ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ - ၂၂

1.5K 84 2
                                    

ျပင္​ဦးလြင္​မွ ျပန္​​ေရာက္​ကတည္​းက ​​​ေဟမာန္​႔ အ​ေျခအ​ေန ပိုယိမ္းယိုင္​လာခဲ့သည္​ ညဆို အိပ္​မ​ေပ်ာ္​​ အစပိုင္​းတြင္​ သူ အိပ္​​ေဆး​ေသာက္​​ေသာ္​လည္​း ​ေနာက္​ပိုင္​း ဝိုင္​​ေသာက္​ျဖစ္​တာမ်ားသည္​ မူး​ေန​ေသာအခ်ိန္​မ်ားတြင္​ ကို႔ ပံုကိုၾကည္​့ရင္​း စကား​ေျပာသည္​ တပ္​ဆင္​ထားျခင္​း မ႐ွိပါဟု ျပန္​​လည္​​ေျဖဆို​ေသာ ကို႔ရဲ႕ အရင္​ဖုန္းနံပါတ္​ကိုဆက္​သည္​
"မမ ဘယ္​အတိုင္​းအတာထိ ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ဒုကၡ ​ေပး​ေနမွာလဲ မမ လုပ္​ရက္​​ေတြက အဓိပၸါယ္​ မ႐ွိဘူး မမ ဟန္​သာ့ဆီမွာ ဒူး​ေထာက္​ဖို႔ ဘာလို႔ အဲ့ဒီ​ေလာက္​ ဝန္​​ေလး​ေန​ရတာလဲဆိုတာ သဇင္​နားမလည္​ဘူး"
"မမ နားလည္​လာတာက ကို ႐ွိ​ေနရင္​ ဒီ​ေအာင္​ျမင္​ေက်ာ္​ၾကားမႈ​ေတြ မ႐ွိလည္​းရတယ္​ ​ေနႏိုင္​တယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ သဇင္​ရယ္​ မမ မိသားစု ကို​ေတာ့ မမ စြန္​႔မပစ္​ႏိုင္​ဘူး "
မမစကားလည္​း မွန္​​ေနသည္​မို႔ သဇင္​လည္​း မ​ေျပာသာ​ေတာ့ပါ သၾကၤန္​ ျပန္​လာရင္​ ခုထက္​ပိုၿပီး မမ ၾကံ့ခိုင္​လာဖို႔ဘဲ ဆု​ေတာင္​းရ​ေတာ့မည္​
​ေဟမာန္​ႏွင္​း ျပန္​​ေရာက္​ကတည္​းက ဝႆန္​မိုး အကဲခတ္​​ေနလိုက္​သည္​ ရယ္​​ေမာရင္​းက တခ်က္​တခ်က္​ ငိုင္​သြားတတ္​​ေသာ သြက္​လက္​ခ်က္​ခ်ာလြန္​း​ေသာ ပံုစံက​ေန တအားႀကီးၿငိမ္​သြားတဲ့ ပံုစံ ​ေျပာင္​းလဲသြား​ေသာ ညီမျဖစ္​သူကို ​ေဘးကျမင္​ရတာ သူမ လံုးဝစိတ္​မခ်မ္​းသာပါ ဖြင္​့​ေျပာႏိုးႏိုးနဲ႔ ​ေစာင္​့ခဲ့ပါ​ေသာ္​လည္​း ဖြင္​့​ေျပာမလာ​ေတာ့ သူမကဘဲ ဖြင္​့​ေမးရ​ေတာ့မည္​
"အငယ္​​ေလး တခုခုျဖစ္​​ေနတာလား"
"မျဖစ္​ပါဘူး မမႀကီး ဘာလို႔လဲ"
"မမႀကီး တကယ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းဘူး ညီမ​ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​း ႐ွိတာကို မမႀကီးက အငယ္​​ေလးရဲ႕ တိုင္​ပင္​​ေဖာ္​ တိုင္​ပင္​ဖက္​ မျဖစ္​ခဲ့ဘူး​ေလ အငယ္​​ေလး ဘယ္​လို ခံစား​ေနရတယ္​ဆိုတာ အငယ္​​ေလး အကယ္​ဒမီဆုရလို႔ ဂုဏ္​ျပဳ​ေပးဖို႔ လိုက္​လာတဲ့အခ်ိန္​မွ သိခဲ့ရတယ္​ "
