Vettem egy nagy levegőt és elkezdtem mondani. - Hát az úgy volt, hogy délután elaludtam és mikor felkeltem az a két hülye mellettem feküdt aztán Katsuki lesmárolt aztán elkezdték basztatni a nyakamat aztán lefeküdtem velük aztán elaludtunk mikor felébredtem akkor jöttél te és most itt vagyunk. - hadartam el az egészet. Mina nagy szemekkel nézett. - Várj várj várj. Ennek a felét nem is értettem. - mondta zavarodott arccal. Elmondtam neki mégegyszer és szerintem ekkor esett le neki a dolog. - Na várjunk. Hogy érted azt hogy lefeküdtél velük? - értetlenkedett. Én csak a padlót bámulva suttogtam-Hát úgy....hogy....hogy...hogy le...lefeküdtem Eijirouval és Katsukival. - rózsaszín barátnőm szemei ezerszeresére nőttek és elkezdett sikítozni. - HOGY MIIIIII?? ÚRISTEEEN YUIIIII! - ugrált mellettem. - Na várj. Hogy is van ez? Az addig oké hogy lefeküdtél velük. De.. Egyszerre? Vagy külön külön? - kérdezte. Na ekkor már rákvörös volt az egész fejem. - E... Egy.. Egy.. Egyszerre. - dadogtam. Mina csak tátott szájjal bámult. Életemben nem tapasztaltam m~g olyat, hogy ez a lány valamire így reagáljon. - Ammmm.. Jól vagy Mina - chan? - kérdeztem, majd hirtelen a nyakamba ugrott. - IIGEEEEEEN! Nagyon is jól! És most szépen elmesélsz MINDENT ami este történt. Mindent. - mondta perverz mosollyal. - MIIIII? Neeem. Nem monom el hogy mi volt! - tiltakoztam. - OOIII! LIBA! HOL AZ ISTENBE VAGY? ADD VISSZA A KIBASZOTT PÓLÓMAT! - ordított Katsuki. Hirtelen kivágódott a fürdő ajtaja és a szőke nekem rontott. Egészen a falig tolt, ahol megállt és egyik kezét a falra tette, másikkal a póló alját markolta. - Vagy ide adod, vagy én veszem le. - súgta mély hangon. - Gyorsan döntsd el. - kirohantam a fürdőből és lecseréltem a pólóját egy másikra. Ami már az enyém volt. Vettem fel egy rövid nadrágot majd vissta mentem Katsukihoz. - Tessék. - nyújtottam neki a ruhadarabot. Közelebb hajolt, majd ajkai súrolták az enyémeket. - Kössz. Aztán jó legyél. - morogta fülembe. Kirázott a hideg a hangjától. Én néztem ahogyan meztelen felsőtestére felveszi a pólót, majd kimegy a fürdőből. Mina csak értetlenül nézett. Egy pillanat múlva egy erős kezet éreztem derekamon. Hátra fordultam és Eijirou állt velem szemben. Rám mosolygott, majd megsimította arcomat. - Csak szerettem volna szőlni, hogy Bakubro és én elmegyünk Kaminarihoz. Ha gondolod majd átjöhetsz ha kibeszéltétek magatokat. Mina-chan is jöhet. - mosolygott, majd egy puha csókot nyomott ajkaimra. Csak bólintottam, majd ő is elment. - Eddig nem nagyon akartam elhinni amit mondtál Yui. De mostmár hiszek neked. - mondta kissé zavartan Mina. Én csak kínosan nevettem. - Különben... Észre vetted hogy full beléd vannak esve? - mosolygott. - Mi? Nem. Biztos nincsenek belém esve. Az egy dolog hogy én igen. - az utolsó mondatot csak halkan mondtam. De mégis meghallotta. - TUDTAAAAM! ANNYIRA TUDTAM! - sikított örömében Mina. - Ne sikíts már. Igen. Tudom hogy gáz, hogy két srácot szeretek egyszerre. Idióta vagyok. - mondtam, majd elfordultam a lánytól. - Nem. Nem vagy idióta. Ez full jó. Tök bulii. Két pasi bolondul érted. És nem is akár milyen pasik. Őrült szexik. És hát.. Nem utolsó sorban... Jó kis édes hármas... Hmmm. - nézett rám perverz mosollyal Mina. Én csak fejbe csaptam és vörös fejjel sikítoztam. - Neeeee. Hagyd abbaa. Ez az én magánéleteem. Ne avatkozz beleee. - nevettem. - De miéért? Olyan jó kis estéket tzdtok majd csinálni a fiúkkaaal. Jó bele gondolniii. - nevetett. A barátnőm nem százas. De én se. Két fiúval voltam. És élveztem. Nagyon.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...