Souma szemszöge :
Már egy ideje játszottunk Yutoval, mikor azt kezdtem észre venni, hogy egyre közelebb kerülünk egymáshoz. És nem csak úgy értve, hogy már végre beszél velem. Közelebb húzódott hozzám. Nagyon közel.. Már lassan az ölemben ült a fiú, mikor véletlen félre nyomtam valamit ami miatt ki kapcsolt a játék - Ohh. Basszus. Bocsánat. - mondtam majd fel akartam kelni az ágyról, hogy meg nézzem mi a helyzet, de egy kis hideg kezet éreztem a csuklómon, ami vissza rántott az ágyra. Pont úgy estem, hogy Yuto teljesen alattam volt. Ha nem tartom magam a kezemmel össze nyomom szegényt.
Egy pillanatra azt se tudtam mi van. Majd végig néztem az alattam fekvő zöld hajú fiún.
Arcán tisztán tükröződött a meglepettség, de egyben egy kis izgalmat is észre lehetett venni felemás íriszeiben. Apró szeplői alatt eléggé feltűnő pirosság kezdett ki alakulni. Zavarban van..
Kezei feje felett, teljesen kiszolgáltatva magát nekem.
Ahogyan lentebb vándorolt a tekintetem, szemben találtam magam gyenge kis felsőtestével, és a kissé fel csúszott pólójával ami látni engedte a nadrágja és a pólója közötti vékony részt hó fehér bőréből.Jobb kezem gondolkodás nélkül indult meg a szabadon hagyott bőrfelület felé, majd mikor oda ért, a legnagyobb óvatossággal simítottam végig hasa aljá. Erre ő egy vissza folytott nyögéssel reagált. És ez a kis hang be indította a fantáziámat. Meg mást is.
Kezemmel végig simítottam nadrágja szegélyén, majd lassan végig simogattam kiálló medence csontján, amiért megint egy apró kis nyögés volt a jutalmam - Ez így nem mehet tovább Yuto.. - mondtam mély hangon, majd el vettem kezemet bőréről és feje felett el helyezkedő kezeit fogtam meg. Vékony csuklóit már egy kezemmel körbe tudtam fogni. Közelebb hajoltam már paradicsomra hasonlító arcához, majd gondolkodás nélkül remegő ajaira tapasztottam az enyémeket. Ezzel egy időben a testem át vette felettem az uralmat, és már eléggé meredező tagogam a kis zöld hajú alsó feléhez dörzsöltem-S.. Souma. - nyögte nevemet miközben csókoltam, amitől csak rosszabb lett a helyzet.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...