миссия

3.2K 192 1
                                    

-Sajnálom-motyogtam szobám padlóján ülve.
-Mit?- válaszolt kisebb szünet után a Katona.
-Hogy ilyen lassan mentettelek meg- motyogtam még halkabban.
-Sem-akart válaszolni a katona de egy őr rontott be a szobába ahonann elhurcolták a társam. Pár perc múlva a Nő jött be hozzám.
-Wanda- köszöntött.
-Asszonyom-hajoltam meg illedelmesen.
-Holnap lesz az első bevetésetek. Ketten legyőzhetetlenek vagytok. A feladatod a gyilkolás és a társad megvédése lesz.- hadarta.
-Egy úgynevezett Nick Fury-t kell kiiktatnatok. Azt majd A Katona elintézi neked csak az a feladatod hogy neki ne essen baja.- folytatta.
-És egyébként ha szeretnéd tudni a nevét csak hívd Buckynak- mosolygott vissza az ajtóból majd kiment. Pár percig egyedül voltam. Csend volt. De az egyik pillanatban egy hangos ordítást hallottam. Bárhonann felismerném. Az ajtót kitörve rohantam a hang irányába.  Ott is egy ajtóval találtam szembe magam de egy kétszer akkora vastagságúval. Minden erőmet összeszedve törtem be az ajtót és rohantam be. Bucky egy gépre volt kötve ahol áramot vezetnek a fejébe. Körülötte néhány orvos és katona tartózkodott. Ahogy megláttak engem rögtön fegyvert szegeztek rám. Nagyon koncentráltam hogy ne lőjenek le. Egyszer csak az emberek rajtam és Rajta kívül elkezdtek lebegni. Nembírták meghúzni a ravaszt mert testük kétszer akkora súllyú volt. Miután Buckyról autómatikusan leálltak a gépek próbált felállni kevesebb sikerrel. Odamentem hozzá segíteni. Kezét átdobtam nyakamon, kezemet derekához vezettem úgy vittem el az ajtóig. Ott megálltam. Elengedtem a szobában lebegő embereket.
-Mi a fene ez?- nyöszörögte az egyik.
-A Pajzs- nyögte a másik.
-Uraim-illedelmeskedtem.- melyikük kisér vissza minket a szobánkba?- kérdeztem miközbem Buckyt tartottam.
A két katona elhagyta a szobát. Ketten maradtunk. Elaludtunk. Megint ugyanarra keltem mint tegnap este. Nyüszögésre. Odamentem az ágya mellé. A teste természetellenesen görcsölt, rángatózott. Tudtam hogy szokott rosszat álmodni de azért ezt nem gondoltam volna. Ha felkeltem akkor nemtud majd visszaaludni. Hirtelen ötletből felemeltem a takarót és bebújtam az ágyba. Szorosan átöleltem  A Katona testét mire az már kevésbé rángatózott.

Ölelem remegő testét.

Szívverése egyre lassabb volt. Pár perce már feküdhettem ott mellette amikor egy hideg kezet éreztem a kezemen. Halványan elmosolyogva csuktam le a szemem. Hihetetlen. Két napja vagyok itt és máris kedvelem a társam.

A Pajzs BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now