20 (18+)

1K 53 11
                                    

- HoSeok -

Amikor a maknae bejelentette, hogy YuSeo-hoz megy és nála alszik .... féltettem őket. Nem tudtam, mennyire sikerült a lánynak feldolgoznia a történteket, és túllépni Jimin iránt érzett szerelmén. De azt tudtam, hogy a kölyök mindent elkövetett, hogy ezt elérje. Nem kerülték el figyelmemet a szerelmes tekintetek, észrevétlen egymáshoz érések, és tudtam a raktárbeli találkáikról. A mai este azonban akár rosszul is végződhet. Mindkettőjüknek első alkalom, mert Jimin-t nem tekinthetjük annak. Képes lesz-e JungKook ott is feledtetni a rossz emlékeket, képes lesz-e uralkodni magán? Bíztam benne, hogy igen.

- JungKook-ah .... legyél vele nagyon türelmes. És gyengéd. Ha látod, hogy eszébe jutott ami történt, ne erőltesd.

- Hyung, megígérem neked, hogy vigyázni fogok. Minden szempontból.

- YuSeo -

Ahogy kinyitottam az ajtót, nagyot dobbant szívem a látványtól. Észveszejtően kívánatos volt a teljesen fekete öltözetben. A sapka még a szemébe volt húzva, de a maszk már csak állát takarta.

- Ugye óvatos voltál? – engedtem be egy pillanat alatt, mire ő ajkaimra tapadva mormogta igenlő válaszát. Az ajtót lábbal tolta be és terelt beljebb magunkat a lakásba.

- Csinos kis lakás – nézett körbe mikor elváltunk egymástól, és a falon lévő fényképeket kezdte nézegetni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Csinos kis lakás – nézett körbe mikor elváltunk egymástól, és a falon lévő fényképeket kezdte nézegetni. – Ők a szüleid? – mutatott egy képre, ami az utolsó nyaraláson készült Seokcho-ban.

- Igen – komorultam el, mert a baleset innét hazajövet ért bennünket.

- Nem akartam fájdalmat, bocsáss meg – ölelt át újra és halmozott el puszikkal. – Anyukádra nagyon hasonlítasz. Ő is ilyen szép volt – simogatta meg hajamat.

- Köszönöm – bújtam hozzá egészen. – Nem vagy éhes? Mert csináltam egy kis vacsorát.

- Te nekem főztél? – ámuldozott. – Fel akarsz hizlalni? Egyébként mi jót főztél?

- Csak egy kis könnyű étel, sült csirke rizzsel, salátával. Meg egy kis süti.

Öröm volt nézni, ahogy egymás után emelte szájához a falatokat. Miután eltüntettünk mindent, a kanapéra telepedtünk, és bekapcsoltam a tévét. De sokat nem láttunk belőle, mert ha épp nem beszélgettünk, akkor egymás testének feltérképezésével voltunk elfoglalva. Egyre merészebben és hosszabban érintettük egymást, és tudtam, elég jól felkészültünk az este további részére.

- Megfürdöm ... – bontakoztam ki öleléséből.

- Majd szólj, ha megmossam a hátad – és azonnal belepirultam, ahogy elképzeltem magunkat a tus alatt.

- JungKook -

A vacsora .... isteni volt. Nem is tudtam, hogy YuSeo ilyen jól tud főzni. És még süteményt is készített. Imádnivaló lány.

Nem szökhetsz el előlemWhere stories live. Discover now