- Mindent elrendeztem, dr. Anderson úton van Koreába.
- Hogy .... de ....
Byul és Jimin elsétáltak a kávéautomatáig, én addig elmeséltem YuSeo-nak mindent. Sírt, amikor a házat említettem, amit az ő igényei szerint átalakíttattam.
- JungKook-ah, nem akarom, hogy ennyi pénzt áldozz rám. Tudom, hogy a kórházi költségek nagy részét is te fizetted, még azzal is tartozom neked.
- Te azt hiszed, hogy én azt visszakérném? Soha – ráztam meg fejem. – Én azt akarom, hogy meggyógyulj, és mindent megteszek ezért. Hazaviszlek.
- De ez a ház, meg a doki .... ez egy vagyon .... – sóhajtotta.
- Sshhh .... – tettem ismételten ujjamat ajkaira -, van elég pénzem. Hidd el, ez apróság, az ügynökség becsületesen megfizet bennünket. Már régóta gyűlik, és most legalább jó célra tudom felhasználni. A ház lehet befektetés is .... a közös életünkre – néztem szemeibe, és ő csodálkozva nézett vissza rám.
- Te .... velem akarsz ....
- Igen, YuSeo .... veled akarok élni. Ha meggyógyulsz, ha nem .... én téged akarlak. Szeretlek, és meg foglak gyógyítani.
- JungKook .... én is szeretlek. Azt hittem soha többé nem látlak ....
- Tudod milyen nehéz volt nélküled? De nem adtam fel, tudtam, hogy meg foglak találni.
Miután elintéztük a papírokat, Byul segített összepakolni. Két táskába belefért minden holmija, amit Jimin-nel közösen vittek a kocsihoz. A kerekesszékből átemeltem könnyű kis testét az első ülésre, míg karjaival nyakamba kapaszkodott, és becsatoltam az övet. Nem bízom rá többet. A kis járgányt összecsukva a csomagtartóba tettem a táskák mellé, és mielőtt elindultunk, még egy utolsó csókot adtam neki.
- Szeretlek. Menjünk haza!
- YuSeo -
Egy hónapja lakom a JungKook által vásárolt és átalakított házban. Az első éjjel ott maradt velem, és az érzés leírhatatlan, hogy újra együtt lehettünk. Sokáig csókolóztunk, simogattuk egymást, túlságosan hosszú ideje nem volt részünk ebben. Éreztem, ha tovább folytatjuk, nem tudom leállítani, és nem voltam biztos abban, hogy erre jelen állapotomban készen állok. Féltem, hogy mégsem kellek így neki, bár amit a lába között éreztem, igencsak ellent mondott ennek.
Byul szinte velem lakott, és noha el tudtam magam látni, egyedül a fürdés jelentett gondot. A zuhany alá nem tudtam beállni, de a kádba beleerőltettem magam. Igaz, hogy a kimászás elég körülményes volt, és úszott utána a fürdőszoba. JungKook amikor csak tudott, velem volt, és segített ebben is.
Dr. Anderson mérhetetlen türelemmel és szaktudással rendelkező ember. Már az elején megbeszéltük, hogy tegeződjünk, hiszen alig tíz évvel volt csak idősebb tőlem. Angolul társalogtunk, és meglepetésemre a barátom is be tudott kapcsolódni. Mint kiderült, míg én kómában voltam, ő elég jól megtanulta, hiszen a turnékon is nagyon jól jött, ha nem csak NamJoon értette, mit kérdeztek.
A terápia először egyszerű tornával kezdődött, majd Nils átmozgatta, átmasszírozta a lábaimat térdtől lefelé. Sokszor éreztem úgy, hogy hiábavaló küzdelem az egész, és ha JungKook nem látta, sírtam.
- YuSeo, láttam sírtál – mondta Nils, felemelve államat.
- Csak egy kicsit – mosolyodtam rá.
- Ne légy türelmetlen, bízz bennem!
- Tudom, csak .... – hallgattam el.
- Csak?
- Csak úgy érzem, sosem jön rendbe a lábam. Úgy érzem .... JungKook annyira szeretné, hogy meggyógyuljak, de ez a rengeteg pénz amit rám áldozott .... hiábavalónak tűnik.
- YuSeo, ez a fiú nagyon szeret téged.
- Tudom. De mi van, ha nem fogok kelleni neki, mint nő? Hiszen ....
- Arra gondolsz, hogy nem akar közeledni hozzád? Kedvesem, csak térdtől lefelé nem mozdulnak az izmaid. Ettől felfelé .... – nevette el magát, mire én zavartan hajtottam le fejem. – Ugye nem azt akarod mondani, hogy mióta itt vagyok, még nem voltatok együtt?
- De.
- YuSeo .... mitől félsz?
- Hogy nem tudom neki azt nyújtani, amit eddig.
- Akkor ma el fogod csábítani – nevetett – bár nem hiszem, hogy szükség lenne rá. És vedd úgy, hogy ez a terápia része.
Úgy tűnik, a terápia egyelőre nem hatásos .... És van itt más gond is. YuSeo még mindig bizonytalan, még mindig nem bízik abban, hogy JungKook örökre kitart mellette ....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem szökhetsz el előlem
FanficA történet 2016 őszén kezdődik. YuSeo az egyetem mellett staffosként dolgozik, ahol barátságba kerül a BTS tagjaival. Egyikük iránt gyengédebb érzelmeket táplál, de történik valami, ami megváltoztatja ezt. Valaki reménytelenül szerelmes, miközben má...