ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ - ၂၉

1.4K 79 7
                                    

"ဝုန္း"
အခန္​းတံခါး ပြင္​့သြားၿပီး တင္​းထန္​​ေန​ေသာ ​ေယာကၡထီးႀကီးရဲ႕ မ်က္​ႏွာက္ို ႐ုတ္​တရက္​ ျမင္​လိုက္​ရ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ဟန္​သာ အသက္​႐ွဴပင္​ရပ္​သြားသလို ခံစားလိုက္​ရသည္​
"မင္​း အတင္​့ရဲ လွခ်ည္​လား ဟမ္​"
​ေျပာ​ေျပာဆိုဆို သူ႔အားလက္​သီးႏွင္​့ ထိုး​ေတာ့သည္​
"ဦး ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကို"
"တိတ္​စမ္​း မင္​းကိုငါ သတ္​ပစ္​မယ္​"
​​ေက်ာမွာသိုင္​းထား​ေသာ ဓားကို ဓားအိမ္​မွ ဆြဲထုတ္​လိုက္​ခ်ိန္​တြင္​ သူ မလႈပ္​႐ွားႏိုင္​ဘဲ ​ေတာင္​့​ေတာင္​့ႀကီး ျဖစ္​​ေန​ေတာ့သည္​
"​ေရာ့စမ္​းကြာ"
"အားးးး"
သူ႔အား ပိုင္​းခုတ္​လိုက္​ခ်ိန္​ သူအားရပါးရ ​ေအာ္​ပစ္​သည္​
"​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​ ​ေမာင္​​ေလး ​ေမာင္​​ေလး"
အခန္​းတံခါး​ေခါက္​သံ ​ေအာ္​သံမ်ား​ေၾကာင္​့ သူလန္​႔ႏိုးလာရသည္​
"​ေမာင္​​ေလး ​ေမာင္​​ေလး"
"ဗ်ာ"
"ဗ်ာ အမ"
"​ေအာ္​သံၾကားလို႔ ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ"
"ဘာမွမျဖစ္​ဘူး အိပ္​မက္​​ေယာင္​သြားတာ အမ ရတယ္​"
"​ေအာ္​ ​ေအး ​ေအး ​​ေရခ်ိဴးမယ္​ဆို ခ်ိဴး​ေလ ထမင္​းက ခဏ​ေန ကိုႏိုင္​လာမွ စားရ​ေအာင္​"
"ဟုတ္​ အမ ​ခဏ​ေနခ်ိဴးလိုက္​မယ္"
သူထထိုင္​ရင္​း လွမ္​း​ေျပာ​ေနမိသည္​ အ​ေျခအ​ေနမ​ေကာင္​း ​ေယာကၡထီးႀကီးအား ဘယ္​လိုခ်ဥ္​းကပ္​ရပါ့ သူ​ေသခ်ာစဥ္​းစား​ေနမိသည္​ ​​ေယာကၡထီးႀကီးအ​ေၾကာင္​း စဥ္​းစားရင္​းက ဓားႀကီးအား​ေျပးျမင္​ၿပီး ​ေက်ာထဲပင္​ စိမ္​့သြားရသည္​
"ဟူး"
စိတ္​​ေအး​ေအးထားၿပီး ျဖည္​းျဖည္​းလုပ္​ရမယ္​ သူ​ေတြးၿပီး ​ေရခ်ိဴးရန္​ျပင္​လိုက္​သည္​
"ဝႆန္​မိုး လာခဲ့စမ္​း နင္​ဒီကို လာခဲ့စမ္​း"
အိမ္​ထဲဝင္​ဝင္​ခ်င္​း ​ေဖ​ေဖ့ရဲ႕ ​ေဒါသသံကို အရင္​ၾကားလိုက္​ရသည္​
