Akashi szemszöge :
Rui szobája mellett a világos zöld falnak támasztva fejemet próbáltam ki verni a fejemből az előbb látottakat. De az istenért sem jött össze.
Folyamatosan csak a fedetlen felső teste jár az eszembe. A szemeim előtt lebeg a kép, ahogyan póló nélkül, enyhén elnyílt ajkakkal ácsorog a szobája kötepén. És.. Be is indult az a kurva mocskos fantáziám.Elképzeltem, ahogyan meg indulok felé, lassan bele dúrok szerte szét álló tincseibe majd csókolni való ajkaira tapasztom a sajátomat. A következő gondolat, ami bele fúródott a fantáziámba az, hogy a felemás hajú angyal előttem térdel és éppen...-BASSZAMEG! - ordítottam fel és mind két kezemmel szőke tincseim közé dúrtam idegesen. Ééés.. Elkezdtem érezni valamit. A kibebaszott nadrágom kezd feszülni. Akkora levegőket vettem, hogy csoda, hogy anyám vagy apámék nem jöttek fel hogy mi a szar bajom van.
Mikor már kezdett le nyugodni az al felem, egy furcsa hangot hallottam. Abból a szobából, ahol az öcsém és az a másik gyerek van - S.. Souma. - hallottam megint a hangot. Mi. A. Fasz. - Szerintem jobb lesz ha hagyod őket. - szólt a hátam mögül furcsa vágyaim tárgya - Inkább gyere. Ne állj ott a folyosón. - mondta halkan és be invitált a szobájába. Le is ültem az ágyára- Kérsz egy kólát? - morgott orra alatt, majd ágya mellől egy kis hűtőből elő is vette a szóban forgó italt. Nem válaszoltam, de ő oda adta nekem az üveget, majd el kezdte inni. Én csak tartogattam a kezemben az üveget és néztem ahogyan a mellettem ülő iszik. Majd pár pillanat múlva le tette az üveget és elém állt-Kösz hogy múltkor ki húztatok minket a szarból. - mondta, majd elém térdelt. Egyenesen lábaim közé - Szeretném meg hálálni. - suttogott, majd kezeivel vészesen közeledett egy bizonyos részemhez, ami persze már megint feszítette a farmeromat. Majd... Ki vette a kezemből a kólás üveget és ki bontotta utána meg egyszerűen fel kászálódott, a kezembe nyomta a ki bontott üveget és a sarokban lévő fekete babzsákba dobta magát - Láttam, hogy nem nagyon tudod ki bontani. Gondoltam segítek. - küldött nekem egy apró mosolyt. Én meg újra próbáltam magam le nyugtatni nem túl sok eséllyel.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...