ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ - ၂၄

1.5K 84 0
                                    

​​အရက္​​ေသာက္​​ေနက် မဟုတ္​တာရယ္​ ညကနည္​းနည္​းမ်ားသြားရယ္​နဲ႔ ​ေပါင္​း​ေတာ့ ​ေဟမာန္​ႏွင္​းတို႔ ​ေခါင္​းကိုက္​ၿပီး အရက္​နာက်​ေနသည္​
"​ေဟမာန္​ ​ေကာ္​ဖီခါးခါး ​ေသာက္​လိုက္​ဦး ​ေရာ့"
သန္​႔တို႔က​ေတာ့ အိ​ေျႏၵပင္​မပ်က္​ ​ေကာ္​ဖီ​ေတြကို ​ေဖ်ာ္​တိုက္​လို႔
"အင္​း ဘယ္​လိုႀကီး ျဖစ္​​ေနမွန္​းကို မသိဘူး ​ေရ​ေသာက္​တိုင္​းကို မူး​ေနတာ"
"​ေဟမာန္​ မ​ေသာက္​တတ္​လို႔ အရက္​နာက်​ေနတာ ျဖစ္​မယ္​ ဒီ​ေန႔​ေတာ့ ​ေအး​ေဆးနားလိုက္​​ေလ မနက္​ျဖန္​မွ အိမ္​ျပန္​​ေပါ့"
"အင္​း လႈပ္​​ေတာင္​မလႈပ္​ခ်င္​ဘူး"
"အန္​လည္​း အန္​​ေနတာကိုး နက္​ျဖန္​ အိမ္​ကိုဘာနဲ႔သြားမွာလဲ ကားမပါဘူးမလား"
"အင္​း "
"အဲ့ဒါဆို မနက္​ျဖန္​မနက္​ ဟန္​သာ့ကို လာႀကိဳဖို႔ မွာခဲ့မယ္​ ဒီနားက ဘာမွငွါးစရာ မ႐ွိ​ေတာ့ ​ေဟမာန္​ ဒုကၡ ​ေရာက္​လိမ္​့မယ္​"
"ျဖစ္​ပါ့မလား ကို က လက္​ခံပါ့မလား လမင္​းကို ဖုန္​းဆက္​ၿပီး လာႀကိဳခိုင္​းလိုက္​မယ္​​ေလ"
"ရမွာပါ ဒါ​ေဟမာန္​႔အိ္​မ္​မွန္​း ဟန္​သာမွ မသိတာ ၿပီး​ေတာ့ ​လမင္​းက ဟိုတခါက​ေတာင္​ ဆိုင္​ကယ္​လဲထားတာ သိပ္​စိတ္​မခ်ရဘူး ဟန္​သာနဲ႔ ျမန္​ျမန္​​ေတြ႔ရ​ေတာ့ မ​ေကာင္​းဘူးလား"
"အဟီး ​ေကာင္​းတယ္​"
"ကဲ့ အဲ့ဒါဆို ဟန္​သာ့ကို မနက္​ျဖန္​မနက္​ ႀကိဳခိုင္​းလိုက္​မယ္​ ဒီ​ေန႔ ​ေအး​ေဆးနားလိုက္​ဦး ႐ုပ္​က အရက္​နာက်တဲ့႐ုပ္​​ေပါက္​​ေနၿပီ မမသန္​႔ျပန္​​ေတာ့မယ္​ မႏၱ​ေလးဆင္​းရဦးမွာနဲ႔မို႔"
​ေဟမာန္​ ျခံတံခါး လိုက္​ဖြင္​့​ေပးရင္​း မမသန္​႔ကား​ေလး ကိုလိုက္​ၾကည္​့​ေနမိသည္​
"မမသန္​႔ရာ လိုက္​ပို႔မယ္​ဆိုလည္​း လက္​မခံဘူး taxi နဲ႔ျပန္​ခ်င္​ရတယ္​လို႔"