"နင္​ လူမိုက္​အား​ေပး လုပ္​​ေနတာလား ဟမ္​ နင္​့ညီမ ဘဝပ်က္​တာျမင္​ခ်င္​​ေနတာလား"
"အငယ္​​ေလးက ဘာလို႔ ဘဝပ်က္​ရမွာလဲ ​ေ​ဖ​ေဖ"
"ဘာ နင္​က ဒီ​ေယာက္​်ားလ်ွာ​ေကာင္​က နင္​့ညီမကို တသက္​လံုး လက္​တြဲသြားမယ္​ထင္​​ေနတာလား ဟမ္​ အခ်ိန္​တန္​ မိန္​းမစိတ္​​ေပါက္​ၿပီး ​ေယာက္​်ားယူသြား မွာသိလား"
"ဘာလဲ ​ေဖ​ေဖ သူကဘာလို႔​ေယာက္​်ားယူရမွာလဲ သူက အခ်ိန္​တန္​ ​မိန္​းမစိတ္​​ေပါက္​ၿပီး ​ေယာက္​်ားယူ ရ​ေအာင္​ ဇာတ္​ကားထဲကလို အျပင္​လက္​​ေတြ႔မွာ ျဖစ္​လာမယ္​ထင္​​ေနတာလား ​ေဖ​ေဖ ညီမ​ေလး ဘယ္​လိုခံစား​ေနရလဲဆိုတာ နည္​းနည္​း​ေတာင္​ မရိပ္​မိဘူးလား"
"ဒီမယ္​ ဝႆန္​မိုး အိမ္​​ေထာင္​တခု ထူ​ေထာင္​တယ္​ဆိုတာကို နင္​လြယ္​လြယ္​မ​ေတြးနဲ႔ ငါ့သမီးက အဲ့ဒီလို​ေကာင္​နဲ႔ ယူသြားရင္​ ငါ့မ်က္​ႏွာဘယ္​မွာသြားထားရမွာလဲ ​ေျပာ ငါ့ကို အ႐ွက္​ကြဲ​ေစခ်င္​လို႔လား"
ဦးမ်ိဴးကို ​ေဒါသထြက္​ထြက္​ႏွင္​့ ဝႆန္​မိုးအား ​​ေအာ္​ဟစ္​လိုက္​သည္​
"​ေဖ​ေဖက ​ေဖ​ေဖ့သမီးထက္​ အဲ့ဒီသိကၡာ​ေတြကို ​ေ႐ွ႕တန္​းတင္​​ေနတာလား လြန္​ခဲ့တဲ့ ၂ႏွစ္​လံုးအငယ္​​ေလး ဘယ္​လို႐ွင္​သန္​​ေနခဲ့ရလဲဆိုတာ ​ေဖ​ေဖ မသိဘူးလား ​ေဖ​ေဖ အဲ့ဒီသိကၡာ​ေတြကို အငယ္​​ေလးထက္​ပိုခ်စ္​တယ္​ဆိုရင္​လည္​း ခြဲ​ေပါ့ သူတို႔ကို"
"​ေအး ခြဲမွာ သက္​ထား ခုခ်က္​ခ်င္​း အငယ္​မကို ဖုန္​းဆက္​စမ္​း"
​ေဒၚသက္​ထားလည္​း ဦးမ်ိဴးကို ​ေဒါသ​ေၾကာင္​့ ခ်က္​ခ်င္​း ​ေဟမာန္​႔ဆီ ဖုန္​း​ေခၚလိုက္​သည္​
"မရဘူး ကိုမ်ိဴး စက္​ပိတ္​ထားတယ္​ သူ အလုပ္​လုပ္​​ေနတာ ​ေနမွာ"
"​ေအး ခဏ​ေနျပန္​​ေခၚလိုက္​ ဝႆန္​မိုး နင္​ မဟုတ္​တဲ့ကိစၥ​ေတြ ​ေလ်ွာက္​လုပ္​မ​ေနနဲ႔  မိဘဆိုတာ ကိုယ္​့သားသမီးကို အ​ေကာင္​း​ေတြဘဲ ျဖစ္​​ေစခ်င္​ၾကတာ ဒီလို႐ူး႐ူးမိုက္​မိုက္​ ကိစၥမ်ိဴးကို ငါ သ​ေဘာမတူႏိုင္​ဘူးဆိုတာ နင္​ ျမဲျမဲ မွတ္​ထား"
ထပ္​​ေျပာရင္​လည္​း ​ေျပလည္​စရာမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့ ဝႆန္​မိုး အိမ္​​ေပၚတတ္​ၿပီး အခန္​းထဲဝင္​ခဲ့သည္​
"ထား မင္​့သမီး​ေတြ ဘာျဖစ္​​ေနၾကတာလဲကြာ မိဘအ​ေပၚ က်ိဴးႏြံတဲ့ တခြန္​း​ေတာင္​ အတြန္​႔မတက္​ဖူးတဲ့ သမီးႀကီးက ငါ့ကို ဒီလိုတခြန္​းမက်န္​ ျပန္​​ေျပာသြားတယ္​ဆိုတာ ငါယံု​ေတာင္​ မယံုႏိုသ္​​ေသးဘူး"
"စိတ္​ကိုနည္​းနည္​း​ေလ်ွာ့ပါဦး ကိုမ်ိဴးရယ္​ ထားတို႔ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း စဥ္​းစားၾကရ​ေအာင္​ပါ ​ေလာ​ေလာဆယ္​ သမီးငယ္​ဆီကလည္​း အျဖဴအမဲ သဲသဲကြဲကြဲ မွမသိရ​ေသးတာ သူ႔ဆီကအက်ိဴးအ​ေၾကာင္​းသိရမွ ထားတို႔ ဘာလုပ္​သင္​့တယ္​ဆိုတာ စဥ္​းစားၾကတာ​ေပါ"
"ဘာမွစဥ္​းစားစရာမလိုဘူး ငါဘယ္​နည္​းနဲ႔မွ ဒီ​ေယာက္​်ာလ်ွာ​ေကာင္​နဲ႔ ငါ့သမီးကို မ​ေပးစားႏိုင္​ဘူး"
"ဟုတ္​ပါၿပီ ထားလည္​း သမီးႀကီးဆီ အက်ိဴးအ​ေၾကာင္​း ​ေမးၾကည္​့ပါဦးမယ္​ ထားက​ေတာ့ ထားတို႔မိသားစုကို ဒီလို​ေသြးကြဲ​ေနမွာမ်ိဴး မျဖစ္​​ေစခ်င္​ဘူး ကိုမ်ိဴးရယ္​​"
​ေဒၚသက္​ထား ​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုႏွင္​့ သမီးႀကီးအခန္​းဆီ လာခဲ့လိုက္​သည္​
"​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​ သမီးႀကီး ​ေမ​ေမဝင္​ခဲ့မယ္​​ေနာ္​"
"ဟုတ္​ ​ေမ​ေမ"
ဝႆန္​မိုး အသံ​ေပးရင္းက ​​ေနရာျပင္​ထုိင္​လိုက္​သည္​
"သမီးႀကီး ​ခုျဖစ္​​ေနတဲ့ျပႆနာ​ေတြနဲ႔ ပက္​သက္​ၿပီး နည္​းနည္​း​ေလာက္​ ႐ွင္​းျပပါလား ဒီျပႆနာက လြန္​ခဲ့တဲ့ ၂ႏွစ္​က အကုန္​ၿပီးၿပီးသာ မဟုတ္​ဘူးလား ခုမွဘာလို႔ ဒီလို​ေတြလာျဖစ္​​ေနရတာလဲ ​ေမ​ေမ​ေတာ့ နားမလည္​​ေတာ့ဘူး"
ဝႆန္​မိုး သက္​ျပင္​းခ်ရင္​းက ​ေမ​ေမနားလည္​​ေအာင္​ ႐ွင္​းျပဖို႔ စကားစီလိုက္​သည္​
"ဟုတ္​တယ္​ ​ေမ​ေမ သမီးလည္​း ဒီကိစၥ​ေတြကို လြန္​ခဲ့တဲ့၂ႏွစ္​က ၿပီးခဲ့ၿပီလို႔ထင္​ခဲ့တာ​ေမ​ေမ ဒါ​ေပမယ္​့ အငယ္​​ေလးဆီ ဂုဏ္​ျပဳ​ေပးဖို႔ သြားတုန္​းကမွ မၿပီး​ေသးဘူးဆိုတာ သိခဲ့ရတာ အကယ္​ဒမီ​ေရႊစင္​႐ုပ္​ပိုက္​ၿပီး ငို​ေနတဲ့အငယ္​​ေလးကို ​ေတြ႔ခဲ့တာ​ေမ​ေမ ​ေမ​ေမ့သမီးက