нет, не без тебя

2.1K 134 1
                                    

➰Wanda Maximoff szemszöge➰
Szemem nehezen nyitottam ki. Oldalra pillantottam és az ébresztőórámra néztem. 6:48-at mutatott. Lassan kitakaróztam majd kimásztam az ágyból. Felvettem mamuszom és köntösöm majd kimentem a konyhába. Kiöntöttem reggeli kávémat egy bögrébe. Azután kiültem a teraszra és figyeltem a reggeli napfelkeltét.
Egy éve hogy nem vagyok  toronyban. Sokoviában láttam őket utoljára. Ha igazán fontos voltam volna akkor most nem az albérletemben ülnék hanem a tornyban. Az orvosok mentettek meg. Azóta itt élek. Egy kávézóban dolgozom.
Nem vot szükségük rám. Sem Thornak, Stevenek, Buckynak.... Senkinek. Csak egy púp voltam a hátukon akit el kellett onann távolítani.
Bementem a terasztról majd felöltöztem. Kiléptem az utcára. Végig sétáltam a nyugodt utcán majd befordultam a sarkon. Mentem még pár métert és a kávézó elött találtam magam. Beléptem majd felkötöttem a kötényemet és felvettem pár rendelést.
Esti túlórámat töltöm. Kimegyek egy jegyzettömbbel a kezemben hogy felvegyem az ujdonsült vendégektől a rendelést. Hárman voltak. Mind három fejém egy sapka volt, szemüket napszemüveg takarta.
-Mit hozha-akadt el a szavam amikor az egyik férfi levette a napszemüvegét hogy illedelmesen beszéljen velem.
-Mit hozhatok?- embereltem meg magam.
Biztos hogy nem direkt jöttek ide. Úgy sem ismernek fel.
-Kérünk három darab kávét-nézett furcsálva a férfi.
-Cukorral?-kérdeztem.
-Igen- válaszolt.
Sarkon fordultam majd elkészítettem a rendelésüket. Kivittem és letettem eléjük.
-Köszönjük- mondta az egyik.
-Várjon-ragadta meg a karom a másik.
-Nem ismerem valahonan? Olyan ismerősnek tűnik- nézett szemembe Steve.
-Szerintem összekever valakivel- hadartam egy szuszra.
-Wanda haladj- ordított rám a főnököm.
A három férfi lepödötten nézett rám.
-Wanda?- hallottam Tony hangját.
-Fracba-dobtam le a tálcát majd futásnak eredtem. Ledobtam kötényemet majd kirontottam az utcára nyomoban három férfival. Rohantam az utcán, fellöktem néhány embert de nem érdekelt. Nem tudhatják meg. Olyan jól elvoltak nélkülem. Hátra pillantottam futás közben majd boldogan eszméletem fel hogy már nem követnek. Lassítottam a tempón majd később már csak sétáltam.
Benyitottam a házamba. Mit sem sejtve besétáltam a nappaliba. A kanapén ült egy személy. Meghátráltam de a hátamhoz is lépett egy másik.
-Wanda?- kérdezték újból.
-Mit akartok?- kapcsoltam fel a lámpát.
-Te élsz?- lépett elém Tony.
-Igen- bólintottam.
-Gyilkoska- vont magához Thor.
-Thor összenyomsz- nyögtem ki az isten szorítása közben.
-Gyere vissza velünk- kérlelt Thor.
-Nem kellek én oda-rántottam vállat.
-De igenis kellesz- mondta egyszerre Tony és Steve.
-Rendben.. Talán..- adtam be a derekam.

Beléptünk az ajtón. A nappaliban ültek a többiek.
-Sziasztok fiúk- köszönt Nat.
Amint meglátott engem ideronaht, majd szoros ölelésbe vont.
-Kiaz?- jött be a szobába Banner. Ő is körbe ölelgetett.
-Steve- pillantottam felé.
-Még mindig a 45-ös szoba- mosolygott rám.
-Köszönöm -majd a lift felé indultam.
Bekopogtam. Egy halk igent hallottam a másik oldalról. Félve nyomtam le a kilicset.

A Pajzs BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now