"မမႀကီးက ကို နဲ႔ပက္​သက္​တာ​ေတြကို ​ေျပာတာလား အငယ္​​ေလး ဘယ္​​ေျပာရက္​ပါ့မလဲ မမႀကီး ​ေဖ​ေဖ​ကိုယ္​တိုင္​က လံုးဝကန္႔ ကြက္​ထားတဲ့ ကိစၥ​ေလ ၿပီး​ေတာ့ ညီမ​ေလးကိုယ္​တိုင္​ အဲ့ဒီအခ်ိန္​က ကို႔လက္​ကိုတြဲၿပီး ရင္​မဆိုင္​ရဲခဲ့ဘူး ညီမ​ေလးရဲ႕ ​ေအာင္​ျမင္​မႈ​ေတြ ​ေပ်ာက္​ဆံုးသြားမွာ​ေၾကာက္​ခဲ့တယ္​ ​ေ​ဖ​ေဖတို႔ မမတို႔ ​ေ႐ွ႕မွာ ဒါညီမ​ေလးခ်စ္​သူပါလို႔ မ​ေျပာရဲခဲ့ဘူး လူ​ေတြက ညီမ​ေလးကို ႐ွံူ႔ခ်မယ္​ မမတို႔ ပတ္​ဝန္​းက်င္​ မွာ လက္​ညိဳးထိုးခံရမယ္​ အဲ့ဒီ အ​ေတြး​ေတြနဲ႔ ညီမ​ေလး သူ႔ကို ထားခဲ့တာ အခ်ိ္​န္​တန္​ရင္​ ​ေမ့​ေပ်ာက္​သြားမယ္​ဆိုတဲ့အ​ေတြးကို က​ေလးဆန္​ဆန္​ ​ေတြးခဲ့တယ္​ ​ေမ့​ေပ်ာက္​ဖို႔ မတတ္​ႏိုင္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ ညီမ​ေလးဘက္​က ခ်စ္​​ေန​ရရင္​ၿပီး​ေရာ ဆိုတဲ့အ​ေတြးမ်ိဴး​ေတြးခဲ့တယ္​ ကို႔ နားမွာတျခားသူ​တ​ေယာက္​ကို နီးနီးကပ္​ကပ္​ ျမင္​လိုက္​ရ​ေတာ့ ရင္​ဘတ္​ႀကီးတခုလံုး ဆြဲညႇစ္​ခံ​ေနရ သလိုကို မြန္​းမြန္​းၾကပ္​ၾကပ္​ႀကီး ခံစားခဲ့ရတာ ခုထိလည္​း ​ေၾကာက္​ရြံမိ​ေနတုန္​းဘဲ ဘယ္​​ေန႔မွာမ်ား ​ေနာက္​တ​ေယာက္​ရင္​ခြင္​ထဲ ​ေရာက္​သြားမလဲဆိုတဲ့ အ​ေတြး​ေတြနဲ႔ ညတိုင္​း ငရဲက်​ေနခဲ့ရတာ ခုခ်ိန္​ ​ေအာင္​ျမင္​​ေက်ာ္​ၾကားမႈ​ေတြ စြန္​႔လႊတ္​ၿပီး သြားခ်င္​တယ္​ သြားလည္​းသြားရဲတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ ​ေဖ​ေဖတို႔ ​ေမ​ေမတို႔ကို ငဲ့ၿပီး မသြားရဲခဲ့ဘူး အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ အငယ္​​ေလး မြန္​းၾကပ္​မႈ​ေတြၾကားထဲမွာ အားတင္​းၿပီး ႐ွင္​သန္​​ေနရ​တာ lesbian တ​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနတာ အငယ္​​ေလးရဲ႕အမွားလား မမႀကီး အငယ္​​ေလး ဘာလို႔ ကိုယ္​ခ်စ္​တဲ့သူနဲ႔ ဘဝကို​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆး ျဖတ္​သန္​းခြင္​့ မရတာလဲ ငရဲခန္​းမွာ အိပ္​စက္​ၿပီး နာက်င္​ျခင္​း​​ေတြနဲ႔ႏိုးထ မြန္​းၾကပ္​မႈ​ေတြနဲ႔ ​ေ႐ွ႕ဆက္​​ေနရတာ အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနၿပီ မနက္​တိုင္​းမွာ ႏိုးထ​ေနရတာကို မုန္​းတယ္​ မမႀကီး"