ဒီမိသားစုရဲ႕သိကၡာ သူ႔ရဲ႕​ေအာင္​ျမင္​မႈ​ေတြၾကားမွာ မြန္​းၾကပ္​​ေနတာ ဒီႏွစ္​သၾကၤန္​ျပန္​လာ​ေတာ့ သမီးပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေမးမွ သူ​ေျပာလာခဲ့တာ သူ႔ဘဝက အ႐ွင္​လတ္​လတ္​ငရဲက်​ေနတာတဲ့ သူ႔စိတ္​ဓာတ္​​ေတြ ​ေအာက္​ဆံုး​ေရာက္​​ေနၿပီ သူ​ေသသြားလိမ္​့မယ္​ ၂ႏွစ္​​ေတာင္​​ေဝးခဲ့ၾကၿပီးတာ​ေတာင္​ သူတို႔ အခ်စ္​မျပတ္​ခဲ့ၾကတာ သမီးက​ေတာ့ သူတို႔ၾကားက ​ေမတၱာတရားကို တန္​ဖိုးထားတယ္​ ​ေမ​ေမ လူလူခ်င္​း ခ်စ္​တာဘဲ ခ်စ္​လို႔မရဘူးလား​ ညီမ​ေလးခ်စ္​တဲ့သူက လူဆိုးတ​ေယာက္​လည္​း မဟုတ္​ဘူး လူ​ေကာင္​းတ​ေယာက္​ပါ သူတပါးထိခိုက္​နစ္​နာ​ေအာင္​ ​ေစာ္​ကား​ေမာ္​ကားလုပ္​​ေနတဲ့ လူ႔မိုက္​႐ိုင္​း​ေတြထက္​ အမ်ားႀကီးသာပါတယ္​ ​ေယာက္​်ားတ​ေယာက္​မဟုတ္​လို႔ဆိုတဲ့ ပညတ္​ခ်က္​ တခုအတြက္​နဲ႔ သမီး သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​လံုး ႐ွင္​ရက္​နဲ႔​ေသ​ေနတာမ်ိဴး ​ေန႔ရက္​တိုင္​း မ်က္​ရည္​နဲ႔အစျပဳရမယ္​့ ဘဝမ်ိဴးကို ျဖတ္​သန္​းခြင္​့ မ​ေပးႏိုင္​ဘူး အငယ္​​ေလးကို သမီးခ်စ္​တယ္​ သူ႔ရဲ႕ ျဖစ္​တည္​မႈက ဘာဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ သူ႔ဘက္​မွာ သမီး႐ွိ​ေန​ေပးမွာ ​ေမ​ေမလည္​း လက္မခံႏိုင္​​ေတာင္​ နားလည္​​​ေအာင္​ ႀကိဳးစားၾကည္​့​ေပါ့ ​ေမ​ေမရယ္​"
သမီးႀကီးရဲ႕စကား​မ်ား​ေၾကာင္​့ ​ေဒၚသက္​ထား ငိုင္​​ေနမိသည္​ သမီးငယ္​ရဲ႕ျဖစ္​တည္​မႈ ဒီျဖစ္​တည္​မႈက လူလက္​ညိဳးထိုးကဲ့ရဲ႕စရာ ျဖစ္​​ေနတာနဲ႔ သူမက လက္​မခံ​ေပးရ​ေတာ့ဘူးလား သူမလိုခ်င္​တဲ့ ​ေဘာင္​ထဲအတင္​းထိုးထည္​့ရ​ေအာင္​ သမီးငယ္​က အ႐ုပ္​မဟုတ္​ စိတ္​ခံစားခ်က္​႐ွိတဲ့ လူသားတ​ေယာက္​ သူတို႔ရဲ႕ သာမန္​မဟုတ္​တဲ့ ခ်စ္​ျခင္​းက​ေရာ ခိုင္​ျမဲႏိုင္​မွာလား သူမစဥ္​းစားရၾကပ္​​ေနမိသည္​
