Kezemben két teli rakott műanyag szatyorral szeltem az sötét utcákat. Egy alak sem tartózkodott már kint rajtam kívül. Csak az én lépteim zengtek az utcában. Egyszer csak egy halk szakadás hangot véltem felfedezni. Letekintettem a szatyraimra és szomorúan fedeztem fel hogy kiszakadtak. Leguggolva szedtem össze dolgaim mikor két láb állt a szatyrok melett.
-Segíthetek?-morogta az idegen.
-Kérem-illedelmeskedtem.
Lehajolt mellém és a kigurult almák után nyúlt. Kezén kesztyű volt de nem egy átlagos kesztyű. Fején egy fekete sapkát fedeztem fel.
Kiegyenesedve álltam fel és a szatyraim után nyúltam. Megfogva azokat néztem segítőm szemeibe. Azok a gyönyörű zöldes, kék szemei.
-Köszönöm!- motyogtam.
Nem szólt semmit, csak haloványan bólintott egyet és fejére húzva a kapucnit elindult a sötét utcákon. Hazaérve lepakoltam a megvásárolt dolgaimat majd befeküdtem az ágyamba.Másnap reggel szomorúan eszméltem fel hogy tegnap pont azt nem vettem meg, amit kellett volna.
-Gratulálok Wanda nem is te lennél.-szidtam magam. Kabátomat magamra terítve léptem ki a napsütötte utcára. A főút felé vettem utam. Amikor kiléptem a főútra egy verekedést pillantottam meg. Ha jól láttam Amerika Kapitány harcolt egy másik katonával. Kapitány felé hajította a pajzsát de a katona lazán hárította. Így már nála volt a pajzs. Kapitány gyorsan rohant felé mire a támadó neki hajította a pajzsát. Kapitány kitért a dobás elől mire az a mögöttük álló furgon oldalába fúródott. Közelebb kellett kerülnöm. Kapitányt kizökkentve mozgásából rúgta le a katona. Mikor meggyőződött róla hogy Kapitány harcképtelen egyszer oldalra pillantott. Ott kuporogtam az egyik kocsi mögött. Rám nézett. Bármikor felismerném azokat a szemeket. A másik pillanatban egy golyó száguldott felé. Tennem kellett valamit. A katona elég vetettem magam és a golyó a vállamba fúródott. Még egy robbanást hallottam majd két erős kezet a derekamon. Majd elsötétült minden.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A Pajzs BEFEJEZETT
ФанфикJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...