Mikor kiértünk a parkba, a fiúk leterítették az anyától csórt kockás terítőt a földre egy cseresznyefa alá és kipakolták rá a cuccokat. Volt ott minden. Sushi, szendvicsek, csokis süti, epres shake, meg egy doboz amit nem bontottak ki. - Ezt mindet ti csináltárok? - ámultam el. - A sütit anyud csinálta. A shake meg bolti. - mondta Eijirou - A többit mi csináltuk. - folytatta Katsuki.
Hogy lehetnek ilyen édesek?Megettük a szendvicseket meg a sushit és kidőltünk. - Imádlak titeket. Olyan jó kajákat csináltok. - mondtam-Csak a kaja miatt mi? - nézett rám perverz mosollyal a szőke. - Ahammmm. - nevettem.
A sütit is megettük, majd a srácok elő vették a rejtélyes dobozt. Kinyitották és... Tele volt csokiba mártott eperrel. - ÚRISTEEN! - sikítottam és rájuk vetettem magamat. Felnéztem rájuk és mind a kettő arcán egy édes mosoly ült. - Honnan tudtátok hogy imádom. Nem is mondtam még. - mosolyogtam. - Anyudtól kérdeztük meg hogy mi a kedvenc nasid vagy édességed.. - jött zavarba Eijirou.
Katsuki megfogott egy epret és felém tartotta. Leharaptam a felét, a másik felét pedig a szőke ette meg. - Hmmm. De fincsii. - mondtam teli szájjal. Folytattuk az eper megevését hárman, majd Eijirou felállt a földről - Mindjárt jövök. Keresek mosdót. - vakargatta meg zavarodottan tarkóját. Oda mentem hozzá és egy gyors puszit nyomtam ajkaira - Siess vissza. - suttogtam fülébe és bele pusziltam nyakába.
Mikor a vörös elsétált Katsuki lehúzott magához és azonnal ajkaimra támadt.
Olyan hevesen falta párnácskáimat hogy az lassan már fájt. De egyáltalán nem rossz értelemben.. - Miért van az, hogy ennyire beindít az, hogy az én gyerekem van benned? - morogta ajkaimra. - Csak részben a tied.. - nyögtem, mert a nyakamra tapasztotta ajkait. - Akkor is rohadtul begerjeszt a gondolat.. - morogta. Tovább csesztette a nyakamat majd hirtelen rámarkolt mellemre. - Akarlak hercegnő. - súgta. - Mi? Itt? A park közepén? Te nem vagy százas.. - akadtam ki. - De. Százas vagyok. Csak kanos. Rohadtul. - morgott, majd folytatta testem ingerlését.Ennek így nem lesz jó vége....
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...