"​ေမ​ေမတို႔ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းစဥ္​းစားၾကတာ​ေပါ့ ဒါက တဘဝလံုးနဲ႔ ဆိုင္​တဲ့ကိစၥဆို​ေတာ့ အ​ေလာတႀကီး မဆံုးျဖတ္​သင္​့ဘူး​ေလ သမီးႀကီးလည္​း ​ေဖ​ေဖ့ကို အျပစ္​မတင္​ပါနဲ႔ ​ေမ​ေမတို႔အ​ေနနဲ႔က ဒီလိုကိစၥမ်ိဴးမွာ အသိအျမင္​အရမ္​းနည္​းခဲ့တယ္​​ေလ ​ေမ​ေမတို႔ မိသားစု စည္​းစည္​းလံုးလံုးနဲ႔ ​ေျဖ႐ွင္​းၾကရ​ေအာင္​ပါ တ​ေယာက္​နဲ႔တ​ေယာက္​ ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနမယ္​့အစား ​ေသခ်ာတိုင္​ပင္​​ေဆြး​ေႏြးတာ​ေပါ့ ဟုတ္​ၿပီလား"
"ဟုတ္​ကဲ့ပါ ​ေမ​ေမ သမီးလည္​း ​ေဖ​ေဖ့ကို ​ေအာ္​မိတာ စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး သမီး​ေတာင္​းပန္​လိုက္​ပါ့မယ္​"
"သမီးႀကီးရယ္​ ​ေဖ​ေဖတို႔ ​ေမ​ေမတို႔ကို နားလည္​​ေပးပါ သမီး ​ေမ​ေမႀကိဳးစားမွာပါ ​ေမ​ေမ့သမီး​ေတြ အဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ ​ေမ​ေမတို႔ စီစဥ္​​ေပးမွာမို႔ စဥ္​းစားၾကည္​့ပါ့ဦးမယ္​ ​ေမ​ေမတို႔အတြက္​ ဒီကိစၥႀကီးက လံုးဝ အစိမ္​းသက္​သက္​ ျဖစ္​​ေနလို႔ပါ"
​ေဒၚသက္​ထား သမီးႀကီးနဲ႔စကား​ေျပာၿပီး ဧည္​့ခန္းထဲမွာ ထိုင္​ကာငို္​င္​မိသည္​ သိပ္​ခ်စ္​ရပါ​ေသာ သမီး​ေတြ စိတ္​ခံစားခ်က္​ကို သူမနည္​းနည္​းမွ မရိပ္​မိခဲ့ အငယ္​​ေလးအိမ္​ျပန္​ခ်ိန္​မွာ သူမ အငယ္​​ေလးကိုဂ႐ုစိုက္​​ေပးခဲ့ပါ​ေသာ္​လည္​း ဒီကိစၥကို သူမ ဒီ​ေလာက္​ႀကီးခံစား​ေနရလိ္​မ္​့မည္​ဟု ​ေတြးပင္​မ​ေတြးမိခဲ့ ဖုန္​းလည္​း ​ဆက္​လို႔မရ သူမ အၾကံတခုရ သည္​ႏွင္​့ ရန္​ကုန္​အိမ္​ဆီ ဖုန္​းဆက္​လိုက္​သည္​
"ထား ဖုန္​းဆက္​လို႔ရၿပီလား"
အိပ္​ခန္​းထဲမွ ​ေရခ်ိဴးၿပီးထြက္​​ေသာ ခင္​ပြန္​းသည္​ရဲ႕အသံတြင္​ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ျခင္​းကအျပည္​့ပါ
"မရဘူး ကိုမ်ိဴး အိမ္​ကိုဆက္​ပါ​ေသးတယ္​ သမီးငယ္​က သၾကၤန္​အိမ္​ျပန္​သြားကတည္​းက ျပန္​မလာတာတဲ့"
"ဘာ"
"ဟုတ္​တယ္​ ကိုမ်ိဴး သမီးငယ္​က ဒီကျပန္​သြားကတည္​းက အိမ္​ကိုမျပန္​လာတာတဲ့ သူတို္႔​ေတာင္​ ဒီမွာထင္​​ေနတဲ့ ထားတို႔ ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ ကိုမ်ိဴး သမီးတခုခုျဖစ္​သြားရင္​ ထားတို႔ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ"
