- Jimin -
Már vagy félórája szorongatom telefonom a kezemben, folyamatosan egy gomb felett körözgetve ujjaimmal. Megszereztem a telefonszámot YuSeo-tól, de nincs bátorságom felhívni. Két napja érkeztünk vissza Japánból, és azon rágódom, mit is mondjak neki?
Felkaptam az ajándékba hozott fehér Manekineko talizmánt, ami egy cica, és feltartott jobb mancsa a feng shui szerint boldog szerelmet ígér. Ez egy bocsánatkérés és vallomás is egyben részemről. Tudom már mit kell tennem, és ezt nem telefonon akarom közölni.
Az ügynökségen már torkomban dobogott a szívem, vajon milyen lesz a fogadtatás. Remélem, hogy nem késtem el. Az ajtón egy erőteljes kopogás után bátortalanul léptem be. Egyedül volt, és arcán meglepettség suhant át.
- Szia .... Byul ....
- Szia.
- Én szeretnék .... bocsánatot kérni. Tudom, hogy hatalmas hibát követtem el, de .... szeretném jóvátenni. Első lépésként kérlek fogadd el tőlem ezt a kis ajándékot, Japánból hoztam .... neked – nyújtottam felé bátortalanul.
- Tényleg nekem hoztad? – vette el csodálkozva. – De aranyos ez a cica .... Köszönöm.
- Szeretnék veled beszélgetni, hogy ami történt .... közöttünk .... én nem egyszeri alkalmat kerestem. YuSeo .... elbeszélgetett velem Japánban, és ráébresztett arra, hogy én csak görcsösen ragaszkodtam valamihez, ami nem kimondottan hozzá köthető. Irigykedtem rájuk, jó értelemben, hogy milyen boldogok .... és úgy éreztem, talán veled .... én is az lehetnék. Abban a pillanatban nem azért mondtam az ő nevét, mert még jelentett valamit, csak .... te ismered a történetet .... Nem akartam, hogy ugyanazt a hibát még egyszer elkövessem, és ezért villant be. Hidd el, csak összezavart fejem őrült pillanata volt .... tényleg. Amikor otthagytál, úgy éreztem minden összeomlik körülöttem. Azóta sem tudok másra gondolni, csak arra a csodálatos éjszakára .... és rád. Köszönöm, most is. Ha meg tudsz nekem bocsátani, kérlek .... lehetne, hogy innen kezdjük elölről?
- Szia, én Hwan MoonByul vagyok, 21 éves, és valamivel több, mint egy éve itt dolgozom az ügynökségen. Szeretem a nyarat és a telet, a kölyökkutyákat és a cicákat, van egy bátyám, jelenleg a szüleimmel élek, imádom a pizzát és a narancslét, megőrülök a mogyorós csokiért és a csoki-citrom fagyiért, kedvencem Park HyungSik, van jogosítványom és imádok korcsolyázni – hadarta el egy szuszra, és olyan édes volt, legszívesebben ott rögtön karjaimba kaptam volna, hogy magamhoz ölelve megcsókoljam.
- Huh .... ez igen lényegre törő volt – nevettem. - Park Jimin vagyok, 22 éves, és a BTS tagja. Sok a közös vonás bennünk, és bár HyungSik sunbae-val nem tudok versenyezni, egyszer szívesen elvinnélek korcsolyázni – és óvatosan megfogtam kinyújtott kezét. Szemeibe nézve tekintetünk összekapcsolódott, és tudtam, örökre megbabonázott az a csillogás, ami áradt belőle. Csak remélni mertem, hogy miattam csillog, és elfeledhetjük azt a balul sikerült éjszakát. Vagy legalább is a végét, mert az eleje .....
- Jimin .... én is beszéltem Yu-val .... Azt hiszem, sokat köszönhetünk mindketten neki, mert nem hiszem, hogy nélküle ily könnyen megbocsátottam volna. De .... borítsunk fátylat a múltra, és tényleg tiszta lappal kezdhetjük a megismerkedésünket.