"လိုက္​ပို႔လည္​း မင္​းကိုျပန္​စိတ္​ပူ​ေနရမွာနဲ႔ မထူးဘူး taxi နဲ႔ျပန္​​ေတာ့ အိမ္​​ေရာက္​ရင္​စိတ္​ဒုန္​းဒုန္​းခ်ၿပီး နားရံုဘဲ ထပ္​မ​ေျပာနဲ႔​ေတာ့ ဟန္​သာ ငါနားပူ​ေနၿပီ"
"သန္​႔​ေျပာတာ ဟုတ္​သားဘဲ ဟန္​သာရယ္​ ျပင္​ဦးလြင္​နဲ႔ မႏၱ​ေလး ​ကတနာရီ​ေက်ာ္​​ေလးၾကာတာပါ "
​ေဒၚၿငိမ္​းရီ ​ေဘးကဝင္​​ေျပာမွဘဲ ၿပီး​ေတာ့သည္​ ဟန္​သာၿငိမ္​း တို႔မမူးဘဲ ရစ္​​ေနျခင္​းပါ
"​ေဟာ ​ေျပာရင္​းဆိုရင္​း taxiလာၿပီ အန္​တီ သန္​႔ျပန္​​မယ္​ ဟန္​သာ အန္​တီ့ကိုဂ႐ုစိုက္​​ေနာ္​ ​ေမာင္​​ေလး"
"အင္​းပါ စိတ္​ခ်လက္​ခ်ျပန္​"
"သန္​႔ ျပန္​သြားၿပီဆို​ေတာ့ ဟန္​သာ တ​ေယာက္​တည္​း ပ်င္​း​ေန​ေတာ့မွာဘဲ"
​"အာ ​ေမ​ေမ​ေရာ စိမ္​းလဲ့​ေရာ ႐ွိ​ေနတာကို ပ်င္​းစရာလား"
"အမ​ေလး သူ႔အမ ျပန္​သြားမွ ​ေမ​ေမ့နားလာခြၽဲ​ေနတာ အခြၽဲ​ေလး"
သားအမိႏွစ္​​ေယာက္​ ရယ္​ရင္​း အိမ္​ထဲဝင္​ခဲ့သည္​
"ဟန္​သာ ဒီ​ေန႔ ျခံထဲသြားဦးမွာလား "
"​ေမ​ေမ ဘာမွခိုင္​းစရာမ႐ွိရင္​ သြားမွာ Rohar ​က​​မီးတြင္​းထဲမွာ​ေလ ​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​ရမွာ"
"ဘာမွခိုင္​းစရာမ႐ွိပါဘူး ဟန္​သာရဲ႕ သြားပါ ဟန္​သာလည္​း တ​ေန႔​တ​ေန႔ ျခံနဲ႔တင္​ သံသရာလည္​​ေနတာ"
"အဲ့ဒါဘဲ​ေကာင္​းပါတယ္​ ​ေမ​ေမရာ အဲ့ဒါဆို သြားၿပီ ​ေနာက္​က်မယ္​​ေနာ္​ Hah ကား​ေပၚတက္​ သား"
ဟုတ္​ပါတယ္​ ​ေခြး​ေကာင္​​ေရမ်ားတာနဲ႔ သူtraining မွန္​မွန္​​ေပး​ေနတာ​ေၾကာင္​့ သူျခံျပန္​ ​ေနာက္​က်တာမ်ားသည္​
တ​ေန႔လံုး ဟန္​သာ့မွာ ​ေျပးရလႊားရပါ
လမင္​းအိမ္​မွာ​ေတာ့ ​ေဘးကၾကည္​့ရင္​း မမ​ေဟမာန္​ နဲ႔ ဘာဆက္​ျဖစ္​မလဲသာ ပံု​ေဖာ္​​ေနမိသည္​
"ဟဲ့"
"အမ​ေလး"
"ငါအနား​ေရာက္​တာ​ေတာင္​ မသိရ​ေအာင္​ နင္​ဘယ္​​ေကာင္​အ​ေၾကာင္​း ​ေတြး​ေနတာလဲ လမင္​း နင္​ ရည္​းစားရ​ေနၿပီမလား"
"မရပါဘူးဆို အဲ့ဒါဘဲ လာ​ေမး​ေနၾကတာ ၿပီး​ေတာ့ ထားရင္​လည္​း ​ေကာင္​ မထားဘူး ​ေကာင္​မ​ေလး ထားမွာ"
"ဟဲ့ နင္​ဘာ​ေတြ​ေလ်ွာက္​​ေျပာ​ေနတာလဲ ငါ လုပ္​လိုက္​ရ"
