Sam hirtelen fékezett egyet így Bucky leesett az autó tetejéről. Fém kezével fékezte az esés gyorsaságát így egy nagy csíkot hagyva a betonban. A kocsi megállt. Az autóból kiküldtek engem. Kiálltam az autópálya közepére. A kocsink neki ment hátulról Sam kocsiának így azt elkezdték tolni Bucky felé. Bucky egy hirelen mozdulattal rávetette magát a kocsira ahol megkapaszkodott kezével. Kitépte a kormányt így már nemtudták irányítani az autót. Buckyra tüzet nyitottak. Átugrott a másik autóra majd megvárta hogy mi fog történni. Kapitány megfogta Samet és Natashát és kiugrott a kocsiból. Pajzsán csúsztak pár métert. Azonban Sam leesett a pajzsról így ő csak simán gurult. Ahogy megálltak a Hydra támadásba lendült. Lőtték őket ahogy csak tudták. Sam és a Fekete Özvegy egy autó mögé rejtőztek. Bucky egy hatalmas golyót lőtt a Kapitányra aki pajzsával védte ki a lövést. Lerepült a hídról. Tüzeltek a másik kettő emberre. Natasha elmenekült. Lement a hídról.
- я его поймаю.позаботься о нем/ Elkapom. Őt intézzétek- adta ki az utasítás Bucky majd rám nézett. Biccentett egyet a fejével így jelezte hogy kövessem. Leugrott a hídról. Én is követtem a példáját. Levetettem magam a hídról majd rohanni kezdtem egy autó mögé. Bucky sétált a parkoló járművek között. Egyszer csak halk beszédet hallott. Egy bombát gurított oda majd fegyverét feltartva várta hogy mi történik. A bomba fel robban ám senki sem rohant, repült onann. Bucky megakart fordulni de a nyakába ugrott egy nő. Kesztyűjéből egy madzagot húzott ki amivel folytogatni kezdte Buckyt. Bucky hátrált majd amikor rgy kocsi hátuljához ért, megállt. Elő léptem a kocsi mögül majd Natashát megragadva elhajítottam Buckytól. Hangos csattanással ért földet. Rohanni kezdett de Bucky meglőtte így a földre rogyott. Kapitány Bucky felé rohant majd pajzsát hozzá hajította. Elkezdték püfölni egymást. Bucky egy kést vett elő amivel próbálta megvágni ellenfelét. Közben a hátammögé somfordált Sam és nyakamnál fogvan kivezetett az úttestre. Letérdeltetett majd fejemhez egy fegyvert fogott.
-Elég legyen. - ordított mire a két harcoló megállt.
Bucky rámnézett, szemében aggodalmat és dühöt láttam.
-Ha már van annyi merszed hogy valaki fejéhez fegyvert fogsz akkor legyen annyi merszed is hogy meghúzod a ravaszt- ordítottam rá mire Sam sokkolva állt mögöttem. Hirtelen megfordultam eltartottam magamtól a fegyvert lába közé rúgtam így a földre rogyott a fájdalomtól. Mostmár a fegyver nálam volt. Időközben Kapitány leszedte Buckyról a maszkot így meglátta kivel is harcolt valójában.
-Bucky?- kérdezte.
-Ki a fene az a Bucky?- motyogta sokkolva a katona.
Natasha egy bombát lőtt ki fegyveréből ami Bucky felé száguldott. Elé ugrottam és kezemet x alakban tartottam magam elött. A másik pillanatban a bomba lepattant az energia pajzsomről így a földre esett. Mindenki pillanatszerűen kezdett el rohanni minél messzebb. Én megragadtam Buckyt és elhajítottam jó messzire. Hangos csattanással ért földet de megmentettem a robbanástól. Viszont én kaptam belőle rendesen. Emlékszem még arra hogy Bucky óvatosan kezébe vesz, így vitt vissza a Hydrához.
VOUS LISEZ
A Pajzs BEFEJEZETT
FanfictionJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...