3.

6K 274 46
                                    

Szuper. Ez a két hülye eldöntötte hogy tartsunk házibulit. Miután megbeszéltük, hogy kiket hívjunk el, elmentem boltba nasiért és piáért. Nem vettem túl sokat. Nem akarom hogy elszabaduljanak a dolgok.
Hazaérek, és a nappali már át van rendezve. A kamapék teljesen a falhoz vannak tolva, így a szoba közepe szabaddá vált. Az dohányzóasztal a tévé mellé van tolva, és rajta két karton sör. - Honnan kerültide ez a két karton?Én már hoztam egyet. Az elég lett volna. - panaszkodtam. - Dehogy is elég. Gondolkodj már liba. - mondta Bakugo. Kirishima éppen jött le a lépcsőn, kezében egy csomó párnával. A párnákat behozta a szobába, és lepakolta őket középre. - Oké. Minden megvan? - kérdeztem. A fiúk bólintottak. Kipakoltam a csipszet tálakba, és hoztam poharakat az üdítőknek. - A sörnek ne hozz poharat. Isszuk üvegből. - röhögött a szőke. A laptopomon kapcsoltamzenét és leültem a kanapéra. Negyed óra múlva megszólalt a csengő. Kinyitottam az ajtót és ott voltak osztálytársaim:Mina, Tsuyu, Momo, Ochako, Kaminari, Todoroki, Deku, Kaminari és Mineta. - Sziasztok. Gyertek be. - köszöntöttem őket. - Sziaa Yui-chaan-kiáltotta Mineta és meg akart ölelni, de elugrottam előle. - Szia Mineta. - forgatram a szemem. - MI A FASZT KERES ITT EZ A ROHADT DEKU? - ordított Bakugo. - Nyugi Bakugo. Én hívtam el. - mondtam neki , majd kezébe nyomtam egy sört. - Inkább igyál. Te idegbeteg sündisznó. - mondtam neki, majd beletúrtam a hajába. Édes istenem.... Annyira puha a haja. Újra belevezettem a kezem, majd végigsimítottam selymes tincsein. Elkapta a csuklómat és belém fúrta komoly tekintetét-Te meg mi a jó istent csinálsz? - kérdezte felháborodva. - Semmit. Csak kiállt egy tincs. - mosolyogtam, majd odamentem a többiekhez. - Kértek valamit? - kérdeztem mosolyogva. Kaminari odajött mellém és átkarolta a derekam-Igeen. Téged kérleek. Mizashi-chan. - mondta, majd próbált megcsókolni de az arcára tettem a kezem és ellöktem magamtól. - Bármit kérj. De ezt ne. - mordult fel mögöttem Bakugo. - Told arrébb a segged. Pikachu. - morogta, majd robbantott egyet a fiú orra előtt. - OI DEKU! HOZZ EGY SÖRT! - ordított Bakugo a kis brokkolinak. Midoriya megfogott egy üveget és odaszaladt a szőkéhez-Tessék Kaccan. - mondta halkan. - HEEEEEEE? MIT MONDTÁL TE ROHADT DEKU? - ordított. - KEROBBANTOM A HÜLYE FEJED,! - folytatta szegény kis brokkoli kiosztását, majd megitta a sör felét. - Igyál liba. Mindennek el kell fogynia. - mondta, majd odajött Kirishima és a kezembe nyomott egy sört. Belekortyoltam és kissé kirázott a hideg. Egyszerre megittam az egészet. Már a harmadik után kezdtem megszokni az ízét. - GYEREKEEEEK! ÜVEGGEEZZÜÜNKK! - ordította Mina. Kikapták az üres üveget a kezemből és leültünk a szoba közepére. Először Mina pörgetett. - Todorokii-kuun. Menj oda ahhoz a lányhoz aki a legjobban bejön és smárold le. - mondta röhögve rózsaszín barátnőm. Todoroki felállt és körbement, majd megállt mellettem. Midoriya rám nézett és elmosolyodott. A fiú letérdelt és Midoriyához hajolt, és megcsókolta. Mindenki ujjongott és tapsolt. Mikor elváltak egymástól a kis brokkoli úgy el volt pirulva hogy olyan volt a feje, mint egy paradicsom. Todoroki visszament a helyére és folytatódott a játék.
Újra Mina pörgetett. Bakugo lett az áldozat. Még a buli elején elhatározták a csajok, hogy levetetik a szőke pólóját. És úgy érzem eljött az alkalom. - Bakugo-kuun. - röhögött a sörtől bódult lány-Vedd le a pólódaaat! - mondta, majd minden lányból kiszakadt a nevetés. De egy pillanat múlva én már nem nevettem. A szőke egy másodperc alatt lekapta magáról a ruhadarabot. És az a kicseszettül tökéletes izmos felsőteste ott díszelgett. Legszívesebben oda mennék és teste minden miliméterét végig simítanám. Bakugo pörgetett. Nálam állt meg az üveg. - Na liba. Gyere csak ide! - hívogatott. Óvatosan felálltam és elé sétáltam. Ő is felállt, majd magához rántott és ajkát az enyémre helyezte. Hirtelen azt sem tudtam hogy mit csináljak. Behunytam a szemem, és próbáltam felvenni a hevesen mozgó ajkai tempóját. A keze lesiklott a derekamra és erősen szorított magához. Mikor elváltunk, teljesen vörösen mentem a helyemre. Ő csak röhögött. Én következtem. Kirishima lett az áldozatom-Menj ode egy emberhez és csókold meg. - odajött hozzám és adott a számra egy puszit. Ez után még fél órát játszottunk. Majd Bakugou felhangosította a zenét és elkezdődött a buli. Egy idő után Todoroki és Midoriya eltűntek. Biztos gazamentek. Késő van már. Elindultam a szobám felé. Megfogtam a kilincset és benyitottam. Ott feküdt Todoroki és Midoriya. Eléggé egymásba gabalyodva.

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now