem hallgatok. Csak arra kértem ne említse a többieknek, nekem valami azt súgta, Jimin keresni fogja Byul-t. Talán nem is oly soká.

- Jimin -

Hogy lehettem ekkora ökör? Micsoda egy szánalmas alak vagyok .... Hónapok óta nem kerestem lányok társaságát, mert képtelen voltam elfeledni YuSeo-t, és aztán a sors tálcán kínál nekem egy gyönyörű lányt, aki nemcsak szép, hanem okos is, erre én .... Az az éjszaka .... micsoda érzéki ajkak, azok a mesés idomok, minden egyes testrésze úgy illett hozzám, mint a kirakós darabkái. Soha senki nem tudott ily gyönyörben részesíteni, mint ő, és én így megaláztam. Mit érezhetett?

Nem kezdett el hisztizni, mint Seulgi, nem vont kérdőre, csak emelt fővel távozott. Magamra hagyott összezavart gondolataimmal, és én voltam aki összeomlott. Itt volt az alkalom, hogy végre elengedjem YuSeo-t, és én eljátszottam ezt az esélyt.

YuSeo és Byul .... unokatestvérek. Két gyönyörű lány, és egyiket sem tudtam megbecsülni.

Egy ideig még ültem az ágyon magamba zuhanva, majd felöltöztem és hazakullogtam a dormba. Reméltem, hogy nem fogok találkozni senkivel, de a szobatársam épp akkor jött a zuhany alól. Tehát nem rég érhettek haza.

- Ilyen hamar? Talán nem jött össze?

- HoSeok .... kérlek ne most.

- Jimin .... mi történt?

- Mindent elmesélek, de most csak aludni szeretnék – ezzel bedőltem az ágyba, és a takarót magamra húzva befordultam a fal felé. Próbáltam elaludni, de sokáig csak forgolódtam. HoSeok nem faggatózott, tudta, hogy most jobb, ha nem szól. De nem úszom meg ha felébredtem. És azt is tudtam, amit kapni fogok, teljes joggal megérdemlem majd.

- JungKook -

A Gimpo repülőtéren várunk a beszállásra, hogy megkezdjük a három hétig tartó japán turnét. A rajongók most is szép számmal jöttek ki, hogy elbúcsúztassanak. Imádjuk őket, hisz ők segítettek a csúcsra jutni, de sokszor idegesítőek, ahogy telefonjaikat arcunkba nyomják, hogy egy elmosódott rángatózó felvételt készítsenek, amit aztán megosztanak a közösségi oldalakon.

A mostani turné mindentől jobbnak ígérkezik, hiszen a staffos csapatban az én szerelmem is helyet kapott, így nem kell nélkülöznöm őt. Legalább láthatom, ha nem is lehetünk együtt. Majd kikönyörgök egy egyágyas szobát, és ott kipihenhetem magam. Persze nem egyedül, hanem YuSeo-val, miután .....

Amikor Sejin hyung közölte vele, hogy ő is jön velünk, majdnem felsikoltott örömében. A kis bestia, tudta ő is, milyen előnyökkel járhat ez.

Egyetlen ember olyan, mint akit leforráztak, és az Jimin. A születésnapi parti éjszakáján történtek annyira padlóra tették, alig tudtuk összeszedni. HoSeok beszélt vele, és persze én is rohadtul kíváncsi voltam, ezért egy kicsit hallgatóztam az ajtó előtt. Ledöbbentem, mikor kinyögte, a végső élvezet pillanatában az én barátnőm nevét mondta. Hát még mindig szereti? Vagy csak képtelen elengedni? Az a lány pedig, Byul, annyira kedvesnek látszott, és nagyon szép. Nemhiába YuSeo unokahúga, valami nagyon jó génjeik lehetnek. Na ezt azért szépen eltitkolták mindketten, nemhogy ismerik egymást, hanem még rokonok is.

Persze én Yu-tól is hallottam a történetet, és sajnáltam Byul-t. Hiszen szerelmes ebbe az idiótába, aki most elég jól a lelkébe tiport. Azért szépen faképnél hagyta a barátomat, mondván ne keresse, míg nem törli ki YuSeo-t a szívéből.

Én is próbáltam Jimin-nel beszélni, és rájöttem, tetszik neki a lány, nem is kicsit. Maga sem értette ezt a kis bakit, hiszen elmondása szerint igen intenzív gyönyörben volt része. Lelkiismeret furdalása van a mai napig és mellé határtalan bűntudata is. Hát, van is miért.

Még félóra, és felszállunk. Yu és a többiek néhány sorral mögöttünk kaptak helyet, és még utoljára felálltam, hogy körbenézzek. Tekintetem találkozott az övével, majd széles vigyorral arcomon foglaltam el helyemet azzal a reménnyel, hogy ha törik, ha szakad, egy hét után végre összebújok vele ma este.

Nos, Jimin hibázott, de talán most jobban megértitek, mi játszódott le benne .... Úgy tűnik, ismételten szüksége lesz egy segítségre, de hogy most ki lesz az .... ki tudja?

 ki tudja?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Nem szökhetsz el előlemWhere stories live. Discover now