"ဟုတ္​တယ္​ အဲ့ဒါ အတည္​​ေျပာတာ ကိုႀကီးဟန္​သာ လမင္​း ​ေျပးကူမယ္​"
လမင္​း ကိုၿဖိဳးကို စၿပီး ဟန္​သာ့ဆီ ​ေျပးလာခဲ့သည္​
​ကို လာႀကိဳမွာဆို​ေသာ အ​ေတြးနဲ႔​ေဟမာန္​ ​ေစာ​ေစာႏိုး​ေနသည္​ ညကလည္​း ​ေကာင္​း​ေကာင္​း အိပ္​မ​ေပ်ာ္​ ကို မာန္​႔ကို ဘယ္​လိုသ​ေဘာထားမလဲ ဆိုတဲ့ အ​ေတြး​ေတြနဲ႔ မာန္​႔မွာ ရင္​ခုန္​ျမန္​​ေနရသည္​
"Hello ဟန္​သာလား"
"အင္​း မမသန္​႔ ​ေျပာ မနက္​အ​ေစာႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို သတိရ​ေနတာလား"
"ျဖစ္​ရ​ေလ ငါခိုင္​းစရာ႐ွိလို႔ နား​ေထာင္​"
"ဟုတ္​ ​ေျပာ"
"ျပည္​ခ်စ္​ဘုရား အတက္​လမ္​း ဘုန္​းႀကီး​ေက်ာင္​းနားမွာ မီးခိုး​ေရာင္​ တထပ္​တိုက္​​ေလး႐ွိတယ္​ အဲ့ဒီက ညီမ​ေလးတ​ေယာက္​ကို သြားႀကိဳ​ေပးစမ္​းပါ"
"အင္​း ႀကိဳတာ ဟုတ္​ပါၿပီ ဘယ္​ကိုပို႔​ေပးရမွာလဲ ​ေျပာဦး"
"သူ​ေျပာလိမ္​့မယ္​ ဟန္​သာ မ်က္​ႏွာသစ္​ၿပီးသြား​ေတာ့​ေနာ္​ ဟိုက​ေစာင္​့​ေန​ေလာက္​ၿပီ"
"ဟုတ္​ကဲ့ပါ စိတ္​ခ်ပါ ခုမ်က္​ႏွာသစ္​​ေတာ့မယ္​ ဒါဘဲ"
"​ေမ​ေမ မမသန္​႔ခိုင္​းထားတာ႐ွိလို႔ သြားလုပ္​​ေပးလိုက္​ဦးမယ္​ ျပန္​လာမွ မနက္​စာစား​ေတာ့မယ္​ Hah ​ေနခဲ့ သြား ကား​ေပၚကဆင္​း"
"ဟန္​သာ ​ေမ​ေမ့ကား ယူသြား​ေလ Hah ဒီကိုလာ ​ေျပာရမခက္​နဲ႔ ႐ိုက္​မွာ​ေနာ္​"
Hah မွာ ကုပ္​​ေခ်ာင္​းကုပ္​​ေခ်ာင္​းနဲ႔ အိမ္​ထဲျပန္​ဝင္​သြားသည္​
"​ေတာ္​ၿပီ ​ေမ​ေမ​ဆိုင္​သြားရဦးမွာနဲ႔ ကိုယ္​့ကားနဲ႔ကိုယ္​သြားမယ္​"
ဟန္​သာ တဝါးဝါးသမ္​းရင္​း ကား​ေမာင္းလာရသည္​ ညကလည္​း ​ေခြး​ေပါက္​​ေတြ ​ေမြးစာရင္​း လုပ္​ရသည္​မို႔ ​ေနာက္​က်သြားသည္​
"အံမယ္​ ဘယ္​ကတည္​းက ​ေစာင္​့​ေနလဲမသိဘူး တံခါး​ေတာင္​ ႀကိဳဖြင္​့ထား​ေသးတယ္​"
ဟန္​သာျပံဳးရင္​း အိမ္​ထဲဝင္​ခဲ့သည္​ မမသန္​႔ညီမအိမ္​ ဆိုတာနဲ႔တင္​ သူ႔မွာ႐ွိန္​စရာမ႐ွိ ​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆးသာ ဝင္​ခဲ့သည္​
