41.

2.2K 105 33
                                    

Todoroki szemszöge :

Ahogy mindenki máson is, rajtunk is eljárt az idő Izukuval.
Ez alatt a pár év alatt szebbnél szebb pillanatokat éltünk át együtt.

A leg emlékezetesebb pillanataink közé tartotik az, amikor az első ketten eltöltött nyaralásunkon, a tengerparton megkértem a kezét. Az volt életem leg boldogabb pillanata.. Mikor Izuku igent mondott... Ahogyan a nyakamba vetette magát.. Soha nem fogom elfelejteni azt az érzést. Azt a szín tiszta boldogságot.

Apám miatt egy ideig titokban találkozgattunk Izukuval, de én ezt nagyon megelégeltem.
Egy nap gondoltam egyet, és Izuval kézen fogva, a fiú ujján az eljegyzési gyűrűvel beállítottunk a fáklyához. Az akkori reakciója vetekedett Bakugou idegrohamaival. És hát.. Őszintén? Élveztem ahogy szét veti az ideg.

Ezt követően pár hónap múlva megtartottuk az esküvőt is. Csak anya, a testvéreim, meg egy két barátunk voktak ott. Nem volt nagy felhajtás. De nekünk rengeteget jelentett.

És most kérdezhetitek, hogy ezek után mi történt velünk.
Izu és én össze költöztünk. Béreltünk egy aranyos kis albérletet, a város központhoz közel és ott éltük az életünket.
Miután beköltöztünk, fél év telt el és egy forró júliusi napon, mikor haza értem a munkából, Izuku nem úgy várt haza, ahogyan  megszoktuk. A kanapén ült. Könyökét a térdére támasztva és arcát tenyereibe temetve sírt. Próba kérdezni tőle, hogy mi a baja. De mintha sokkot kapott volna. Semmit nem reagált.
Életemben először megrémültem. Nagyon.
Azonnal vittem be őt a kórházba. Fogalmam sem volt hofy mi baja lett. Aggódtam érte.

De mikor az orvos kijött, és közölte velem hogy mi a helyzet.. Én is lesokkoltam. Izuku babát várt.
Az orvos se nagyon tudott erre a helyzetre mit mondani. Nagyon ritka esetnek számít ha egy férfi teherbe esik. De velünk megtörtént.

Majd kilenc hónap múlva világra jött az első fiunk, Todoroki Rui. Az enyémre hasonlító felemás haja és zöld csillogó szemei voltak.
Mikor megláttam Izukut, ahogyan a karjában tartja a kicsit, szóhoz sem jutottam. A látványtól. És az érzésektől amik bennem kavarogtak. A boldogságtól.

Rui elég csendes baba volt. Nagyon ritkán sírt. De akkor az ablakok is bele remegtek.
Életünkben nem gondoltuk volna, hogy ez megtörténhet velünk. Nem gondoltuk, hogy ekkora boldogságban lesz részünk.

Majd másfél év múlva újra jött a bejelentés, hogy Izu megint áldott állapotban van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Majd másfél év múlva újra jött a bejelentés, hogy Izu megint áldott állapotban van.
Ez a kilenc hónap már könnyebb volt mint az első. És hamarabb el is telt. Majd pont ugyan azon a napon, mint Rui, megszületett Yuto. Ő izuku zöld hajkoronáját kapta meg. És az én szemeimet.

Yutonak volt egy furcsa szokása másfél éves koráig. Csak a karjaimban volt képes elaludni.

Szóval a nap nagy részében a kis zöld csöppséggel a kezemben csináltam a dolgaimat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval a nap nagy részében a kis zöld csöppséggel a kezemben csináltam a dolgaimat.

Persze a gyerekek mellett még mindig hősök voltunk. De Izuku nem nagyon ment bevetésre, amíg a fiúk betöltötték a negyedik évüket. Ovodába adtuk őket, de Izu aggódott értük.
Yuto sajnos egy ideig nem nagyon tudta irányítani a képességét, vagyis a tüzet. Párszor majdnem meggyulladt a lakás. De segítettünk neki, így mire ment iskolába akkorra tudta irányítani.
Rui mind a két képességemet megkapta. Csak ő egy kézzel mind a kettőt tudja.

Amint felkerültek iskolába őrült gyorsan telt az idő. Mire észbe kaptunk, már Rui kapta az értesítést,hogy bekerült a U. A-be. Ajánlással. Pont mint én régen. Yuto is bekerült. És a srácaink itt kerültek be abba a légkörbe, ahol életük legnagyobb tapasztalatait fogják átélni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok. Ez egy kis betekintés volt Todoroki és Izuku életébe. Remélem mindenkinek tetszett 😊❤️

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now