2

1K 74 24
                                    

- Jimin -

Még hogy szende szűz? HoSeok szerint legalábbis ez a lány az. Kétlem, az előbb hallottak ugyanis teljesen más képet mutatnak róla. Ez a SungChan valamilyen estére utalt, amire emlékeznie kellene a lánynak, és megismételhetnék. Akkor pedig biztos benne lenne egy kis hancúrban. Megnéztem egy párszor, bomba alakja van, már amennyit a farmer és a bő póló látni enged. Hamarosan be kell vetnem a csábító énemet, bizonyára finom falat lesz. Beszélnem kell ezzel a SungChan-nal.

- Hé, SungChan!

- Mit akarsz? – ezt a pofátlant, azért több tisztelettel is beszélhetne velem. De most én akarok tőle valamit, nem igazíthatom el.

- Te ismered YuSeo-t régebbről ugye?

- Ó, hogyne, elég mélyreható találkozásom volt vele, ha érted mire gondolok. És nem csak nekem, hanem két haveromnak is. Jó kis csaj, egy buli után benne volt a négyes szexben.

- Mi?! Ez komoly?

- Először én, aztán a két haverom. Mint a pornó, amit kértünk, mindent megcsinált. Persze nem volt már szűz. Jó kis bula volt. Csak nem szeretnéd kipróbálni? – kacsintott rám.

- Talán – válaszoltam és ott hagytam. Három pasi egy este? Nem semmi a csaj. Én az ilyet nem szeretem, de azért benne lennék egy jó kis együttlétben. Márpedig látszik rajta, hogy érti a dolgát, meg SungChan is azt mondta, oké volt. Ajj, szívesen megvizsgálnám tetőtől talpig, vajon milyen fehérneműt hordhat?

- YuSeo -

Eltelt az első hónapom és megkaptam az első fizetésem, ami felülmúlta minden elképzelésem. A boltban nem igazán tudtam dolgozni, mert egyszerűen lehetetlen volt összeegyeztetni ennyi mindent. Vizsgaidőszakom volt, fél éjszakát tanultam, másnap meg úgy néztem ki, mint egy panda. Hallottam már mindent, hogy kevesebb szex kellene vagy kevesebb pasi, persze ezek a megjegyzések mind SungChan-tól származtak. Igyekeztem figyelmen kívül hagyni, de azért fájt. Fájt, hogy ez a szemét próbál engem bemocskolni a többiek előtt, akik ilyenkor jót röhögtek a beszólásán. Nem tudom mitől lett ez a bunkó ilyen közkedvelt a staffosok körében.

- YuSeo, hoznál nekünk kávét? – kérte HoSeok. Klipforgatáson voltunk, már hat órája tartott a felvétel.

- Hogyne!

HoSeok-kal és JungKook-kal sokat beszélgettem, bár az életemről nekik sem mondtam semmit. Meghoztam a kávét és szétosztottam közöttük. Alig itták meg, Jimin hangját hallottam amint rólam beszél.

- Hyung, tejszínhab maradt a szád szélén – mutatott JungKook Jimin szájára.

- Majd megkérem YuSeo-t, törölje le. El tudom képzelni, milyen érzéki lehet – ezt most komolyan Jimin mondta?! Néha olyan undok tud lenni, de mindent megbocsátottam neki. Szerettem őt. Sokszor elgondolkodtam, vajon jó ötlet volt-e idejönnöm dolgozni, mindig látni, ahogy a lányokkal flörtöl, simogatja őket. Fájt a szívem, ilyenkor igyekeztem magam elfoglalni, tudomást sem venni róla.

- Jimin -

Ez a lány nagyon jó színész. El tudja hitetni az emberekkel, hogy ő egy ártatlan lány, pedig ha igaz, amit SungChan mondott ..... Két hete ezen kattog az agyam, már számtalanszor elképzeltem, ahogy alattam sóhajtozik. Mióta belépett az ügynökségre, nem voltam senkivel, már nagyon hiányzik egy jó kis hancúrozás. Mint egy szerencsétlen iskolás, aki élete első együttlétére készül, pont ilyen vagyok most. Egyszerűen nem akar horogra akadni, de úgyis addig fogom kerülgetni, míg be nem adja a derekát. Néha megbámulom, ahogy összeszedi a törölközőket, eltakarítja az ebéd utáni romokat, vagy cipeli a székeket. Ilyenkor kedvet éreztem, hogy segítsek neki, nem is értem, hogy miért a lányok csinálják ezeket. Elnézegettem, amikor kipirult arccal berobbant, mert elkésett. Sosem mentegetőzött, de látszott az arcán a fáradtság, szemei sokszor voltak kialvatlanok. Mit csinálhat? Sosem beszél magáról, valamit nagyon titkolhat. Van egyáltalán valakije? Azt se tudjuk, hol lakik, kivel él. De miért is érdekel ez engem? Néha úgy átölelném, a másik percben meg magam alatt tudnám. De olyan távolságtartó, már felbosszant az ellenállása. Pedig nem vagyok egy eldobnivaló pasi, és az ágyban sem volt rám sosem panasz. Nem mintha olyan sok alkalom lett volna. Ajj, már megint .... tényleg kezdenek elvonási tüneteim lenni.

- HoSeok -

Ez a Jimin teljesen megbolondult. Kerülgeti YuSeo-t, kétértelmű megjegyzéseket tesz neki állandóan. Nem szokott hozzá a visszautasításhoz, ez a lány meg nem áll kötélnek. Tudom, hogy csak egy újabb hódítás lesz neki, bár azt mondta, bejön neki.

- Hyung, ez a lány .... SungChan azt mondta, nagyon érti a dolgokat.

- Ezt mégis SungChan honnan tudná?

- Együtt jártak középiskolába, és volt közöttük valami. És nem csak vele, hanem még két haverjával is. Azt mondta, még őket is meglepte, amiben részesítette őket, minden kívánságukat teljesítette.

- Hülye vagy te, Jimin, ha ezt elhiszed!

Szöget ütött a fejembe azért amit mondott. Igaz, hogy nem látszik ilyennek YuSeo, de soha nem beszél magáról, a szüleiről, hova járt iskolába. De nem .... én nem hiszem, hogy ilyen lenne.

Úgy tűnik Jimin már nagyon szeretné megkaparintani YuSeo-t ..... Vajon igaz lehet, amit SungChan állít .... ?

 ?

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Nem szökhetsz el előlemDove le storie prendono vita. Scoprilo ora