"အိမ္​႐ွင္​တို႔ "
​ေျခာက္​ကပ္​​​ေန​ေသာ အိမ္​ကို ၾကည္​့ရင္​း သူ​အသံျပဳၿပီး ဆိုဖာ​ေပၚ ထိုင္​ခ်လိုက္​သည္​
ဧည္​့ခန္​းမွ ကို႔ အသံၾကား​ရခ်ိန္​တြင္​ ​ေဟမာန္​႔​ေျခဖ်ား လက္​ဖ်ားမ်ား ​ေအးစက္​လာသည္​ သူမမ်က္​ႏွာျမင္​ရင္​ ကို ကား​ေပၚကမဆင္​းဘဲ ခ်က္​ခ်င္​းျပန္​လွည္​့သြားမည္​ စိုး​ေသာ​ေၾကာင္​့ သူမ ျခံတံခါး​ေရာ အိမ္​တံခါးပါ အဆင္​သင္​့ ဖြင္​့ထားခဲ့ပါသည္​ ခု​ေတာ့ အိမ္​ထဲ​ေရာက္​​ေန​ေသာ ကို႔ ကို သူမ ဘယ္​လိုပံုစံနဲ႔ ရင္​ဆိုင္​ရမလဲ​ေတြးရင္​း ​ေဟမာန္​ ဧည္​့ခန္းသို႔ ​ေျခသ​ံဖြဖြႏွင္​့​ေလွ်ာက္​လာခဲ့သည္​
"ဟင္​"
ဟန္​သာ ဖုန္​းၾကည္​့ရင္​းက မိမိ​မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕၌ ရင္​းႏွီး​ေသာ ​ေျခဖမိုးအစံုကိုျမင္​၍ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အာ​ေမဋိတ္​သံပင္​ထြက္​သြားသည္​
သူ ဝုန္​းကနဲ ခ်က္​ခ်င္​း မတ္​တတ္​ရပ္​ လိုက္​သည္​ မာန္​႔မ်က္​ႏွာကို ​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ရင္​း လက္​သီးစုပ္​မိသည္​ သူဘယ္​လိုမွ မ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခဲ့​ေသာ အျဖစ္​အပ်က္​မို႔ ႐ုတ္​တရပ္​ ဘာတုန္​႔ျပန္​ရမလဲမသိပါ ၿပီး သတိဝင္​လာမွ သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ မတ္​တပ္​ရပ္​​ေန​ေသာ မာန္​႔ကို ​ေ႐ွာင္​ၿပီး သူအိမ္​ျပင္​သို႔ ဦးတည္​လိုက္​သည္​
"ကို မသြားပါနဲ႔ ကိုရယ္​"
​ေဟမာန္​ ကို႔လက္​​ေမာင္​းကို ကိုင္​ရင္​း​ေျပာလိုက္​သည္​
"လႊတ္​ မင္​း ငါ့လက္​ကိုလႊတ္​ "
"မလႊတ္​​ေပးႏိုင္​ဘူးကို မာန္​ လႊတ္​လိုက္​ရင္​ ကို မာန္​႔ကို ထားၿပီးထြက္​သြားမွာ​ေပါ့ မာန္​႔မွာ ကို႔ ကို​ေျပာစရာ​ေတြအမ်ားႀကီး ႐ွိတယ္​ကိုရဲ႕"
"မင္​းမွာ ​ေျပာစရာ႐ွိ​ေပမယ္​့ ငါ့မွာ ဘာမွ​ေျပာစရာ႐ွိ ဘူး လႊတ္​ကြာ ငါသြားပါရ​ေစ"
