- Yu .... arra gondoltam .... talán nyilvánosságra kellene hozni, hogy vagy nekem.
- Nem .... nem szabad, mit szólnak a rajongóitok?
- Kicsim, hat éve állnak mellettünk, igazán elfogadhatnák, hogy mi is szeretnénk normális kapcsolatot. Belegondoltál, hogy tulajdonképpen három éve vagyunk együtt, és még nem hívtalak randira?
- Tudod, hogy én elfogadtam ezt így. Nem baj, ha titkolóznunk kell, csak együtt legyünk.
Aztán egy nap előállt egy ötperces filmmel. A pendrive-ot betette a laptopomba és elindította a felvételt. Az ő nevével jelzett G.C.F. stúdió összeállítása rólunk szólt, kettőnkről. A kezdetektől a baleseten át a kóma időszaka, majd JungKook kétségbeesett nyomozása utánam, a ház kialakítása és megtalálásom, a gyógyuláshoz vezető út .... mind gyönyörűen megszerkesztve képekkel, videókkal. A végén még kerekesszékben ülök, ujjamon a tőle kapott gyűrűvel, majd az utolsó képkockák már gyógyultan mutatnak, amikor én oldalt állok, JungKook pedig egy puszit ad arcomra. A kis összeállítás a következő felirattal zárult:
'Őt választottam. A szerelem mindent legyőzött.'
Nem tudtam megszólalni, csak sírtam. Letörölte könnyeimet és átölelt.
- Yu .... megbeszéltem a fiúkkal, látta Sejin hyung és Bang PD is. Azt mondták, közzétehetem. Már fenn van YouTube-on.
Megnyitotta az oldalt és megkereste a videót. Ámulva néztem a számlálót, alig hat órája tette fel, és máris több, mint kétmillióan látták? Rengeteg komment alatta, amiből kitűnt, hogy megértették az üzenetet. Gratulációk, de rengeteg.
- JungKook-ah .... köszönöm. Gyönyörű és szívhez szóló összeállítás. Örök emlék rólunk.
- Epilógus -
Az emlékezetes videó olyan reakciót váltott ki a rajongókból, amire senki nem gondolt. Szinte istenítették JungKook-ot, hogy milyen nagyszerű ember, hogy segített a szerelmének meggyógyulni. Mert őszintén szeret. Tudta nagyon jól, mivel lehet az emberekre hatni. Az érzéseikkel, a szívükkel. Voltak ellenkezők, de a többség elfogadta, hogy a golden maknae nem szabad többé.
Az egyetemet elvégezve egy neves építész tervező cégnél helyezkedtem el, de túlságosan sok volt a túlóra, és alig találkoztam JungKook-kal. Ha eljött és még nem voltam otthon, lefeküdt, és nem volt szívem felkölteni. Reggel ha épp egyszerre keltünk, egy gyors kávéra és reggelire futotta csak. Mindketten tudtuk, hogy ez nem jó így, és egy merész húzással munkanélkülivé váltam. Nem sokáig. A barátom ugyanis úgy gondolta, ideje kezdeni valamit az eddigi keresetével, és vett egy éttermet. Aztán egy kávézót. Egyértelmű volt, hogy nem bízza idegenre, hiszen a másoddiplomám menedzsment szakon szereztem. Megtaláltam azokat a kiváló szakembereket, akiknek a segítségével közkedvelt vendéglátóhellyé fejlesztettük ezeket. Az étterem a felső osztálybeli emberek, míg a kávézó a fiatalok körében lett népszerű.
A lánykérést követő harmadik évben megtartottuk az esküvőnket, és Nils kívánsága teljesülhetett, mert az első táncom ugyan a férjemé volt, de aztán ő következett. Soha nem felejtem el, mennyi bátorított, amikor sírva dőltem a kerekesszékbe, mert úgy éreztem, hiábavaló az egész, soha többé nem fogok járni. És elég sokszor éreztem így. Ő azonban határtalan türelemmel újra és újra belefogott, mindig biztatott, ne adjam fel ilyen könnyen.
Hamarosan költöznünk kellett, mert kiderült, néhány hónap múlva eggyel többen leszünk. Nem volt kérdés, hogy továbbra is kertes házban szeretnénk lakni, de már kicsit előkelőbb környéken keresgéltünk. Nem sokáig, mert azonnal beleszerettünk a második házba.
YOU ARE READING
Nem szökhetsz el előlem
FanfictionA történet 2016 őszén kezdődik. YuSeo az egyetem mellett staffosként dolgozik, ahol barátságba kerül a BTS tagjaival. Egyikük iránt gyengédebb érzelmeket táplál, de történik valami, ami megváltoztatja ezt. Valaki reménytelenül szerelmes, miközben má...