-És mit válaszoltál?- húzta ki magát Bucky.
-Azt hogy a Hydránál- nevettem el a végét.
-Készen állok- húzta ki magát Peter.
-Rendben- nézett gyanakvóan Bucky Peterre.
-Szedd le Hulkot- tette próbára a gyereket.
-Igenis- fordult sarkon majd a Vasemberrel harcoló zöld szörnyre lőtt egy hálót.
-Gyere Buck biztonságba viszlek- mondtam majd megragadtam és egy sorba hurcoltam.
-Tudna rá vigyázni?- kérdeztem egy nőtől.
-Igen- dadogta.
Kezébe nyomtam társam majd amikor elakartam indulni valami a földbe vert. Végigszántottam a padlót majd egy pult aljának érkeztem.
-Wanda- próbált felállni Bucky de a nő visszafogta.
-Uram kérem- nyomta le a földre vállánál.
-Mi a franc?- álltam talpra és körül néztem.
A másik pillanatban valaki jobbról bevert eggyet.
-Valaki van itt- táplászkodtam fel a talajról.
-Körülnézek- hallottam Tony hangját.
-Igen. Tőled jobbra- mondta majd arra fordultam.
Kezem felemeltem de nem találtam semmi mozgathatót.
-Wanda mögötted- hallottam Bukcy ilyedt hangját. A következő pillanatban valaki a nyakamba vetette magát és ütötte tarkómat.
-Emberek, elkéne egy kis segítség- hadartam miközben a nyakamban ücsörgő hölgyeményt távolítottam el onann.
Lehajítottam a földre majd szembe néztem a saját nővéremmel.
-Shara?- egyenesedtem ki.
-Meg. Fogsz. Halni- tagolta a szavakat, rohant felém.
Könnyen kitértem ütései elöl egészen addig amíg egy lágy szellőt nem éreztem hátam mögött. Egy láb söpörte ki alólam sajátaimat így a földre zuhantam. A fiú megállt Shara mellett.
-Szép volt- pacsizott le a fiúval.
-Tudod Wanda- indult el felém Shara.
-Sosem szerettelek- vett elő egy kést.
-Sosem- közeledett vészesen.
-Hello, Bello. Elkéstem- toppant be Vasember.
-Nocsak bádogember- húzta fel egyik szemöldökét Shara.
-Mond Boszika ünneplünk valamit hogy az egész családod itt van?- nézett válla fölött hátra Tony.
-Az egész?- néztem furcsán a zsenire.
Tony csak biccentett egyet az egyik ajtó felé ahonann apám és anyám jött be.
-Hogyan? Lelőttem- tűnődtem.
-Ugye nem gondoltad hogy csak úgy megölheted őket?- kérdezte az...a...izé...gyors...izé...fiú.
-Örülök hogy megbeszélitek de Wanda segítenél?- kérdezte Tony mire mellé pattantam.
-Persze- emeltem fel kezeim.
-4745-ös- szólt Shara.
-Intézzd el- biccentett felém.
Seperc alatt a földön kötöttem ki.
Megragadott és elrohant velem valahova. Csak most tudtam jobban megfigyelni. Szőkés fekete hajtincsei arcába lógtak miközben rohant. Szakálla vagy bajusza nem volt, még borostája sem. Szeme kék volt akár csak apámé. Igazából apám 2.
Lerakott egy fal mellé.
-Meghoztam- fogott le.
-Rendben- hallottam elöttem apám hangját.
-Nos Wanda- indut felém és kezeimre egy műszer helyezett ami a falhoz kötözött engem. Lassan de bizzosan testemet kezdte befedni az az anyag ami abban a műszerben volt.
Szorított, alig kaptam levegőt. Az erőmat elnyomta, nem bírtam használni. Akkor érkezdtek meg a többiek.
YOU ARE READING
A Pajzs BEFEJEZETT
FanfictionJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...