​ေဟမာန္​ စိတ္​ထဲ႐ွိသမ်ွကို အားရပါးရ ငိုရင္​း​ေျပာခ် လိုက္​သည္​ သူမ ဒီ​ေဝဒနာ​ေတြ​​ေထြး​ေပြ႕ထားရတာ တကယ္​ပင္​ပန္​း​ေနပါၿပီ
"အငယ္​​ေလးရယ္​ အငယ္​​ေလးအတြက္​ သူ႐ွိဖို႔​လိုအပ္​တယ္​ဆို သူ႐ွိရာကိုသြား​ေပါ့ ဒီလိုႀကီး ခံစားၿပီး အသက္​မဲ့​ေနတာထက္​ သူ႔နားသြားၿပီး သူနဲ႔အတူတူ ဘဝကိုျဖတ္​သန္​း​ေပါ့ ပတ္​ဝန္​းက်င္​ ဆိုတာ ခ်ီးမြမ္​းခုႏွစ္​ရက္​ ကဲ့ရဲ႕ ခုႏွစ္​ရက္​ပါ အငယ္​​ေလး ဘာကိုဘဲလုပ္​လုပ္​ ​ေဝဖန္​​ေျပာဆို​ေနမွာဘဲ​ေလ အဲ့ဒီ​ေတာ့ အ​ေျပာဆိုခံရမယ္​့အတူတူ အငယ္​​ေလး စိတ္​ခ်မ္​းသာရာလုပ္​ၿပီး အ​ေျပာအဆိုခံရတာ ပိုမ​ေကာင္​းဘူးလား အငယ္​​ေလးဘက္​မွာ မမ ႐ွိ​ေန​ေပးမွာမို႔ အငယ္​​ေလး စိတ္​ခ်မ္​းသာရာကို လုပ္​ပါ ​ေဖ​ေဖနဲ႔​ေမ​ေမအတြက္​ကို မမ အာမမခံႏိုင္​​ေပမယ္​့ ျဖည္​းျဖည္​း နဲ႔ နားလည္​​ေပးႏိုင္​လိမ္​့မယ္​လို႔ မမ ယံုတယ္​ သူတို႔က အငယ္​​ေလးရဲ႕မိဘ​ေတြ အငယ္​​ေလး စိတ္​ခ်မ္​းသာတာဘဲ ျမင္​ခ်င္​မွာပါ ဒါ​ေၾကာင္​့ အငယ္​​ေလး မိသားစုက အငယ္​​ေလးဘက္​မွာ႐ွိတယ္​လို႔ သ​ေဘာထားၿပီး ကိုယ္​တိုင္​​ေရြးခ်ယ္​ဆံုးျဖတ္​ပါ "
မမႀကီး စကား​ေၾကာင္​့ သူမ တကယ္​​ေပ်ာ္​ရပါသည္​ ​ေဟမာန္​႔ကို ဒီ​ေလာက္​ထိ နားလည္​​ေပးလိမ္​့မယ္​လို႔ ဘယ္​တုန္​းကမွမ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခဲ့ဘူး မ​ေမွ်ာ္​လင္​့ရဲခဲ့တာလည္​း ပါ ပါတယ္​
သ​ဇင္​့ရဲ႕ သၾကၤန္​နားရက္​​ေတြက တကယ္​့ကို အဓိပၸါယ္​ ႐ွိခဲ့ပါသည္​ မမႀကီးရဲ႕ နားလည္​​ေပးမႈ အတြက္​နဲ႔တင္​ သူမမွာ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈကို ခံစားခဲ့ရသည္​
"ဟန္​သာ ထကြာ ​ေရပတ္​ရ​ေအာင္​ သူနဲ႔​ေရပတ္​ခ်င္​လို႔ အန္​တီနဲ႔​ေတာင္​ ဘုန္​းႀကီး​ေက်ာင္​း မလိုက္​သြားတာကို"
"က​ေလးကလား မမသန္​႔ရာ မ​ေန႔ကလည္​း မႏၱ​ေလး လမ္​း​ေလ်ွာက္​သၾကၤန္​သြားထားတာကို မပင္​ပန္​း​ေသးဘူးလား ည​ေနမွပတ္​မယ္​​ေလ​ေနာ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ အရမ္​းအိပ္​ခ်င္​​ေနလို႔"
"မရဘူး ဟန္​သာ ခုဘဲ တႏွစ္​မွတခါ​ေလး ​ေပ်ာ္​ရတာ အခ်ိန္​ကိုတန္​ဖိုးထားစမ္​းပါ လာပါ လိမၼာတယ္​ ထ "
