28.

2.6K 163 11
                                    

Katsuki kitépte Eijirou kezéből a papírokat és felém hajítotra őket-KI A FASZTÓL VAGY TE TERHES? HEE? - ordított továbbra is. - Szerinted én tudom hogy melyikőtöktől?? Szerinted nekem ez akkora öröm 18 évesen? - mondtam elhaló hangon. - KURVÁRA EGYÉRTELMŰ HOGY AZ ENYÉM A GYEREK!! - kezdett el most már a testvérével ordítani-Mi? Miért lenne egyértelmű hogy a tied? - kiabált vele Eijirou. Ezt így folytatták egy darabig, majd mikor meguntam erőt vettem magamon és elkiáltottam magam, a kelleténél hangosabban-Hagyjátok már abba!! Ha ennyire veszekedtek elmegyünk és csinálunk egy kibaszott apasági tesztet!-kiabáltam velük és már szedtem is össze a papirokat és öltöztem. - Gyerünk! Haladjatok!! - utasítottam őket. Még duruzsoltak valamit amit nem hallottam és jöttek is.
Mikor a kórházba értünk mentem a dokihoz lebeszélni vele a dolgokat. Tőlem azonnal le is vette a mintát ami szükséges a teszthez. Majd behívta a fiúkat is vérvételre.
Amikor végeztek mindta a doki, hogy egy kis időt várni kellene az eredményre. - Én addig sétálok egyet.. - suttogtam, majd kimentem a kórház udvarára. Volt ott egy szökőkút és az mellé leültem. A fiúk nem jöttek utánam... Most biztos össze fognak veszni... Miattam.
Kb fél óra múlva vissza battyogtam a váróba ahol csak a két fiú ült. Egy mástól eléggé távol. Túlságosan is távol... Leültem mind a kettőjüktől tisztes távolságban, majd vártam. Mikor nyílt az ajtó azonnal mind a hárman egyszerre pattantunk fel a székből. - Kérem önöket hogy fáradjanak be. - utasított minket a doki. Be is mentünk és leültünk. Én középre és a srácok a két oldalamra. Kezüket a combjukon pihentették.
Kicsit átgondoltam a dolgot, majd lassan megfogtam mind két fiú kezét. Ők megszorították a kezemet támogatást nyújtva. - Szóval.. Az a helyzet.. Hogy ilyen eset még egyszer sem fordult elő velem lrvosi karrierem alatt. - mondta kissé zavartan a férfi. - M.. Mi történt doktor úr? - kezdtem megilyedni. - A teszt szerint.. Mind a két férfi dns-ei megtalálhatóak a magzatokban. - közölte velünk az orvos. Hogy mi? Mind a kettő?

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now