10.

6.9K 240 9
                                    

Amint kimondtam, hogy folytatni akarom, a két fiú, elkezdett csókolni. Bakugo a nyakam felőle levő részét, Kirishima pedig a kulcscsontomat. Érzéki ajkaik forrón táncoltak bőrömön. A szőke ráharapott a nyakamra, mire egy jól eső nyögés tört fel a torkomból. A vörös keze elkezdett a felsőm alja felé kalandozni, majd lassan besiklott az anyag alá. Amint feljebb ment a keze, és megtalálta melltartóm szélét, Bakugo keze lefelé kezdett haladni. Kirishima levette rólam a pólómat, és a melltartóm kapcsával kezdett el játszani, miközben rátapadt ajkaimra. Annyira lassan, és érzékien csókolt, hogy az hihetetlen. Ajkai puhán siklottak az enyémeken, egyáltalán nem volt benne semmi durvaság. Ebben is különböznek.
Egy perc múlva sikeresen kikapcsolódott a melltartóm kapcsa. A vörös óvatosan levette rólam a ruhadarabot, majd rámarkolt melleimre. Ezzel egy időben éreztem, hogy egy ujj siklik belém. Észre sem vettem mikor került le rólam a nadrág. De Bakugo már a lábaim között térdelt és ujját elkezdte bennem lassan mozgatni. Bele nyögtem Kirishima szájába, mire a fiú erősebben markolt rá a mellemre. A szőke egyre gyorsabban mozgatta az ujját és idő közben az első mellé betett egy másikat is, és majdnem megőrültem. Kirishima ajkaival elkezdte kényeztetni bal mellemet, amitől már tényleg nem tudtam visszafogni a hangom. Hátravetettem fejemet és próbáltam nem sikítani az élvezettől. Ám ezt a próbálkozásomat elvetettem, amikor megéreztem Bakugo forró nyelvét az érzékeny pontomnál. Elkezdte mozgatni nyelvét és már nem tudtam visszafogni magam. Pár másodperc múlva sikítva értem a csúcsra. A két fiú kipirosodott arccal nézett rám. A szemükben ott csillogott a vágy. A vörös mellém feküdt, majd segített, hogy lovaglóülésben elhelyezkedjek rajta. Lekerült róla a ruha, így láthattam álló férfiasságát. Csípőmre vezette a kezét, kissé feljebb emelt, majd bejáratomhoz hejezte tagját. Lassan magára engedett. Mikor teljesen bennem volt, olyan nyögés tört fel a torkomból,mint amit még életemben nem tapasztaltam. - Basszus Yui. Rohadtul szűk vagy. - morogta Kirishima, majd lassan kezdett el mozogni bennem. Néma sikolyra nyílt a szám. Őrületes érzés ahogyan mozog mélyen bennem. - Hajolj előre Yui. Dőlj rá a furahajúra. - duttogta fülembe Bakugo. Úgy tettem ahogy mondta. Közben az alattam levő fiú folyamatosan mozgott bennem. A szőke ügyködött valamit hátul, majd éreztem valami nedveset és keményet a fenekemnél. - Na na na na na naaa. Bakugo ugye nem azt akarod ho.. - nem tudtam végig mondani mert belém hatolt. Hátulról. Olyan erősen haraptam bele Kirishima nyakába, hogy éreztem ahogyan kiserken a vére. - De... Azt.. És nem Bakugo. Hanem Katsuki. - morogta a szőke. - Nagyon szar érzés? - kérdezte alig hallhatóan. Megráztam a fejem. - A faszomat nem. Kiharaptad a nyakam. - mormogott Kirishima. - Akkor Eiji majd gondoskodik róla hogy elterelje a figyelmed arról, hogy fáj. - mondta, majd elkezdtek mozogni. Minden egyes lökés után erősen felkiáltottam. Nagyon intenzív érzés volt ahogyan mind a ketten egyszerre mozogtak bennem. Egy idő után már nem fájt az, amit Katsuki csinált. Sőt.. Egyre inkább kezdett tetszeni az érzés, ahogyan teljesen szétfeszít. Felváltva nyögtem a két fiú nevét, ők pedig a nyakamat harapdálták és csókolgatták. Katsuki hirtelen kihúzódott belőlem és felült. - Na gyere. - fogta meg derekamat és felhúzott. Magára ültetett, szembe, majd azonnal belém hatolt. Lábaimat dereka köré kulcsoltam és így mozogtunk. - Engem se felejtsetek el. - morgott a vörös. Katsuki feltérdelt velem együtt. Kirishima mögém jött és belém hatolt hátulról. Megint egyszerre kezdtek el mozogni és ettől megőrültem. Kirishima a nyakamba temette a fejét, és elkezdett harapdálni. Furcsa módon, de nem fájt. Pedig élesek a fogai. Már nagyon a vége fele közeledtem és ezt ők is megérezték, így gyorsabban kezdtek mozogni. - I.. I.. Issssteeneeem. Ka.. Katsukii..... Eijiiiiii..- sikítottam, mikor elértem a csúcsra. Ha nem tart meg a két fiú, biztosan összerogyok. Mind a hárman elterültünk a franciaágyon. Negyed óra múlva megszólaltam. Vagyis csak suttogtam. - Hihetetlenek vagytok. Komolyan. - mondtam, majd beletúrtam a hajukba. - Köszi az elismerést. - mondták egyszerre.
Ez a két fiú hihetetlen. Most őrült nagy bajban vagyok. Szeretem őket. Egyre jobban szeretem ezt a két idiótát. Ennek nem lesz jó vége... Előre látom... Ki fognak készíteni. Teljesen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ez is elkészült. Nem volt egyszerű megírni😅😅😅remélem tetszeni fog mindenkinek😅
Köszönöm szépen a vote-okat! 😍

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now