"မသြားပါနဲ႔ကိုရယ္​ ​မာန္​ ​ေျပာတာ​ေလး နား​ေထာင္​ၿပီးမွသြားပါ ကို ရဲ႕ မာန္​ ​ေတာင္​းပန္​​ေနတာပါ"
"ဘာ​ေတာင္​းပန္​​ေနတာ ဟုတ္​လား မလိုဘူး မင္​းကို ငါ​ေတာင္​းပန္​​တုန္​းခဲ့က​ေရာ မင္​း နား​ေထာင္​ခဲ့လား ထြက္​မသြားပါနဲ႔လို႔ ငါ​ေတာင္​းပန္​ခဲ့တုန္​းက မင္​း နား​ေထာင္​ခဲ့လားလို႔ အခ်ိန္​တန္​ရင္​ ၿပီးသြားမွာပါဆို ခုက အခ်ိန္​တန္​ရံုတင္​ မဟုတ္​ဘူး အခ်ိန္​​ေတာင္​လြန္​​ေနၿပီ မင္​း ထြက္​သြားတုန္​းက​ေတာင္​ ငါ ဘယ္​လိုက်န္​ခဲ့မလဲ ဆိုတာ မင္​း​ေတြး​ေပးလို႔လား ငါ့အ​ေမ​သာ ငါ့​ေဘးမွာ မ႐ွိခဲ့ရင္​ ဒီကဟန္​သာၿငိမ္​းဆိုတဲ့​ေကာင္​ဆိုတာ ခုခ်ိန္​ လမ္​း​ေဘး​ေရာက္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ ငါ့မွာ မအိပ္​ႏိုင္​ မစားႏိုင္​နဲ႔ မင္​းဖုန္​းကိုဆက္​တိုက္​ ​ေခၚခဲ့တုန္​းက မင္​း ငါ့ဘက္​​ေတြးခဲ့လို႔လား ​ေျပာ​ေလ မင္​း​ေျပာ မင္​း ငါ့ဘက္​တခ်က္​​ေတာင္​ မၾကည္​့​ေပးဘဲ မင္​းဘက္​မင္​းဘဲ ၾကည္​့ခဲ့တာ​ေလ ခုမင္​းလည္​း မင္​းလမ္​း​ေၾကာင္​း​ေပၚမွာ မင္​း​ေအာင္​ျမင္​​ေနၿပီဘဲ ငါ့ဘဝထဲမလာပါ​ေတာ့နဲ႔ ငါတို႔က ၿပီးၿပီ​ေဟမာန္​ႏွင္​း ၿပီးသြားၿပီကြ"
ဟန္​သာ စိတ္​႐ွိလက္​႐ွိ ​ေအာ္​ရင္​း လက္​​ေမာင္​းက ​ေဟမာန္​႔လက္​ကို ဆုပ္​ကိုင္​ၿပီး ျဖဳတ္​ခ်ကာ ထြက္​သြား​ေတာ့သည္​
"မသြားပါနဲ႔ ကိုရယ္​ မသြားပါနဲ႔"
​ေဟမာန္​ ကို႔​ေနာက္​ကို​ေျပးလိုက္​ရင္​း ကို႔​ေ႐ွ႕မွာဒူး​ေထာက္​ခ်ကာ ကို႔​ေျခသလံုးကိုဖက္​ထားလိုက္​သည္​
"မာန္​ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကိုရယ္​ မာန္​က အမွား​ေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္​ခဲ့တဲ့သူပါ ကို မာန္​႔ကို ႀကိဳက္​သလို အျပစ္​​ေပးပါ ကိုရယ္​ မာန္​႔ကို​ေတာ့ ကို႔အနားမွာ ​ေနခြင္​့ျပဳပါ မာန္​႔ဘဝမွာ ကို မ႐ွိလို႔မျဖစ္​ဘူး"