- Byul, én .... szeretnélek elhívni valahová – kíváncsian nézett rám. – Tudsz bowlingozni?
- Még nem próbáltam, de nem lehet az annyira nehéz.
- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk .... négyen, JungKook és YuSeo jönne velünk. Nem, nem miatta, csak tudod ..... kevésbé lennénk feltűnőek négyesben. Még ha álcázzuk is magunkat. Van egy terem, ahová eljárunk, olyankor kibéreljük az egészet, hogy ne legyen ott senki, és nyugodtan tudjunk játszani. Volna kedved hozzá?
- Örömmel kipróbálnám. És nem baj, ha ők is ott lesznek, tudom, hogy az idolok állandóan rivaldafényben vannak, és rejtőzniük kell, nektek különösen.
- Majd szeretnék veled .... kettesben is, de nem tudom, hogyan lehetne összeegyeztetni. Hamarosan újra utazunk.
- Te most tulajdonképpen .... randira hívtál engem? – meglepett kérdése, aztán visszagondolva az eddig elhangzottakra, rájöttem, egy dolgot elfelejtettem mondani neki.
- Byul .... teljesen összezavarsz, igen, randira hívtalak. Szeretném ha lehetne közöttünk több is, mint barátság, én .... másképp szeretnék a barátod lenni. Tudnál adni egy esélyt .... kettőnknek?
- Én már akkor adtam egy esélyt, amikor együtt voltunk. És igen, most is.
Nem tétováztam, vállalva a kockázatot, hogy bármelyik pillanatban benyithat valaki, megfogtam mindkét kezét és magamhoz húztam. Óvatosan hajoltam hívogató ajkaira, és azonnal elmélyítettem a csókot. Még elevenen élt annak az éjszakának az emléke, és őrülten hiányzott, hogy átölelhessem. Kezét elengedve vontam egyre szorosabban magamhoz, hogy egy szenvedélyes csókban forrjunk össze. Nem tiltakozott, és én boldog voltam.
- YuSeo -
A nyár kicsit kevesebb munkával járt, de így többet tudtunk találkozni hol kettesben nálam, hol négyesben. A mi helyzetünk szerencsésebb volt, hogy egyedül laktam, bármikor jöhetett a barátom. Byul és Jimin próbáltak minden alkalmat kihasználni, hogy együtt lehessenek. Többször aludtam a dorm-ban, és engedtem át lakásomat nekik, hogy nyugodtan eltölthessenek egy éjszakát, ahol nem kell visszafogni magukat.
Jimin végre boldog volt. Byul olyan hatással volt rá, hogy a régi énje teljesen eltűnt, és egy igazi szerethető, gondoskodó és kedves pasivá vált mellette. Az első négyes randi a bowling pályán megadta az alapokat a kapcsolatukhoz, hiszen felszabadultan, gondtalanul foghatták meg egymás kezét, simulhattak egymáshoz és csókolózhattak nyugodtan. Senki nem volt ott rajtunk kívül. Aztán ezt többször is megismételtük, mert négyesben mégsem voltunk olyan feltűnőek, mintha csak kettesben lennénk. Úgy tűnt a lakásom is kicsi lesz, hiszen nagyon sokat voltunk négyen, és mivel csak egy pici háló volt, Byul-ék sűrűn szorultak a kanapéra. Már gondolkodtunk azon, hogy az unokahúgommal közösen kiveszünk egy két hálószobával rendelkező lakást, ahol nyugodtan lehetünk a barátainkkal. Akkor még nem sejtettük, hogy erre már nem lesz szükségünk ....
Nos, erre számítottatok? Jimin végre észhez tért, és úgy tűnik megtalálta a szerelmet Byul mellett. De valami készülődik ....
YOU ARE READING
Nem szökhetsz el előlem
FanfictionA történet 2016 őszén kezdődik. YuSeo az egyetem mellett staffosként dolgozik, ahol barátságba kerül a BTS tagjaival. Egyikük iránt gyengédebb érzelmeket táplál, de történik valami, ami megváltoztatja ezt. Valaki reménytelenül szerelmes, miközben má...