​ေဒၚသက္​ထား ​ေျပာရင္​းက ငိုခ်လိုက္​သည္​ သူမမွာ ဒီခင္​ပြန္​း ဒီသမီး​ေတြကိုသာ ဘဝလုပ္​ၿပီး​ေနထိုင္​ခဲ့သူပါ အခုမွ ႐ုတ္​တရက္​ႀကီး သူမတို႔မိသားစုၾကား အႀကီးအက်ယ္​ကြဲလြဲမႈ​ေတြ ​ေပၚ​ေပါက္​လာၿပီး မနက္​က သမီးႀကီးနဲ႔ ခင္​ပြန္​းက စကားမ်ားရန္​ျဖစ္​ အခု သမီးငယ္​က ဘယ္​မွာ ဘာလုပ္​​ေနမွန္​းမသိ
"တခုခု လုပ္​ပါဦး ကိုမ်ိဴးရယ္​ ထား ႐ူးသြားလိမ္​့မယ္​"
​ေအး​ေဆးလွ​ေသာ ဇနီးသည္​၏ ငို႐ိႈက္​ရင္​းဝမ္​းနည္​း​ေန​ေသာ ပံုစံ​က သူ႔အားတကယ္​ စိတ္​ထိခိုက္​​ေစပါသည္​
"ထားရယ္​ အရမ္​းႀကီး စိတ္​မပူပါနဲ႔ ကိုမ်ိဴးတို႔သမီး က ဆယ္​တန္​းၿပီးကတည္​းက သူ႔ဟာသူ လမ္​း​ေဖာက္​ၿပီး ​ေအာင္​ျမင္​ခဲ့​ေသးတာ ခုလည္​း သူအဆင္​​ေျပမွာပါ"
သူ ထားအား ​ေျဖ့သိမ္​့​ေပးရင္​းက သမီးအတြက္​ ရင္​ပူ​ေနမိသည္​ ​
"သမီးငယ္​က သူ႔အတြက္​အသက္​႐ွင္​​ေနရတာ ငရဲဘဲလို႔ သမီးႀကီးကို ​ေျပာသြားတယ္​တဲ့အကို ထားသမီး​ေလး တခုခုျဖစ္​သြားရင္​ ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ အကိုရဲ႕"
"​ေမ​ေမ"
အ​ေပၚထပ္​မွဆင္​းလာ​ရင္​း ​ေမ​ေမ့ရဲ႕ပံုစံ​ေၾကာင္​့ ဝႆန္​မိုး လန္​႔သြားရသည္​ အလြန္​​ေအး​ေဆး​ေသာ ​ေမ​ေမပါ ဘာ​ေၾကာင္​့ ဒီလို သည္​းသည္​းထန္​ထန္​ ငို​ေနရပါလိမ္​့
"သမီးႀကီး သမီးႀကီးတခုခု သိလား သမီးညီမ​ေလးက အိမ္​မွာမ႐ွိဘူးတဲ့ ဖုန္​းလည္​းဆက္​လို႔မရဘူး ဘယ္​​ေရာက္​​ေနလဲ သမီးသိတယ္​မလား ​ေမ​ေမ့ကို​ေျပာျပပါ သမီးႀကီးရယ္​"
"သမီးအျပစ္​ပါ​ေမ​ေမ ​သမီးညီမ​ေလးခံစား​ေနရတာ မၾကည္​့ရက္​လို႔ စိတ္​ခ်မ္​းသာရာဆံုးျဖတ္​ပါလို႔ သမီး တာဝန္​ယူမွာမို႔ ​ေပ်ာ္​ရာမွာ​ေနပါလို႔ ​ေျပာလိုက္​တယ္​​ေမ​ေမ စိတ္​မပူပါနဲ႔ ညီမ​ေလးက သူ႔​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈကို သြား႐ွာတာ ျဖစ္​ပါလိမ္​့မယ္​ သမီးမၾကည္​့ရက္​ဘူး ​ေမ​ေမ ညီမ​ေလး ခံစာ​း​ေနရတာကို သမီးဆက္​ၾကည္​့​ေနရင္​ သူ႐ူးသြားလိမ္​့မယ္​ ​ေမ​ေမရဲ႕"
"သမီးငယ္​​ေလးက ​ေမ​ေမတို႔ကို​ေတာင္​ ထည္​့မစဥ္​းစား​ေတာ့ဘူးလား "
"စဥ္​းစားပါတယ္​ ​ေမ​ေမရယ္​ သူစဥ္​းစားလို႔လည္​း သူ႔ကိုယ္​သူအက်ဥ္​းခ်ရင္​း အႀကိမ္​ႀကိမ္​နာက်င္​ခံခဲ့ တာ​ေပါ့ ညီမ​ေလးရဲ႕ ​ေမ​ေမတို႔အ​ေပၚထားတဲ့အခ်စ္​ကို သံသယမဝင္​ပါနဲ႔ သူစိတ္​ခ်မ္​းသာရာလုပ္​ဖို႔ သမီးကိုယ္​တိုင္​ ခြင္​့ျပဳ​ေပးခဲ့တာပါ ခုတခါ သူ႔ဘက္​စဥ္​းစား​ေပးလို႔ မရဘူးလား​ေမ​ေမရယ္​ ​ေဖ​ေဖလည္​း လက္​မခံခ်င္​ရင္​​ေတာင္​ အငယ္​​ေလးကို နားလည္​​ေပးလိုက္​ပါ သမီး​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ သမီးတို႔၃​ေယာက္​ စိတ္​အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ မျဖစ္​​ေအာင္​သူ႔ကိုသူ ႏွိပ္​စက္​ခံ​ေနတဲ့အငယ္​​ေလးကို သမီး ဘယ္​လိုမွ မၾကည္​့ရက္​​ေတာ့လို႔ပါ"
သူမ ဒူး​ေလးတုပ္​ရင္​းက လက္​အုပ္​ခ်ီၿပီး​ေတာင္​းပန္​​ေနမိသည္​
ငို႐ိႉက္​​ေန​ေသာ သမီးနဲ႔ဇနီးကို ၾကည္​့ရင္​းက သူဘာလုပ္​ရမွန္​း မသိ​ေတာ့
"ဘာလဲကြာ ငါတို႔မိသားစုမွ ဘာလို႔ဒါမ်ိဴး လာျဖစ္​ရ​တာလဲ ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ"
သူ​ေအာ္​ဟစ္​​ေပါက္​ကြဲလိုက္​သည္​
"​ေဖ​ေဖရယ္​ ညီမ​ေလးဘာမွ မမွားပါဘူး သူခ်စ္​တဲ့သူက မိန္​းက​ေလးတ​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနရံုနဲ႔ ​ေဖ​ေဖသူ႔ကို မခ်စ္​​ေတာ့ဘူးလား ​ေမ​ေမကိုယ္​ဝန္​႐ွိ​ေတာ့ ​ေဖ​ေဖ့ကို သမီး​ေမးဖူးတယ္​​ေလ ​ေဖ​ေဖ​ေနာက္​ထပ္​က​ေလး​ေလးက သား​ေလးျဖစ္​​ေစခ်င္​လား သမီး​ေလးျဖစ္​​ေစခ်င္​လားဆိုတုန္​းက ​ေဖ​ေဖဘဲ ဘာ​ေလးဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ ခ်စ္​မွာဆို ခုလည္​း သူခ်စ္​တဲ့သူကို ​ေယာက္​်ား​ေလးဘဲျဖစ္​ျဖသ္​ မိန္​းက​ေလးဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ လက္​ခံ​ေပးလို႔မရဘူး​လား ​ေဖ​ေဖ"
အသနားခံ​​ေန​ေသာ သမီးကို သူထပ္​ၿပီး အျပစိမတင္​ရက္​​ေတာ့ပါ