"ထၿပီ မမသန္​႔​ေရ ထၿပီဗ်​ေနာ္​ နားကိုပူ​ေနတာဘဲ သၾကၤန္​ကို၁ရက္​မွ နားရမယ္​့ပံုမ​ေပၚဘူး အႀကိဳ​ေန႔ကဘုန္​းႀကီး​ေက်ာင္​း အက​်​ေန႔က ကိုယိ့အိမ္​ထဲတင္​ စပီကာႀကီးဖြင္​့ၿပီးက အၾကတ္​​ေန႔က မႏၱ​ေလးလမ္​း​ေလ်ွာက္​သၾကၤန္​ ခုအတတ္​​ေန႔က်​ေတာ့ လမ္​းထိပ္​မွာ ​ေရပတ္​ မနက္​ျဖန္​ ဘာခိုင္​းဦးမလဲ မသိဘူး တ​ေန႔တမ်ိဴး မ႐ိုးရဘူးဗ်ာ"
ဟန္​သာရဲ႕ ပ်င္​းတြဲတြဲညည္​းညဴသံ​ေၾကာင္​့ သန္​႔ ရယ္​လိုက္​သည္​ သၾကၤန္​ မ​ေပ်ာ္​ရတာ ၾကာၿပီမို႔ ခုမွ အတိုးခ်ၿပီး ​ေပ်ာ္​​ေနရသည္​ မဟုတ္​ပါလား
သန္​႔တို႔ ​ေရပံုးကိုယ္​စီကိုင္​ကာ လမ္​းထိပ္​က​ေလးမ်ား ​ေရ​ေဆာ့ရာ မ႑ပ္​​ေသး​ေသး​ေလးသို႔ ထြက္​ခဲ့သည္​
သန္​႔တို႔ျဖတ္​သြားသမ်ွလူ ျဖတ္​သြားသမ်ွကား အကုန္​ပတ္​ၾကသည္​ က​ေလးမ်ားကလည္​း ​ေပ်ာ္​တတ္​​ေသာ သန္​႔ကို သ​ေဘာက်ၾကသည္​ အ​ေပ်ာ္​ႀကီး​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ သန္​႔တို႔ကို ဟိုဘက္​ရက္​ကြက္​က က​ေလးမ်ား ကလာစ​ေနာက္​ၿပီး ​ေရခဲ​ေရႏွင္​့ လာပတ္​​ေသာအခါ ပြဲပ်က္​​ေတာ့သည္​
"လံုးဝမ​ေက်နပ္​ဘူး တို႔ ျပန္​သြားၿပီး လက္​စား​ေခ်ရမယ္​"
"ဟုတ္​တယ္​ ျပန္​ခ်ရမယ္​"
​ေ႐ွ႕က​ေန ဦး​ေဆာင္​ၿပီး ရန္​​ေထာင္​​ေန​ေသာ မမသန္​႔နဲ႔ က​ေလးတသိုက္​​ေၾကာင္​့ ဟန္​သာ ရယ္​မိသည္​
"လာ ဟန္​သာ သြားမယ္​"
"မလိုက္​ပါရ​ေစနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ မ႑ပ္​​ေစာင္​့​ေပးထားမယ္​ မမသန္​႔တို႔ဘဲ သြားၾက"
သူလူလည္​က်ၿပီး​ေနခဲ့သည္​ ဟိုဘက္​ရက္​ကြက္​က ​ေအာ္​​ေၾကာ့လန္​​ေလး​ေတြ ကိုယ္​ခံရရင္​ ဒုကၡ
ဟန္​သာလည္​း ​တ​ေယာက္​တည္​း ​ေရပတ္​ရင္​း ​ေစာင္​့​ေနခဲ့သည္​
"ဟား ဟား ဟား"
မ်က္​ႏွာတျပင္​လံုး မည္​းသည္​းၿပီး ျပန္​လာ​ေသာ က​ေလးဗိုလ္​ႏွင္​့ အ​ေပါင္​းအပါမ်ားကို ၾကည္​့ရင္​း ဟန္​သာ ရယ္​​မိသည္​
"ဟန္​သာ ​ေတာ္​​ေတာ့ မရယ္​နဲ႔​ေတာ့"
႐ွံူ႔မဲ့​ေန​ေသာ မမသန္​႔မ်က္​ႏွာ​ေၾကာင္​့ သူမ်က္​ႏွာပိုးသတ္​လိုက္​သည္​
"ဘယ္​လိုျဖစ္​လာတာလဲ"
"အဲ့ဒီ​ေသာက္​က​ေလး​ေတြက ႀကိဳတင္​အကြက္​ခ် ၾကံစည္​လို႔ ခံခဲ့ရတာ လံုးဝမ​ေက်နပ္​ဘူး"
