40.

2.3K 143 11
                                    

Miután a fiúk betöltötték a tizedik életévüket, az idő őrült gyorsan telt.

Akashi és Souma azok a tipikus gyerekek, akikre azt mondja mindenki hogy igazi csoda gyerekek. A képességük a három képesség keveréke. Megkeményítik a testüket, miközben robbantanak. És még katanát is tudnak elő húzni az egyik kezükkel.

A barátaink azt mondják hogy tökéletes képességgel, kinézettel és ésszel vannak megáldva. Meg hogy vissza tudják fogni magukat, Katsukival ellentétben. Meg hogy ilyen gyerekekkel nyugodt az életem.....
Háát nem.. Mind a kettőjükben megvan az a kis idegbeteg hajlam. Amit otthon ki is adnak magukból.

Elmagyarázom hogy mindenki értse. Katsuki , Souma és Akashi állnak a konyha közepén és torkuk szakadtábol ordítoznak egymással, mert Katsuki azt mondta, hogy mire a srácok haza érnek a suliból, akkorra csinál ráment, de ez nem jött össze neki. Aztán az ikrek rájönnek hogy az apjuk megette a jégkrémet és random az arcába robbantanak azt ordítva hogy - AKKOR HÚZZÁL A BOLTBA VÉNSÉG ÉS HOZZÁL MÁSIKAT!-a következő pillanatban pedig a szőke süni a konyha küszöbön esik át kormos fejjel és dühtől izzó szemekkel. Ilyenkor pedig a legtöbb ember azt gondolná, hogy Eijirou közbe avatkozik. De a vöri csak ül mellettem a kanapén, és a fejét fogva röhög.

És még azt mondják hogy nyugodt az életem..

Mikor a srácok utolsó éve volt középiskola előtt, Akashi elkezdett csak úgy szemüveget hordani, mert neki az tetszett.

Ez mind szép és jó lenne, ha nem dioptriás szemüveget vett volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez mind szép és jó lenne, ha nem dioptriás szemüveget vett volna. Mondtuk neki, mind a NÉGYEN!! még Souma is, hogy a végén még elromlik a szeme. De makacs, mint az apja. Szóval ment a saját feje után... És mire jelentkezni kellett nekik középiskolába, Akashi hivatalosan is csatlakozott a szemüveges emberek körébe. - HÁÁHÁÁ. EZT BESZOPTAD TE KIS CSÍRAA! - röhögött Katsuki. - Katsu!! A saját fiadhoz beszélsz! Gondolkozz már az isten verjen meg. - szidtam le egyik szerelmem, majd tarkón csaptam.

Majd eljött a nap, mikor a srácok beadták a jelentkezésüket a U.A-be.

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now