"သမီးရယ္​ ​ေဖ​ေဖလည္​း ​ေဖ​ေဖ့သမီး​ေတြကို စိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေစခ်င္​ပါတယ္​ ဒါႀကီးက တဘဝလံုးစာ သမီးရဲ႕ သူတို႔တသက္​လံုး ခ်စ္​​ေနႏိုင္​မွာလား မ​ေတာ္​သူတို႔ ထဲတ​ေယာက္​က ​ေယာက္​်ာ​ေလးတ​ေယာက္​​ေယာက္​ ကိုႀကိဳက္​သြားရင္​​ေရာ အဲ့ဒီလိုဆိုဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ ၿပီး​ေတာ့ ရင္​​ေသြးမရႏိုင္​ဘူး​ေလ သမီးရဲ႕ သူတို႔အိမ္​​ေထာင္​​ေရးက ခိုင္​ျမဲႏိုင္​ပါ့မလား ​ေဖ​ေဖ့သမီး​ေတြ ဘဝကို ​ေဖ​ေဖအတိမ္​းအ​ေစာင္​း မခံႏိုင္​ဘူး သမီးရဲ႕"
"သမီးလည္​း အဲ့ဒါ​ေတြစိတ္​ပူခဲ့ပါတယ္​ ညီမ​ေလး ခံစားခ်က္​ကို သိၿပီးကတည္​းက သမီးအဲ့ဒီကိစၥ​ေတြကို ​ေလ့လာခဲ့ပါတယ္​ သူတို႔ခ်စ္​ျခင္​းက သာမန္​​ေယာက္​်ားနဲ႔မိန္​းမတ​ေယာက္​ ခ်စ္​ၾကသလိုခ်စ္ျ​ခင္​းပါဘဲ ​ေဖ​ေဖကိုယ္​တိုင္​ ၂​ေယာက္​လံုးကို ​ေလ့လာ ၾကည္​့​ေပါ့ က​ေလး႐ွိလည္​း ၿပိဳကြဲသြားတဲ့ အိမ္​​ေထာင္​​ေရး​ေတြ ႐ွိတာလည္​း ​ေဖ​ေဖမ​ေမ့ပါနဲ႔"
သမီးႀကီးရဲ႕ စကားမ်ား​ေၾကာင္​့ ဦးမ်ိဴးကို သက္​ျပင္​းခ်မိသည္​ သူ​လည္​းဒီအ​ေၾကာင္​း​ေတြ ​ေလ့လာရဦး မည္​ သိပ္​ခ်စ္​​ေသာသမီးအတြက္​​ေပါ့
"ကဲပါ ​ေဖ​ေဖတို႔မိသားစု မ​ေျဖ႐ွင္​းႏိုင္​တဲ့ ျပႆနာမွ မ႐ွိခဲ့တာ ခုလည္​း ​ေဖ​ေဖတို႔မိသားစု စည္​းစည္​းလံုးလံုးနဲ႔ ​ေျဖ႐ွင္​းၾကတာ​ေပါ့ ​ထား​ေရာ သမီး​ေရာ တိတ္​​ေနာ္​ ​ေဖ​ေဖ အ​ေကာင္​းဆံုး​ေျဖ႐ွင္​းပါ့မယ္​"
"​ေဖ​ေဖရယ္​"
သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲဝင္​လာ​ေသာ သမီးႀကီးအား ​ေပြ႔ဖက္​လိုက္​သည္​ သားသမီး​ေတြကို မ​ေပ်ာ္​​ေစခ်င္​​ေသာ မိဘရယ္​လို႔ ႐ွိပါ့မလား ဒါ​ေပမယ္​့ မီးနဲ႔​ေဆာ့ခ်င္​ရင္​ ​ေတာ့ တားရမွာက ​ေဖ​ေဖ့တာဝန္​​ေလ ​ေဖ​ေဖ့သမီး​ေတြအတြက္​ ​ေဖ​ေဖ စဥ္​းစားဆံုးျဖတ္​မွာမို႔ ​ေဖ​ေဖ့ရဲ႕​ေမတၱာကို​ေတာ့ ဘယ္​​ေတာ့မွ သံသယမဝင္​​ေစခ်င္​ဘူးကြယ္​

ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