"​အ​မ​ေလး ​ေက်နပ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့ ​ေနာက္​တခါသြားရင္​ ပိုဆိုး​ေနမယ္​ လာျပန္​ၾကစို႔"
အိမ္​​ေရာက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာအထပ္​ထပ္​အလီလီသစ္​ရင္​း ဗ်စ္​​ေတာက္​ဗ်စ္​​ေတာက္​ လုပ္​​ေန​ေသာ မမသန္​႔ကို ၾကည္​့ရင္​း သူနဲ႔စိမ္​းလဲ့သ​ေဘာက်မဆံုး
"မမသန္​႔ နက္​ျဖန္​ ႏွစ္​ဆန္​း၁ရက္​ ဘာလုပ္​မွာလဲ ဥပုဘ္​​ေစာင္​့မွာလား"
"မုန္​႔လံုး​ေရ​ေပၚ လုပ္​စားၾကမယ္​​ေလ မနက္​ကမ႑ပ္​မွာ ဒီခါ စိမ္​းလဲ​့​ေရာကူ​ေပး"
"မလိုဘူး မမသန္​႔ရ ရက္​ကြက္​ထဲမွာ အကုန္​လံုး ဝိုင္​းလုပ္​ၾကမွာ မမသန္​႔စားခ်င္​ရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​သြားယူ​ေပးမယ္​​ေလ"
"​ေတာ္​ၿပီ ဟန္​သာ အဲ့​ေလာက္​ႀကီး မစားခ်င္​ပါဘူး ဟူး သၾကၤန္​ ၿပီးရင္​ အလုပ္​လုပ္​ရ​ေတာ့မယ္​"
"ဘယ္​​ေန႔ျပန္​မွာလဲ မႏၱ​ေလးကို "
"​ေနာက္​ ၃ရက္​​ေလာက္​​ေနၿပီးျပန္​​ေတာ့မယ္​​ေလ အိမ္​ကလည္​း ဖုန္​းတဂြမ္​ဂြမ္​ ဆက္​​ေနၿပီ"
"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာ့ မမသန္​႔ကို လြမ္​း​ေန​ေတာ့မွာဘဲ"
"အမ​ေလး ခြၽဲမ​ေနနဲ႔ မႏၱ​ေလး လိုက္​ခဲ့ဆို​ေတာ့ မလိုက္​ခဲ့ဘဲနဲ႔ "
"မမသန္​႔ကလည္​း ျခံက​ေခြးက ​ေမြးခါနီး​ေနလို္​့ပါ ၿပီးရင္​ လိုက္​ခဲ့မွာ​ေပါ့ Hahကလည္​း ဒီၾကားထဲ သူ႔နားမ​ေန​ေတာ့ သိပ္​မၾကည္​ဘူး သူ႔ကိုလည္​း အခ်ိ္​န္​​ေပးရဦးမွာ"
"အင္​း ဟုတ္​တယ္​ မမသန္​႔ သတိထားမိသ​ေလာက္​ဆိုရင္​ သူ ​ေဟမာန္​႔ဆီက ျပန္​လာကတည္​းက သိပ္​စိတ္​မၾကည္​ဘူး ​ေဟမာန္​နဲ႔ အ​ေတာ္​ခင္​ခဲ့ပံုရတယ္​"
"အခ်ိန္​တန္​​ေတာ့ ​ေမ့သြားမွာပါ သူလည္​း လက္​ပြန္​းတတီး ​ေနခဲ့​ေတာ့ ခင္​သြားတာ​ေနမာ"
ႏွစ္​ဆန္​းတစ္​ရက္​​ေန႔တြင္​​ေတာ့ ဟန္​သာၿငိမ္​းတို႔ နားရၿပီထင္​​တုန္​း ​ေမြးမိခင္​၏​ေဆာ္​ျသမႈ​ေၾကာင္​့ သူတို႔တအိမ္​လံုး အပ်င္​းထူ​ေသာ စိမ္​းလဲ့ပါမက်န္​ ဘုန္​း​ႀကီး​ေက်ာင္​း တက္​ရသည္​
"အငယ္​​ေလး ​ေရာက္​ရင္​ ဖုန္​းဆက္​ ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ မမႀကီးကို လွမ္​း​ေျပာၾကားလား"
"ဟုတ္​ မမႀကီး ​​ေဖ​ေဖ ေမ​ေမ ျပန္​ၿပီ ​သမီးအားရင္​ ျပန္​လာခဲ့မယ္​ က်န္​းမာ​ေရး ဂ႐ုစိုက္​​ေနာ္​ အထဲထိမပို႔နဲ႔​ေတာ့ ​ေလယာဥ္​ခ်ိန္​လည္​း နီးၿပီ"
