Katsuki elő vett egy vékonyabb takarót majd derekamtól lefele betakart vele. Ő pedig alá mászott.
Éreztem, hogy elkezdi levenni a nadrágomat. A bugyimmal együtt. - Mi az istent csinálszhhh? - kérdeztem de mire kimondtam, már nyelvével végig nyalt rajtam. - Csak maradj csendben és élvezd hercegnő. - mondta halkan a takaró alatt és folytatta amit elkezdett. Nyelvével gyorsan mozgott érzékeny pontomon. Köröket kezdett el leírni csiklóm körül forró nyelvével és egyik ujját belém vezette. - Khatshukiihhh.. - nyögtem. Szabad kezével bele markolt a combomba - Sssh. Maradj csendben vagy le fogunk bukni. - hallottam a hangján hogy mosolyog..
Első ujja mellé betette a másodikat is és nyelve olyan tempóban mozgott hogy már alig birtam vissza fogni a hangomat. A fejem most úgy nézhet ki mint egy paradicsom.-Héj Yui. Hova lett Katsuki? - tért vissza Eijirou. Ekkor a szőke ujjai helyét a nyelve vette át. Össze szorítottam ajkaimat és szememet. Ez már túl jó érzés. - Yui. Minden rendben? - kérdezte mellettem a vörös - Ühümmhhh. - nyögtem. - Teljesen piros az arcod. Ha ennyire meleged van akkor miért takarózol be? Te kis butus. - nevetett és elkezdte levenni rólam a takarót. Gyorsan megfogtam a csuklóját és a takarót vissza rántottam magamra. Katsuki pedig már teljesen belém dugta a nyelvét.
Megragadtam Eijirou pólóját és magamhoz húztam egy csókra. Ajkaink lassan mozogtak egymáson. Átdugtam nyelvemet a szájába és bele nyögtem egy rohadt nagyot csókunkba - Bhaasszhuusss.. Ehl fogokhhh.- suttogtam . Katsuki felmordult a takaró alatt és nyelve gyorsabb mozgásba kezdett. A vörös ekkor jött rá hogy mi van.
De a helyett, hogy leállította volna a testvérét, elkezdte csókolni és harapdálni a nyakamat. Kezét lassan mellemre vezette és rámarkolt, majd elkezdte masszírozni.
És ebben a pillanatban éreztem hogy végem van.. A gyönyör hulláma olyan erőteljesen és gyorsan tört rám, hogy ha Eijirou nem tart meg akkor tuti hátra esek.Katsuki elő bújt a takaró alól és rám mosolygott. Kis rohadék.. - Na mi van hercegnő? - kezdett el nevetni. - Rohadék vhagy.. - mondtam halkan. Nem válaszolt, csak feljebb jött és az ölébe ültetett. És amint az ölébe ültem, kemény férfiasságát belém nyomta. - Mih a fhaszt csinhálsz? Meg fhognak látnihhhh. - mondtam neki, de ő nem is foglalkozott vele. Magunkra terítette a takarót és elkezdett mozogni. Egy pillanat múlva Eijirou is bennem volt. Egy apró sikoly hagyta el a számat mikor teljesen belém nyomta magát hátulról.
Igaz, hogy egy olyan helyen vagyunk, ahol nem nagyon járkálnak emberek. De ez akkor is kockázatos. Bárki meglátht minket.
Ezen addig tudtam gondolkozni ameddig el nem kezdtek egyszerre gyorsan mozogni. Fejemet a szőke nyakába hajtottam és elkezdtem szívni és harapni a nyakát, hogy ne sikítsak fel az élvezettől.
Mind a ketten őrült erősen lökték belém magukat és olyan pontot találtak meg bennem amitől azonnal elélveztem,majd pár pillanat múlva ők is követtek.
Felöltöztünk és kifeküdtünk. - Nem vagytok normálisak. De én sem vagyok teljesen komplett hogy erre vállalkoztam. Bármikor megláthattak volna. - mondtam, mire mind a ketten felnevettek - Nem szoktál még hozzá hogy ilyenek vagyunk hercegnő? - kérdezte Katsuki és egy gyors csókot nyomott ajkaimra. - De. És pont ezért szeretlek titeket ennyire. Mert ilyen hülyék vagytok. - nevettem el én is magam.Haza mentünk, majd otthon anyu elkezdett kérdezősködni hogy milyen volt. - Jó volt.. Fincsi volt a kaja. - mondtam zavartan - És mit csináltatok? - mosolygott ránk. - Ööööö... Sétáltunk. - mondtam full vörös fejjel - Ja. Jó kis séta volt. - karolták át a derekamat és rám mosolyogtak.
Nem tudom eldönteni hogy angyalok vagy démonok...
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...