"ငါ​ေျပာခဲ့တယ္​​ေလ အဲ့ဒီလို ငါလဲ ​ေျပာခဲ့တာဘဲ မင္းဘာ​ေျပာခဲ့လဲ ​ေဟမာန္​ႏွင္​း ျပန္​စဥ္​းစားၾကည္​့ပါဦး မင္​း ငါ့ကို ဘာ​ေျပာခဲ့လဲလို႔ မင္​းဘဝမွာ ငါ့ကို မ႐ွိ​ေစခ်င္​ဘူးလို႔ ​ေျပာခဲ့တာ​ေလ ငါ မင္​းဆီ​ေန႔စဥ္​ ရက္​ဆက္​အ႐ူးႀကီးလို ဆက္​သြယ္​​ခဲ့တုန္​းက​ေတာင္​ မင္​း ငါ့ကို ဥ​ေပကၡာျပဳခဲ့တာ​ေလ မင္​း ခုမွ ငါ့ဆီ ျပန္​လာခ်င္​တယ္​လို႔ ​ေျပာရ​ေအာင္​ ငါ့ရင္​ခြင္​က ဝင္​ရထြက္​ရလြယ္​​ေနလား "
"ကို မာန္​႔ကို ခ်စ္​​ေန​ေသးတာဘဲ​ေလ ကိုရဲ႕ မာန္​တို႔ အစကျပန္​စၾကည္​့ရ​ေအာင္​ မာန္​က အရာအားလံုး ကို ရင္​ဆိုင္​မွာမို႔ ကို က မာန္​႔​ေဘးမွာ ​ေန​ေပးပါ"
"အစကလည္​း ျပန္​မစႏိုင္​ဘူး အနားမွာလည္​း မ​ေန​ေပးႏိုင္​ဘူး ငါက မင္​းကိုခ်စ္​တယ္​လို႔ ဘယ္​သူ​ေျပာလဲ မမသန္​႔လား ငါ ႐ွင္​း​ေအာင္​ တခါတည္​း​ေျပာမယ္​ ငါက အတိတ္​ကို လြမ္​း​ေနတဲ့သူ ျဖစ္​ရင္​ျဖစ္​​ေနလိမ္​့မယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ ငါ လြမ္​း​ေနတဲ့သူက အတိတ္​မွာဘဲ လက္​႐ွိမွာမ႐ွိဘူး ငါ့ခံစားခ်က္​​ေတြက အတိတ္​ထဲမွာ ပိတ္​မိ​ေနတာ လက္​႐ွိခုျမင္​​ေနရတဲ့ မင္​းကို စိတ္​ပ်က္​တာကလြဲၿပီးငါဘာမွ မခံစားရဘူး အဲ့​ေတာ့မင္​း ငါ​ေ႐ွ႕ကဖယ္​လိုက္​​ေတာ့"
ဟန္​သာ ​ေဟမာန္​႔လက္​ထဲက ႐ုန္​းထြက္​ၿပီး ကာ​း​ေပၚတက္​ကာ ျခံထဲ​ေမာင္​းလာခဲ့သည္​
ျခံထဲအတင္​း​ေမာင္​းဝင္​လာ​ေသာ ဟန္​သာ့ကားကို ၾကည္​့ရင္​း ၿဖိဳးနဲ႔ လမင္​းတို႔အံ့ျသသြားသည္​ ၿဖိဳး ကားနားသြားရန္​ျပင္​လိုက္​​ေသာ္​လည္​း လမင္​းက ဆြဲထားသည္​မို႔ မသြားျဖစ္​လိုက္​ပါ
ဟန္​သာကား​ေပၚကဆင္​းၿပီး အ​ေပၚထပ္​ သူ႔အခန္​း႐ွိရာသို႔ တန္​းတတ္​ကာ မမသန္​႔ကို ဖုန္​း​ေခၚလိုက္​သည္​
"မမသန္​႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ဘာလို႔အဲ့ဒီလို လုပ္​ရက္​ရတာလဲ ဟမ္​ မမသန္​႔က ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေၾကာင္​း သိသားနဲ႔ မမသန္​႔ တကယ္မ​မိုက္​ဘူး"