​ေဟမာန္​ ​ေဖ​ေဖ ​ေမ​ေမနဲ႔မမတို႔ကို ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး mark တပ္​ကာ ​ေလဆိပ္​ထဲဝင္​ခဲ့သည္​ အိမ္​ကကား ထြက္​သြားၿပီဆိုမွ ​ေဟမာန္​ အျပင္​ထြက္​ကာ ​ေလဆိပ္​taxi စင္​းလံုးငွါးၿပီး ျပင္​ဦးလြင္​ တတ္​ခဲ့သည္​
"​မမသန္​႔ ျခံထဲလိုက္​ခဲ့ Rohar ကို​ကူ​ေမြး​ေပးဦး ​ေရာက္​တုန္​း​ေလး လုပ္​အား​ေပးသြား"
"​ဟုတ္​ပါၿပီ ဟန္​သာ့သ​ေဘာ ဒါ​ေပမယ္​့ မမသန္​႔ ​ေခြးမီးဖြားတာ မျမင္​ဖူးဘူး​ေနာ္​ ၿပီးမွ အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ ျဖစ္​တယ္​မ​ေျပာနဲ႔"
သန္​႔ခမ်ာ ဆရာဝန္​တ​ေယာက္​ ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း ​ေခြး​ေသး​ေသး​ေလး​ေတြ လႈပ္​စိလႈပ္​စိနဲ႔ မိမိလက္​ထဲ လူးလြန္​႔​ေနပံုကို ၾကည္​့ရင္​း အူယား​ေနမိသည္​ ၄​ေကာင္​သာ​ေမြးသည္​မို႔ ​ေခြးမႀကီးမွာ သက္​သာ႐ွာသည္​
​ေဟမာန္​ႏွင္​း တ​ေယာက္​ အရမ္​းစိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေနမိသည္​ ​ဒီအခ်ိန္​ဆို ကို ျခံထဲမွာသာ ႐ွိ​ေလာက္​မည္​မို႔ သူမ ကားအား ျခံဘက္​လမ္းၫႊန္​​ေပးၿပီး ကားငွါးခဲ့သည္​ မာန္​ လိုက္​လာၿပီကို မာန္​ အားလံုးကို စြန္​႔လႊတ္​ၿပီး ကို႔ရင္​ခြင္​ထဲ ​ေျပးဝင္​လာမွာမို႔ မာန္​႔ကို လက္​ခံ​ေပးမယ္​မလား ​မာန္​႔အမွား​ေတြအတြက္​ ျပန္​​ေပးဆပ္​ခြင္​့ျပဳပါကို
သန္​႔​ေမြးခန္​းထဲမွ ထြက္​ၿပီး လက္​အိတ္​ခြၽတ္​ခ်ိန္​ လက္​​ေဆးၿပီးျပန္​လာ​ေသာ ဟန္​သာ့အား​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​
"​ေရးးး"
ႏွစ္​​ေယာက္​သား အားရဝမ္းသာ ဖက္​လိုက္​ၾကသည္​ ပထမဆံုးအတူတူ ​ေခြး​ေလး​ေတြ​ေမြးဖူးၿပီး တ​ေကာင္​မွအ​ေသ​ေပ်ာက္​မ႐ွိဘဲ ​ေခြးအ​ေမႀကီး​ေရာ က်န္​းမာသည္​မို႔ သူတို႔တအား ​ေပ်ာ္​မိသည္​မွမဆန္​းပါ
ဆန္​းတာက ျခံ​ေ႐ွ႕တံခါးၾကားမွ ထိုျမင္​ကြင္​းကို မ်က္​ရည္​အျပည္​့နဲ႔ စိုက္​ၾကည့္ျ​ပီးကား​ေပၚ ​ေျပးတက္​သြား​ေသာ ​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​ပါ

ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora