A király nem civil ruhában volt. Hamar rájöttem hogy hogyan is kell megfosztani a párduc ruhájától. Nyakából leemeltem a nyakláncot, így megszűnt a párduc páncél a királyon. A nyakláncot a mellettem lévő kis gurulós asztalra helyeztem majd visszafordultam a pácienshez. A még rajta lévő pólót levágtam hogy hozzáférhessek a sebhez. Mikor szétvágtam a pólót észrevettem hogy nagyobb a gond mint gondoltam.
-Rendben akkor lássuk- gurultam közelebb Banner székével.
Kezemre kesztyűt húztam nehogy megfertőzzem a férfit.
Az asztalról egy csipeszt vettem fel majd a király felé fordultam.
-Lehet hog egy kicsit fájni fog.- hajoltam közelebb az oldalán tátongó sebhez.
A király csak óvatosan bólintott egyet majd tűrte a fájdalmat.
A csipesszel kiszedtem a golyót amit egy tálcára tettem. Lefertőtlenítettem a seb szélét. A király néha egy-egy szisszenéssel jelezte hogy nem tetszik neki amit éppen csinálok.
Mikor végeztem a fertőtlenítéssel, összevartam a sebet.
Óvatosan felült a király. Steve odarohant hozzá segíteni. Hóna alá nyúlt, úgy emelte fel az asztalról.
-Szép volt Wanda- mosolygott Nat.
-Köszönöm-szólalt meg rekedt hangon a király.
-Máskor is- fordultam sarkon és a mögöttem lévő csaphoz indultam hogy lemossam kesztűmről a vért.
-Wakanda bajban van-motyogta a párduc.
-Megtámadtak miket. A trónt foglalta egy senkiházi aki azt állítja magáról hogy a féltestvérem így ő neki is joga van birtokolni a trónt. - fújta ki a levegő T'Challa.
-És amikor ide tartottam az utcán lövöldözés volt és meglőttek. De éppen akkor futottam össze Kapival és Nattal akik elhoztak a toronyba.
-Wakanda élete forog kockán. Most aki a trónon ül ő irányítja az egész országot. Nincs csapatom. Csak Shuri maradt velem. A tábornok is a királynak hódol.-folytatta a király.
-Természetes- fogta meg vállát Steve.
-Mi?- emelte fel fejét T'Challa.
-Hogy segítünk- mosolygott.-Szisztok- ültem be a nappaliba.
-Hello-köszöntek kórusban.
-Thor- ültem közelebb az istenhez.
-Mondjad Gyilkoska- nézett le rám ülő helyzetben.
-Te vagy a fogó- ütöttem mellkasára.
-Ezt még magjárod-indult utánnam.
Végig kergetett az egész nappaliba. Ilyedtemben a konyha felé rohantam ahol össztalálkoztam Buckyval.
-Bucky védj meg- bújtam mögé.
-Nah mivan nagyobbal kezdtél ki?- nézett háta mögé.
-Hol bujkálsz?- jött be a konyhába Thor. Kifutottam Bucky háta mögül így az isten könnyedén észre vett. De nem engem támadott neg hanem Buckyhoz sétált.
-Bucky...- kezdett bele.
-Te vagy a fogó-ütött hasába amitől egy kicsit összerogyott.
Jó. Nem kicsit. A földre zuhant hasát fogdosva. Halkan nyögdécselt. Odarohamam mellé és fejét térdemre hajtottam.
-Wanda- szólított rekedt hangon.
-Te vagy a fogó.-pöckölt orron majd felpattant és elrohant.
Idegesen mozgattam meg az orrom majd a nappaliba indultam.
-Sziasztok- léptem be.
-Hello- nézett gyanúsan Steve.
-Hogy vagy Stevee- húztam el az e betűt.
-Jól miért?- kérdezte gyanakodva.
-Csak mert- támaszkodtam mellkasára.- Te vagy a fogó.- ütöttem hasba és elrohantam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Pajzs BEFEJEZETT
FanficJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...