Souma szemszöge :
Lassan mentünk fel Akashival az emeletre, majd mikor fel értünk én be kopogtam az első ajtón. Egy halk "tessék" hallatszott a túl oldalról, majd benyitottam.
Bent, az ágyon ült egy zöld hajú, felemás szemű srác. Ő volt a mosdóban, akit csesztetett az a két hülye.
Nem értem, hogy egy ilyen aranyos dolgot, hogyan lehet csesztetni. Az a kis ártatlan arca és azok a gyönyörű szemei.. A kis vékony, törékeny teste.. A leg édesebb ember akit valaha láttam.És igen. Nem tagadom, hogy tetszik. Nagyon. Azt sem tagadom, hogy egy ideje a lányok nem érdekelnek igazán.
A fiú kissé meglepődve nézett rám - Öööö.. Szia.. Gondolom apuék barátjának a fia vagy. É..én..én Todoroki Yuto vagyok. - mondta halkan. Jézus.. Kicseszett aranyos ez a srác... - Kirishima Souma. - mondtam határozottan és megvillantottam fogaimat.
Beljebb léptem és kicsit szét néztem a szobában. Tele volt animés plakátokkal, figurákkal és videó játékokkal. - Húú.. Az én szobámban is van egy két dolog. De ez.. - mondtam halkan, mire Yuto eléggé zavarba jött és le tette a kontrollert a kezéből és vörös arccal a haját kezdte el piszkálni - B.. Bocsánat. Nem sok ember volt még itt bent. Onii-chant kivéve.. - suttogott. - Ez a szoba lenyűgöző. - mondtam mosolyogva és csillogó szemekkel majd le ültem Yuto mellé és be csatlakoztam a játékba, közben párszor rá pillantottam a zöld hajú fiúra, aki enyhe mosollyal az arcán láthatóan elpirulva élvezte a játékot.Akashi szemszöge :
Ha már fel jöttem akkor gondoltam meg is nézem azt a két gyereket. Az első ajtón mikor be nyitottam egy elég ismerős zöld hajkoronát pillantottam meg, amint éppen az öcsémmel nyúznak egy-egy kontrollert. A szobából ítélve meg találták a közös témájukat.
Mentem tovább, majd kopogás nélkül be nyit ottam a másik ajtón. De ami ott fogadott....
Nekem háttal állt egy srác aki éppen vette le a pólóját. Amint le került róla a ruhadarab meg pillantottam szerte szét álló piros és fehér hajkoronáját. Majd mikor felém fordult még a saját nyálamat is félre nyeltem. Azonnal fel ismertem a srácot. Rui..
Ahhoz képest, ahogyan felsőben kinéz.. Enyhén kidolgozott a felsőteste, amiről nem nagyon tudok le venni a tekintetemet. - B.. Bocs. Ne..nem akartam za..zavarni. - dadogtam, majd ki mentem a szobából és a falnak támaszt a a hátamat próbáltam normálisra állítani légzésemet.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...