2. évad 6.

991 54 6
                                    

Egy őrült kínos vacsorán vagyunk túl.
Én és Yuto csak csendben néztünk magunk elé. Már biztos anyáék is tudják hogy éppen le tepertem a fiút vacsora előtt. De furcsa módon a bátyám is vörös fejjel falatozott. Köztük is történhetett valami? Dehát ő nem.. Vagyis eddig még nem tudtam.
Rui arcáról semmit nem tudtam le olvasni. Semmi érzés nem volt az arcán . Egy darabig. Majd egyszer csak Akashi el kezdett köhögni. Majd meg fulladt. És ekkor láttam a fiú arcán egy apró alig észre vehető mosolyt. Mostmár biztos. Történt valami köztük.

Akashi szemszöge:

Saját magamat nem tudtam le nyugtatni Rui miatt. De neki sikerült. Bele gondolni is zavarba ejtő. Nem a leg könnyebb dolog abba bele gondolni, hogy fel állt azért, mert láttam egy srácot póló nélkül aztán meg a lábaim között térdelni. Majd mikor észre vette a dolgokat kézzel oldotta meg a dolgokat. De olyan módon, hogy párnát kellett a számra szorítanom hogy ne hallja mindenki. Basszameg.

Vacsoránál is még láng vörös fejjel ültem. De Rui mintha mi se történt volna. Szép nyugodtan eszegette a rámenjét. Majd észre vettem hogy egyik kezét a terítő alá teszi majd lassan végig simít a combomon. És rám markol nadrágon keresztül. Majdnem meg fulladtam. Félre nyeltem a rohadt falatot mert ez az őrült el kezdett tapizni. De ezzel még nem hagyta abba. Halkan ki gombolta a nadrágomat és meztelen tagonat kezdte fogni, majd kezét lassan mozgatta rajta. Közben meg tök nyugodt arccal evett .
Pár perc múlva már végéhez közeli állapotba kerültem de az istenért se hagyta volna abba.
Kicsit se feltűnően le lökte a villáját az asztalról és be ment alá. De a helyett hogy a villát kereste volna hirtelen szájába vett. És ekkor nem bírtam . Élvezetem a szájába ment. Kamu köhögéssel próbáltam leplezni az egészet.
Gyorsan fel is jött a székére mutatva hogy meg van a villa közben pedig meg törölte szája szélét.

Ez a srác egy őrült. És ez kurvára bejön.

Dupla vagy semmiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora