Miután megismerkedtem a fiúkkal, anyu elküldött, hogy mutassam meg nekik a házat. Kirishima boldogan pattant fel és ugrott mellém. Bakugo csak zsörtölődve felállt és mellénk sétált. - Remélem hamar végzel a körbevezetéssel liba. Fáradt vagyok. - mondta bosszúsan. Egy pillanatig csak álltam, majd tudatosult bennem, hogy mit is mondott az előbb
-Hogy mit mondtál?? - kérdeztem. - AZT HOGY HALADJ! IDIÓTA LIBA. - ordította. - ANYÁD A LIBA! TE IDEGBETEG SÜNGECI! - vágtam neki vissza ugyan olyan hangnemmel. - HEEEEEE?? Mit mondtál te kis csitri? - indult felém, feltartott kezekkel. A tenyerében szikrák kezdtek el gyűlni. - Felrobbantalak BAZEG! - ordított. Kirishima megragadta a csuklómat és felrohantunk a lépcsőn. Már csak azt hallottam hogy Bakugo fut utánunk és hogy anyu utánunk szól hogy óvatosan futkorásszunk a házban. A szőkeség egyre csak közeledett. Karon ragadtam Kirishimát és berohantam vele a szobámba. Gyorsan bezártam az ajtómat és kiszakadt belőlünk a röhögés. Ráestünk az ágyra és egymás mellett, hasunkat fogva röhögtünk. Jókedvünket egy óriási robbanás szakította meg. Majd még egy. És a harmadikra kivágódott az ajtó. És ott állt Bakugo full vörös fejjel. Egymásra néztünk a vörössel és megint elkapott minket a röhögőgörcs. - Ti meg mi a faszt röhögtök?? HEEEE? MI ILYEN ROHADT VICCES? - ordított egyre csak vörösödő fejjel. - Ahz... Azzz... Hhogy... Olyan vörös a fejed mint Kirishima hajahhhh. - röhögtem. Bakugo közelebb jött, majd megfogta a karomat és maga elé húzott. - Te ne röhögj rajtam te kis csitri. És ha még egyszer beszólsz esküszöm hogy lerobbantom a kibaszott fejedet. - suttogta az arcomba. Kissé ilyesztő volt. De az az izzó vörös tekintet... Meg fogok őrni ezek mellett a fiúk mellett. Túlságosan is tökéletesek. Katsuki azzal a szana szét álló szőke hajjal és kidolgozott testtel és azzal a komor temintettel... Kirishima a felállított vörös hajával és kedvességével. Ez a két fiú szöges ellentéteik egymásnak.. Mégis... Annyira hasonlóak.
Már egy hete vannak itt a srácok. És nem tudom mit mondhatnék. Van amikor jó hogy vannak. De van olyan amikor a föld alá kívánnám őket. Vagyis csak Bakugot. - Oi libaa. Hol aludjak? Nincs több szoba. Csak a tied meg az anyádé. - ordított ki a fürdőből. - A kanapén baszki. A kanapén. - ordítottam vissza neki. - MEG A FASZOMAT! - kelt ki magából. Hallottam ahogyan szobám felé trappol. Belökte az ajtót és ott állt egy szál, a derekára tekert törölközőben. Végig néztem tökéletes kidolgozott testén. Már a nyálam is majdnem elcsöppent. - Mi a faszt bámulsz? - kérdezte. Meg se várta hogy válaszoljak..-Veled alszok. Már nem tudom elviselni a fura hajú horkolását. - közölte érzelemmentes arccal - HOGY MI VAAAN? Te ezt hogy képzelted? Be nem teszed a szobámba a lábadat te udegbeteg sündisznó! - ordítottam le. Ő közelebb jött, már annyira, hogy elkezdtem hátrálni. Egészen a falig mentem, mikor megakadtam. Bakugo a két karját a fejem mellé tette. Így közé és a fal közé szorultam. - Engedj ki, vagy esküszöm hogy egyenként tépem ki a hajadat. - mondtam fenyegetően. - Jajj te kis buta. Én nem félek tőled. Tudod... Amelyik kutya ugat az nem harap. - morogta az arcomba. - Igen? Ezt én is mondhatnám. - suttogtam. Ő csak csendben nézett. Össteakadt a pillantásunk. Megint elvesztem a tekintetében. Izzott a szeme. Már majdnem összeért a szánk, amikor nyílt az ajtó. - Szia kicsiim. Zack és én elmegyünk étterembe... Hoppá. Bocsánat... - azonnal szétugrottunk. - Bocsi Bakugo. Nem láttam hogy csak törölköző van rajtad. - mentegetőzött. Engem nem vett észre. - Majd mondd meg Yuinak hogy elmemtünk. Sziasztook. - kiabált anyu, majd elment. - Ketten maradtunk liba. - nézett a szemembe. - Hali srácook. Tartsunk egy házibuliit! - kiabált Kirishima. - Okés. Tartsunk házibulit. - mondta egy perverz mosoly kíséretében Katsuki.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itt a második rész. Remélem jó lett😅
És itt egy szexi Kaccan😀😀😍
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...