"သိလို႔ အဲ့ဒီလို လုပ္​ရတာ ဟန္​သာ ဘယ္​အခ်ိန္​ထိ ခံစား​ေနဦးမွာလဲ ​ေဟမာန္​လည္​း သူ႔အမွားသူ​ေတာင္​းပန္​​ေနတာဘဲ အရာအားလံုး ​ေက်ာခိုင္​းၿပီး မင္​းဆီ လာတဲ့ခ်စ္​သူကို မင္​း မႀကိဳဆိုႏိုင္​ဘူးလားဟန္​သာ"
"ဘာလို႔လဲ ဘာလို႔ႀကိဳဆိုရမွာလဲ သူကို႔ ဘာလို႔ ႀကိဳဆိုရမွာလဲ သူ႔ဘာသာသူ ဘာဘဲဆံုးျဖတ္​ဆံုးျဖတ္​​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​က ခံခဲ့ရတာ မမသန္​႔ရဲ႕ ​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ နစ္​မြန္​းခဲ့ၿပီးမွ မနည္​း႐ုန္​းထြက္​ခဲ့ရတာ ထြက္​သြားလိုက္​​ေတာ့လို႔ ​ေျပာၿပီး လြယ္​လြယ္​ထားခဲ့တဲ့ မိန္​းမတ​ေယာက္​အနား မမသန္​႔က ျပန္​​ေန​ေစခ်င္​တာလား ခုဝင္​ၿပီး မ​ေပ်ာ္​​ေတာ့ဘူးဆိုၿပီး ျပန္​ထြက္​သြားရင္​​ေရာ အဲ့ဒီအခ်ိန္​က်ရင္​ ​ေသလိမ္​့မယ္​ ​ေသသြားလိမ္​့မယ္​ မမသန္​႔တို႔က ကြၽန္​​​ေတာ္​့ဘက္​ မၾကည္​့​ေပးၾကဘူး"
"ဟန္​သာ ဘယ္​လိုဆံုးျဖတ္​ဆိုတာ မမသန္​႔ မစြပ္​ဖက္​ပါဘူး ​ေမာင္​​ေလးႀကိဳက္​သလို ဆံုးျဖတ္​ပါ မမသန္​႔အတြက္​ ​ေဟမာန္​႔ကို ျပန္​လက္​ခံျခင္​း လက္​မခံျခင္​းက ဘာမွ အ​ေရးမႀကီးဘူး ဟန္​သာကသာ အ​ေရးႀကီးတာမို႔ ဟန္​သာ အဆင္​​ေျပသလိုလုပ္​ပါ မမသန္​႔မွားသြားရင္​လည္​း​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ဟန္​သာရယ္​ ​မမသန္​႔က ဟန္​သာ​ေပ်ာ္​​ေနတာဘဲ ျမင္​ခ်င္​တာပါ မမသန္​႔​ေစတနာကို အထင္​မလြဲပါနဲ႔ မမသန္​႔ ဟန္​သာ့ဆီ လာခဲ့ရမလား"
​"​ေတာ္​​ေတာ့ဗ်ာ ​ေတာ္​ၾကပါ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို လႊတ္​​ေပးၾကပါ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အနား မလာၾကပါနဲ႔​ေတာ့ "
ဟန္​သာ ဖုန္​းခ်လိုက္​​ေတာ့သည္​ ဘာလို႔လဲ ငါ့ဘဝအ​ေျခက်ခါနီးမွ ဘာလို႔လဲ ဆူ​ေဝ​ေန​ေသာ ​ေဒါသကို သူမထိန္​းႏိုင္​​ေတာ့
