Elkezdték csókolgatni és harapdálni a nyakamat, majd Katsuki a mellemre vezette a kezét. - O..olyan gonoszak vagyto..k.-mondtam, majd bennem akadt a szó, mert Eijirou a szoknyám alá vezette a kezét és elkezdett simogatni. - Ennyire beindultál attól, hogy anyud és Zack előtt csináltuk? - súgta fülembe, majd belém vezette két ujját, mire felnyögtem. - Sssh. Csendben. Vagy észre vesznek. - csitított le Katsuki.
A következő pillanatban már a mosdókagyló szélén ültem, szét tett lábakkat. Bugyi nélkül. Eijirou a lábaim között térdelt majd egy perverz mosoly kíséretében nyelvét végig húzta érzékeny pontomon. A szőke sem tétlenkedett. Melleimet kiszabadította a ruha fogságából és szájával rátapadt egyik bimbómra. Kezével másik mellemet kezdte el markolászni.
A vörös köröket kezdett írni a nyelvével csiklómon amitőt nem nagyon tudtam vissza folytani a kikívánkozó nyögéseimet.
Teljesen elvesztettem tőlük az eszemet.Mire feleszméltem már a két fiú ágaskodó férfiassága között álltam. Katsuki végig simított a hátamon, majd bele markolt fenekembe jelezve, hogy ugorja. Szót fogadtam, és felugrottam majd dereka köré kulcsoltam a lábaimat. Bementünk az egyik fülkébe mind a hárman és amint becsukták az ajtót éreztem hogy a szőke belém hatol. - Ha nem tudod vissza fogni a hangodat akkor haraphatsz hercegnő. - morogta és lökött egyet. Amikor éreztem hogy Eijirou is bennem van akaratlanul is egy óriási sóhaj jött ki a torkomon. Egyszerre kezdtek el mozogni olyan hevesen és gyorsan hogy abba majdnem bele őrültem. Felváltva suttogtam a két fiú nevét és a hajukba túrtam majd egyszer kétszer meg is húztam puha tincseiket.
Már annyira közel voltam a végéhez és ők is, hogy éreztem hogy lassan a gyönyör eluralkodik rajtam és rajtuk is, amikor hallottuk hogy nyílik a mosdó ajtaja. Olyan gyorsan és halkan kaptuk össze magunkat ahogy csak tudtuk és először én léptem ki. A hölgy ekkor belépett az egyik kabinba és gyorsan kijöttek a fiúk,de a néni kijött. - Elnézést uraim. De ez a női mosdó. - mondta rosszalló tekintettel. - E.. Elnézést kérünk. A férfi részen foglalt volt. - magyarázkodtak. A néni csak elmosolyodott és végig nézett hármunkon. - Jó jó. Értem én. Én is voltam fiatal és bolond. - kuncogott és vissza csoszogott a fülkébe. Mi pedig csak vörös fejjel kimentünk és vissza ültünk az asztalhoz.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...