"ဒုန္​း ဒုန္​း ဒုန္​း"
သူ​ေဆာက္​တည္​ရာမရစြာ မည္​းမည္​းျမင္​ရာ လက္​သီးနဲ႔ထိုးရင္​း ကန္​​ေၾကာက္​ပစ္​သည္​ သူ​ေမာသြားတဲ့အထိ ​လံုးဝမာသြားတဲ့အထိ သူ႔​ေဒါသကို လႊတ္​ခ်ရင္​း ​ေအာ္​ဟစ္​​ေသာင္​းက်န္​း​ေနလိုက္​သည္​
အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ ​ေခြ​ေခြ​ေလး ဒူး​ထာက္ရက္​​ပံုက်ရင္​း ငို႐ိႉက္​​ေနသူက​ေရာ သက္​သာပါ့မလား မသက္​သာပါဘူး အရာအားလံုး က​ေနာက္​က်သြားတာလား ျပင္ဆင္​ခြင္​့​ေလး​ေတာင္​ မရႏိုင္​​ေတာ့ဘူးလား မာန္​ မွားခဲ့ပါတယ္​ မာန္​ ဝန္​ခံပါတယ္​ မာန္​မွားခဲ့တာပါ မာန္​႔အမွား​ေတြ ျပင္​ဆင္​ဖို႔အခြင္​့အ​ေရး ​ေသး​ေသး​ေလး​ေတာင္​ မ​ေပးခ်င္​​ေလာက္​​ေအာင္​ မာန္​႔ ကို မုန္​း​ေနတာလား မာန္​ ႐ူးသြားရင္​​ေကာင္​းမယ္​ ကို မာန္​႔ စိတ္​ကူးထဲမွာ ကို နဲ႔ ​ေပါင္​းရလို​ေပါင္​းရျငား မာန္​႐ူးသြားခ်င္​တယ္​
"ကို ​ေရ "
သူမအက်ယ္​ႀကီး​ေအာ္​လိုက္​သည္​ ဒါ​ေပမယ္​့​ေလ ဒါ​ေပမယ္​့​ ရင္​ထဲက​ေဝဒနာက ပိုဆိုးလာခဲ့တယ္​ တင္​းတင္​းၾကပ္​ၾကပ္​ႀကီးနဲ႔ နာနာက်င္​က်င္​ႀကီး ကိုရဲ႕ မာန္​ ကို႔ အနားမွာဘဲ ​ေနခ်င္​တာမို႔ မာန္​က​ေတာ့ ဆက္​ႀကိဳးစား​ေနဦးမွာဘဲ ကို မာန္​ အစြမ္​း႐ွိသ​ေလာက္​ ဆက္​ႀကိဳးစား​ေနမွာဘဲ
​ေဟမာန္​ႏွင္​း ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ခ်ရင္​း အထုပ္​အပိုး​ေတြသိမ္​းကာ ကား​လွမ္​း​ေခၚလိုက္​သည္​ ကိုနဲ႔ အတူ႐ွိခဲ့ရာ သူမတို႔အိမ္​​ေလးကို ျပန္​မည္​ အနည္​းဆံုး​ေတာ့ ကို႔ရဲ႕ အရိပ္​အ​ေယာင္​​ေလး​ေတာ့ ျမင္​​ေနရမွာဘဲ​ေလ ပူတယ္​ ကိုရဲ႕ အရမ္​းပူ​ေလာင္​တယ္​ ကို႔ရဲ႕ အမုန္​း​ေတြက မာန္​႔တကိုယ္​လံုးကို ​ေလာင္​ၿမိဳက္​​ေန​တာ ​ေက်းဇူးျပဳၿပီး အခြင္​့အ​ေရး​ေလး နည္​းနည္​း​ေလာက္​ တကယ္​နည္​းနည္​း​ေလးရရင္​ ​ေက်နပ္​ပါၿပီကို

ၿငိမ္​းခ်မ္​းရာ Onde histórias criam vida. Descubra agora